Spring naar bijdragen

Wie heeft de gulden?


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Ik heb al een aantal jaren de gulden. Ik heb de gulden nog gekocht toen deze nog onder de 1 cent noteerde. Ik heb deze munt gewoon gekocht omdat ik soms terug verlang naar de gulden. Als is het maar dat wij hele mooie bankbiljetten hebben gehad. Of de Gulden het gaat redden in al het Cryptogeweld dat weet ik niet. Ik HODL hem nog lekker en wie weet stijgt hij nog een keer naar 0,4537802160901389 Euro of nog meer.

Ik volg de koers van de gulden op Nocks.com

Meer informatie over de gulden vind je op gulden.com.

Welke OneTimers heeft ook de Gulden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog voor de eerste hype flink in de Gulden gezeten maar ben o.a. vanwege de hoge inflatie en het locale karakter van deze munt uitgestapt.

Desondanks heb ik er wel vertrouwen in dat Gulden tot op zekere hoogte een leuke niche dingetje kan worden. Absolute pluspunten zijn in mijn ogen de actieve en toegewijde communitie en dat je er op diverse plekken ook echt mee kan betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Heb met Gulden zitten flirten. Maar besef me dat dat puur sentiment is ?. Al zal er best wel wat groei inzitten, het blijft wel een kleine markt (vergeleken met andere coins)

Stond onlangs wel een leuk artikel op Quote over gulden oprichter Rijk Plasman (zoon van advocaat Plasman)

http://www.quotenet.nl/Nieuws/Gulden-oprichter-Rijk-Plasman-pleit-voor-een-keurmerk-om-cryptocrisis-te-voorkomen-209486

p.s. ik besef me trouwens dat ik forum regels (nog) niet gelezen heb. Mag ik een link plaatsen naar een andere website (informatief)? ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag zeker linkjes plaatsen @Shameless

 

Gisteren was ik bij de plaatselijke BMW dealer en daar sprak ik met een aantal verkopers en vroeg of ze ook al in de Crypto's zaten. Vol trots lieten ze allemaal hun portefeuille zien en ze hadden maar een munt. Ook de collega's in Groningen en mag jij raden welke munt ze allemaal hadden. Precies ze zaten alleen in de Crypto Gulden :-) . Binnenkort geef ik een prestatie daar en dan komt ook naar boven waarom ik daar was :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minutes ago, TheGreatOne said:

Binnenkort geef ik een prestatie daar en dan komt ook naar boven waarom ik daar was :-)

Nice. Ik ga eind feb kijken op een crypto seminar. Gewoon omdat het kan. Wie weet steek ik nog iets op. 

Als je nog meer lezingen wil geven, kan ik misschien wel wat regelen bij de (rijks) overheid. Grote doelgroep ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

@TheGallant, ik heb nog steeds de gulden. Ik heb er afgelopen periode wel wat verkocht maar nog lang niet alles. Ook de gulden is na een absurde maar prettige stijging keihard naar beneden gekelderd, van 0,39.naar momenteel 0,14 cent. Ik HODL nog steeds maar mijn winst is wel heel veel lager net zoals bij de andere cryptomunten. We zien wel waar het eindigt. Het blijft gokken :-) 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.