Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik ben opgelicht door www.crazyhouse.nl  door Wilco Kipp .
Onderzoek via Google leverde mij op dat hij ook al veel slachtoffers heeft
gemaakt onder Euroshoppie.nl en Coolcrazy.nl .
Maar zowel de politie als marktplaats doen er niks aan.

Zelfs zijn adres in Leidschendam staat overal vermeld .
Schijnt bij zijn moeder thuis te wonen in een verzorgingsflat ( Beetje zielig )

Zijn hier meerdere mensen die ervaring hebben met deze persoon ?
Misschien tips omdat stuk ongedierte aan te pakken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook opgelicht via marktplaats.

Politie doet niets met je info.

Ik heb de bankrbankrekening doorgegeven maar niets . Heb daarna zelf die betreffende bank gebeld en me voorgedaan als de eigenaar van die rekening en bankbediende noemde mezelf zelfs bij naam van die oplichter.

Politie is te druk en niet kundig genoeg.

Gewoon politie agent spelen kunnen we allemaal. Als ik tenminste die achtervolgingen zie van mensen die wat te hard rijden of verkeerd inhalen.

Mooie tv vulling.

Ze moeten er eens voor gaan zorgen dat oudere mensen zich veiliger kunnen voelen in Nederland.

En dat ruig dat bejaarden overvalt op zijn minst jaren achter de tralies zet. Zonder dagelijks vers brood tv sportschool.

Zo . Nu eerst een bavaria.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Rouletteslaaf.:

Ik ben ook opgelicht via marktplaats.

Politie doet niets met je info.

Ik heb de bankrbankrekening doorgegeven maar niets . Heb daarna zelf die betreffende bank gebeld en me voorgedaan als de eigenaar van die rekening en bankbediende noemde mezelf zelfs bij naam van die oplichter.

Politie is te druk en niet kundig genoeg.

Gewoon politie agent spelen kunnen we allemaal. Als ik tenminste die achtervolgingen zie van mensen die wat te hard rijden of verkeerd inhalen.

Mooie tv vulling.

Ze moeten er eens voor gaan zorgen dat oudere mensen zich veiliger kunnen voelen in Nederland.

En dat ruig dat bejaarden overvalt op zijn minst jaren achter de tralies zet. Zonder dagelijks vers brood tv sportschool.

Zo . Nu eerst een bavaria.

Proost.. Precies.. Daarom ben ik lid geworden van Forum Voor Democratie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
Op 21-12-2017 om 03:41 zei Rouletteslaaf.:

Ik ben ook opgelicht via marktplaats.

Politie doet niets met je info.

Ik heb de bankrbankrekening doorgegeven maar niets . Heb daarna zelf die betreffende bank gebeld en me voorgedaan als de eigenaar van die rekening en bankbediende noemde mezelf zelfs bij naam van die oplichter.

Politie is te druk en niet kundig genoeg.

Gewoon politie agent spelen kunnen we allemaal. Als ik tenminste die achtervolgingen zie van mensen die wat te hard rijden of verkeerd inhalen.

Mooie tv vulling.

Ze moeten er eens voor gaan zorgen dat oudere mensen zich veiliger kunnen voelen in Nederland.

En dat ruig dat bejaarden overvalt op zijn minst jaren achter de tralies zet. Zonder dagelijks vers brood tv sportschool.

Zo . Nu eerst een bavaria.

Goed verhaal, lekker kort;) hoeveel mensen heb jij in je leven ECHT geholpen;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit onderzoek blijk dat Crazyhouse geen Ideal betalingen heeft, alleen paypal en overschrijving. 

Ook hebben zij alleen een webshop, en geen markplaats of anderen sociaal platforms

de mensen die hier reageren hebben geen bestellingen gedaan of staan niet in het bestand van crazyhouse

stop met deze beweegstellingen van crazyhouse, deze pesterijen doleren wij niet van een goedgekeurde ACM bedrijf

Ook de administratie is prima in oorde einde onderzoek.

Er zijn aangiftes gedaan van uit Crazyhouse, voor laster. dit kan uiten tot een claim.

Politie Haaglanden.

  • Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 hours ago, Kippje32 said:

Uit onderzoek blijk dat Crazyhouse geen Ideal betalingen heeft, alleen paypal en overschrijving. 

Ook hebben zij alleen een webshop, en geen markplaats of anderen sociaal platforms

de mensen die hier reageren hebben geen bestellingen gedaan of staan niet in het bestand van crazyhouse

stop met deze beweegstellingen van crazyhouse, deze pesterijen doleren wij niet van een goedgekeurde ACM bedrijf

Ook de administratie is prima in oorde einde onderzoek.

Er zijn aangiftes gedaan van uit Crazyhouse, voor laster. dit kan uiten tot een claim.

Politie Haaglanden.

Er is een privé bericht gestuurd naar dit adres en ook is de naam gewijzigd. Mocht toch blijken dat dit daadwerkelijk Politie Haaglanden betreft zullen we nader informeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Kippje32:

Uit onderzoek blijk dat Crazyhouse geen Ideal betalingen heeft, alleen paypal en overschrijving. 

Ook hebben zij alleen een webshop, en geen markplaats of anderen sociaal platforms

de mensen die hier reageren hebben geen bestellingen gedaan of staan niet in het bestand van crazyhouse

stop met deze beweegstellingen van crazyhouse, deze pesterijen doleren wij niet van een goedgekeurde ACM bedrijf

Ook de administratie is prima in oorde einde onderzoek.

Er zijn aangiftes gedaan van uit Crazyhouse, voor laster. dit kan uiten tot een claim.

Politie Haaglanden.


Maandag even om toelichting vragen bij de 'Politie Haaglanden' inzake deze forumpost.
Indien zij niets toe te lichten hebben omdat deze post niet van hun blijkt te zijn dan zou er hier wel een sprake kunnen zijn van strafbaar feit.
(Wetboek van Strafrecht, Artikel 196).
bewerkt door Digital Invest (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Digital Invest:

Maandag even om toelichting vragen bij de 'Politie Haaglanden' inzake deze forumpost.
Indien zij niets toe te lichten hebben omdat deze post niet van hun blijkt te zijn dan zou er hier wel een sprake kunnen zijn van strafbaar feit.
(Wetboek van Strafrecht, Artikel 196).

We hebben email en ip adres.

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei JackPot:

Er is een privé bericht gestuurd naar dit adres en ook is de naam gewijzigd. Mocht toch blijken dat dit daadwerkelijk Politie Haaglanden betreft zullen we nader informeren.

Als het gelul is dan zullen we dit plaatje voor de rest van ons Onetime leven gaan gebruiken, als er poep geluld wordt of dat er iemand zuur is en zetten we er niks meer bij. Just the pic.

2018-01-14 16.41.11.jpg

  • Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Zijn hier nog mensen mee bezig? Deze man ziet er zwaar psychopaat uit en weet van geen stoppen. Hij heeft zichzelf opnieuw ingeschreven bij de KvK, nieuwe bankrekening en een nieuwe betaalprovider gevonden, alsof er niets aan de hand is...

Wat in dit topic is geschreven, klopt. De man woont bij zijn moeder, omdat hij geen cent te makken heeft. De afgelopen tijd hebben we hem nauwlettend in de gaten gehouden en hij is inderdaad regelmatig in Leidschendam te vinden. Op het forum van de software dat hij gebruikt, PrestaShop 1.7, wordt hij momenteel gesommeerd om te verschijnen op het politiebureau in zijn woonplaats. Hij is op dit forum zeer actief onder de usernames Coolcrazy en Partypublix. Zijn trollaccount is Foei en reageert net zo raar als Kippje32 in dit topic.

Een aantal mensen zal hem vanaf vandaag in de gaten houden; zodra hij op het politiebureau is aangekomen weten we het gelijk en kan het onderzoek gestart worden. Mocht jij hem ook in het wild aanspreken, behandel hem als een psychopaat en benader hem niet direct. Hij kan erg onberekenbaar zijn.

Helaas is dit inderdaad een kale kip en wordt plukken waarschijnlijk erg lastig, maar toch wil ik iedereen hier vragen om alsnog aangifte te doen als je dat nog niet gedaan hebt. Deze meneer hoort niet vrij in de maatschappij rond te lopen en heeft dringend hulp nodig. Bedankt voor jullie hulp alvast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Geflipt:

Zijn hier nog mensen mee bezig? Deze man ziet er zwaar psychopaat uit en weet van geen stoppen. Hij heeft zichzelf opnieuw ingeschreven bij de KvK, nieuwe bankrekening en een nieuwe betaalprovider gevonden, alsof er niets aan de hand is...

Wat in dit topic is geschreven, klopt. De man woont bij zijn moeder, omdat hij geen cent te makken heeft. De afgelopen tijd hebben we hem nauwlettend in de gaten gehouden en hij is inderdaad regelmatig in Leidschendam te vinden. Op het forum van de software dat hij gebruikt, PrestaShop 1.7, wordt hij momenteel gesommeerd om te verschijnen op het politiebureau in zijn woonplaats. Hij is op dit forum zeer actief onder de usernames Coolcrazy en Partypublix. Zijn trollaccount is Foei en reageert net zo raar als Kippje32 in dit topic.

Een aantal mensen zal hem vanaf vandaag in de gaten houden; zodra hij op het politiebureau is aangekomen weten we het gelijk en kan het onderzoek gestart worden. Mocht jij hem ook in het wild aanspreken, behandel hem als een psychopaat en benader hem niet direct. Hij kan erg onberekenbaar zijn.

Helaas is dit inderdaad een kale kip en wordt plukken waarschijnlijk erg lastig, maar toch wil ik iedereen hier vragen om alsnog aangifte te doen als je dat nog niet gedaan hebt. Deze meneer hoort niet vrij in de maatschappij rond te lopen en heeft dringend hulp nodig. Bedankt voor jullie hulp alvast!

Ik heb ook mijn twijfels over jou... check ff je laatste alinea en kijk wat daarvan mogelijk op jouzelf van toepassing is😅

 

volgens mij kent niemand je hier, ben je weinig op t forum en ga je nu zeggen dat wij door een onbekende persoon aangesproken zouden gaan worden. Gast, wat heb je gebruikt, dat moet ik ook echt eens gebruiken 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...