Spring naar bijdragen

webet4you.com


Fungambler

Aanbevolen berichten

Website in het Nederlands is idd heel erg slecht (had hem alleen nog maar in het Engels gelezen). Vind ook dat er erg weinig informatie op staat dus komt niet erg betrouwbaar over.

Denk dat hier het idd oude gezegde "als het er te mooi uit ziet om waar te zijn dan is het dat ook"

In ieder geval bedankt voor de antwoorden

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Hey Fungambler

Webet4You is een van de projecten van eVisionTeam. Online kan je meer vinden over dit bedrijf. Ikzelf heb mijn eerste 14 weken net achter de rug. Ze betalen netjes uit! De support is snel (Engels kan wel beter) en er zijn regelmatig updates over de stand van zaken. Zo is het sinds kort wel enkel mogelijk om via cryptocurrencies (zoals Bitcoin) te storten en te laten uitbetalen. Je kan het 'te mooi om waar te zijn noemen', maar ergens moet je weten dat deze betting strategieën al enige tijd bestaan, alleen kost dat veel meer tijd om er zelf steeds mee bezig te zijn. Dit bedrijf zag haar kans om d.m.v. aandelen hun klanten te laten investeren in hun software die met deze strategieën werkt. Ze zullen natuurlijk ook altijd wel wat profijt maken, maar voor zover ik mijn ervaringen kan delen is dit zeker geen scam!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 hours ago, JackPot said:

Dat je alleen kunt betalen met cryptocurrencies doet mijn vermoeden van 'illegale praktijken', of oplichting alleen maar meer bevestigen. Blijkbaar gebeurt dit om officiele instanties, zoals banken, op afstand te houden.

Ik ben het met JackPot eens dat dit niet meer vertrouwen wekt. Vind het zelfs zeer omslachtig om met cryptomunten te moeten betalen. En dan komt daar ook nog eens bij dat die munten erg volatiel zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...