Spring naar bijdragen

Waar kan ik Verge kopen?


Renzo

Aanbevolen berichten

Beste @Renzo, voor zoverre ik weet, kan ik mij even niets bedenken voor het aankopen van verge (rechtstreeks). Ik ben toch bang dat je het even via een omweg moet doen. Wellicht dat iemand anders het wel weet. Ik zou adviseren om via binance 'verge' aan te kopen. Ik heb as we speak Bitcoin overgezet vanuit mijn wallet en nog geen 20 minuten laten stond het er.Dus wat dat betreft valt dat wel mee. Dus ik zou het nu doen, want voordat hier de oplossing staat ben je wel weer even verder. :) 

Succes en als je vragen hebt voor het aankopen via binance hoor ik het graag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Renzo Ik weet niet of het inmiddels gelukt is? LiteBit is een dure site en de mogelijkheid om aan te kopen is vaker dichtgezet dan dat het open staat. Ik wilde in het weekend snel Verge kopen en zag hier dus ook mijn enige oplossing omdat zij het voordeel hebben om ideal betalingen te accepteren.

Het heeft mij ongeveer twee uur geduurd om Verge te kopen op LiteBit (omdat ik een eerdere verkoop openstelling gemist had). Blijf dus die pagina refreshen en zodra ze beschikbaar zijn, direct kopen! Andere tip; Zet gelijk een deposit adres erbij van een andere exchange of je wallet en bewaar ze niet bij LiteBit. Zoals ik zei;  LiteBit is erg duur in koersen en in fees.

bewerkt door bethdoth (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei DeValsspeler:

Ik heb zojuist wat bij binance gekocht. Account aanmaken, wat bitcoin cash er heen gestuurd en dat omgezet naar verge was allemaal in een kwartiertje gepiept.

Als je reeds een coin hebt die je wilt verkopen is dat de snelste oplossing inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bethdoth:

@Renzo Ik weet niet of het inmiddels gelukt is? LiteBit is een dure site en de mogelijkheid om aan te kopen is vaker dichtgezet dan dat het open staat. Ik wilde in het weekend snel Verge kopen en zag hier dus ook mijn enige oplossing omdat zij het voordeel hebben om ideal betalingen te accepteren.

Het heeft mij ongeveer twee uur geduurd om Verge te kopen op LiteBit (omdat ik een eerdere verkoop openstelling gemist had). Blijf dus die pagina refreshen en zodra ze beschikbaar zijn, direct kopen! Andere tip; Zet gelijk een deposit adres erbij van een andere exchange of je wallet en bewaar ze niet bij LiteBit. Zoals ik zei;  LiteBit is erg duur in koersen en in fees.

Ik heb mijn Ripple gekocht bijvoorbeeld via Litebit maar op een gatehub wallet staan! Kan ik deze verkopen aan een andere site waar je minder procent aan betaalt ? Bij litebit moet je veel afstaan

bewerkt door Renzo (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Maikel:

Dag heren,

 

ik ben nieuw op dit forum en heb vannochtend hoop verge aangekocht op litebit.eu. De order is voltooid en ik heb een link gekregen die mij naar verge-blockchain.info stuurt. Hier zie ik mijn verge coins. Kan ik ze vanaf hier beheren of is er een manier dat ik ze ergens anders naar toe kan verplaatsen?

Hi @Maikel, top dat je hier nu lid bent. Ik hoop dat verge hebt aangekocht, net voor de crash van vandaag...en anders....we gaan het zien! Verge kun je het beste op een offline wallet bewaren, maar als een soort tussenoplossing is een online wallet prima. Er zijn verschillende methodes (van minst veilig naar veiliger...) 

-Op een exchange bewaren

-Op een exchange met 2FA

-Online wallet

-Desktop/mobiele wallet

-Offline wallet

-Paper wallet

Zelf ben ik aan het kijken om mijn verge op een desktop versie te zetten. Ben niet kapot van een paper wallet/offline wallet. Hou ons op de hoogte van je verge avonturen! Ben je nog in het bezit van andere cryptomunten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Maikel je geeft aan dat je je Verge gekocht hebt op Litebit. Bij aankoop van Verge heb je de keuze gekregen om het te versturen naar je eigen wallet of om deze te bewaren in de Litebit wallet.

Als je niets hebt ingevuld zal deze vermoedelijk in je Litebit account staan?

Op de website die je aangeeft kun je de blockchain inzien. Hier kun je jouw coin niet op beheren.

bewerkt door bethdoth (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...