Spring naar bijdragen

waar beste te kopen


yupyup

Aanbevolen berichten

Ik wil langzaam starten in het handelen van coins, meeste sites kan je helaas niet via ideal betalen en/of alleen via BTC.

Nu wou ik graag wat btc kopen voor paar euro om te starten en wat te handelen in alt coins (met binance bijvoorbeeld).

 

Nu zie ik veel website waar je kan kopen via ideal een leden blokkage hebben en/of geen voorraad hebben.

Waar ik wel voorraad vond (satos bijvoorbeeld) zijn erg duur.

 

Iemand een goed alternatief of ideeen waar ik het beste kan instappen?

 

Alvast bedankt!

 

PS mooi forum, zal er zeker dagelijks te vinden zijn om het door te lezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als 200 euro investeren teveel is zou je ook kunnen overwegen waar mogelijk de blockchain in het dagelijks leven te gaan gebruiken. Hier verdien je in veel gevallen gratis crypto tokens mee die je indien gewenst kunt traden tegen Bitcoin.

Voorbeelden:
Facebook vervangen voor Steemit
YouTube vervangen voor DTube
Google Chrome vervangen voor Brave
Onedrive vervangen Sia
ect. ect. ect.

Er komen bijna dagelijks nieuwe toepassingen bij. Daarnaast heb je zo af en toe ICO's waarin tokens gratis worden weggegeven.

Dit is misschien niet de meest snelle manier van een crypto portfolio opbouwen maar wel de meest effectieve. Dit omdat je in tegenstelling tot de meeste investeerders in crypto daadwerkelijk gebruik maakt van de vele voordelen die de blockchain technologie te te bieden heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.