Spring naar bijdragen

Cryptocurrency verlanglijstje


JackPot

Aanbevolen berichten

De waanzin van cryptocurrencies is nog gaande, maar we zien de laatste dagen ook serieuze dips tevoorschijn komen. Zoals al gemeld heb ik al mijn coins verkocht, maar heb nog een klein plukje btc (0.02), wat FUN (5000), Skin (8000). De rest allemaal uitbetaald naar mijn bankrekening.

Ik verwacht nog wel een halvering van de koersen de komende maand en maak een verlanglijstje klaar voor op welke koersen ik de eerste aankoopjes ga inplannen. 

Voor de huidige crypto speculanten hoop ik dat ik nooit de stukjes ga krijgen, maar #BELIKEHILLICHANCE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De waanzin van cryptocurrencies is nog gaande, maar we zien de laatste dagen ook serieuze dips tevoorschijn komen. Zoals al gemeld heb ik al mijn coins verkocht, maar heb nog een klein plukje btc (0.02), wat FUN (5000), Skin (8000). De rest allemaal uitbetaald naar mijn bankrekening.
Ik verwacht nog wel een halvering van de koersen de komende maand en maak een verlanglijstje klaar voor op welke koersen ik de eerste aankoopjes ga inplannen. 
  • Bitcoin op $6.500
  • Ethereum op $325
  • Litecoin op $66
  • Verge op $0,07
  • Bitcoin Cash op $800
  • IOTA op $1
Voor de huidige crypto speculanten hoop ik dat ik nooit de stukjes ga krijgen, maar #BELIKEHILLICHANCE

IMG_9762.JPG
Het ritje na eerste dip omhoog hebben we gehad, nu is het wachten op de totale ineenstorting van dit inmiddels gigantische luchtkasteel ter waarde van (op pieken) 650 miljard...!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...