Spring naar bijdragen

Redd coin ?


Renzo

Aanbevolen berichten

Toevallig hoorde ik afgelopen week voor de eerste keer over deze munt, tijdens een etentje in Apeldoorn. Dit was Tim. Ik hoop dat hij zich ook zal aanmelden op dit forum. Hij was super enthousiast over de munt die te maken heeft met social media. Ik wilde deze later nog een berg kopen, maar toen was ie al on the move. 

Hopelijk heeft Tim er voldoende en een mooie klapper gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik werd ook op de hoogte gebracht van de Reddcoin maar heb besloten er vanaf te blijven. Het zou zeker wat kunnen worden als alle social media platforms zich aansluiten maar dan nog is de vraag waarom? Wat kunnen social media gebruikers met de komst van reddcoin? Zijn er voorbeelden van het gebruik ervan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Renzo:

De redd coin (RDD) is in een korte tijd flink gestegen. Weet iemand wat over deze munt? Staat namelijk vrij weinig kennis over? 

IMG_2595.PNG

Ik  had ze al . Inmiddels verkocht .

Is een cryptocurrency die zich rechtstreeks op sociale media platforms richt, tot zover heeft geen concurrentie in de markt .

ALS  die straks ( in toekomst ) de cryptocurrency wordt voor platforms zoals Facebook, Twitter en Youtube, dan de kans is groot dat ie een echte klapper wordt in de markt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#ReddCoin has partnered with Local World Forwarders (@lwf_ico), the first decentralized #logistics platform in the world based on #blockchain technology. #RDD is now accepted in the $LWF #ICO and will be integrated into the #LWF P2P delivery platform. https://www.lwf.io 

De hele cryptomarkt is knettergek geworden.. men gooit er één tweetje uit dat reddcoin te gebruiken is in één of andere ICO en de koers schiet 150% omhoog. Zomaar om een indrukt te geven hoe voortvarend men te werk gaat hun eigen nieuwsplatform is al sinds afgelopen voorjaar niet meer geupdate.

https://www.reddheads.com/en/category/news-en/

Dit soort crap word dus gewoon even op rond 300 miljoen dollar gewaardeerd mijn inziens enkel en alleen omdat het een extreem goedkope coin was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een bescheiden gokje van 15.000 coins kan natuurlijk geen kwaad. Dom geld genoeg in de markt momenteel dus misschien blijft die wel stijgen.

Ik verwacht dat als de populaire socialmedia platforms met eigen coins willen gaan werken ze deze zelf zullen ontwikkelen.
Zo moeilijk en duur is het maken en van een coin niet. Waarom zouden ze de Reddcoin founders/investeerders rijk maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 jaren later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...