Spring naar bijdragen

HOQU


JackPot

Aanbevolen berichten

Beste crypto mensen,

Ik ben Lesley. Afkomstig uit Dordrecht. Sinds een maand ben ik me aan het verdiepen in de alts en het gaat zeer goed. 

Ico's zijn heel nieuw voor me. HOQU is er een waar ik graag in wil investeren. Ik heb al een ether Wallet aan gemaakt en een account op HOQU. Graag zou ik willen weten hoe ik de token kan verkrijgen. Kan iemand mij vertellen hoe dit in zn werk?

mvg lesley

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

`Beste @Lester leuk dat je je hebt aangemeld.

Je moet je aanmelden voor Hoqu. Je kunt daar dan meteen je MEW adres invoeren, waar de tokens na afsluiting van de verkoop naar toe worden geboekt.

Je moet nu via HOQU (als je bent ingelogd) gaan naar 'INVEST'. Daar kun je kiezen voor storten met Btc (kan van elk willekeurig adres (dus ook via bitonic)) of via Ethereum (dit laatste moet vanaf je MEW wallet gebeuren).

Daarna even wachten tot ze ontvangen zijn en dan zie je onder transaction het aantal staan.

Zorg dat je wel de juiste gegevens overal invult qua adressen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

van @DennMann

HOQU

-Interessante Whitepaper. Veel van de cijfers gaat echter wel over de Amerikaanse Advertising markt.
-HOQU richt zich puur op affiliate marketing en legt duidelijk de huidige pijnpunten bloot:
--hoge kosten
--shaving (leads afkeuren)
--moeilijk om op te zetten

-Met HOQU betaal je nog maar 0,5% commissie en geen verdere kosten. Bij huidige netwerken betaal je opstartkosten, maandelijkse fee en een 70/30 verdeling waarbij de commissie voor 70% naar de Publisher gaat en 30% naar het netwerk. Met andere woorden, affiliate marketing wordt goedkoper.

-Wat HOQU goed doet is dat ze in Europa ook in Nederland aan de slag gaan. Dit maakt het voor ons extra interessant.

-Wat betreft risico's; ze geven aan dat ze met de huidige funding drie jaar volledig aan de slag kunnen gaan.
-ze verwachten het platform binnen 1,5/3 jaar winstgevend te hebben. De winstprognoses vind ik hoog maar is ook lastig in te schatten.
-en uiteraard is de markt hoog volatiel dus iedewiedewiet centen kwiet kan altijd gebeuren.

Als ik de pagina's over het team moet geloven dan ziet het er goed uit. Zwaargewichten met jaren ervaring bij grote bedrijven en zoals ik zie ook genoeg developers etc. Geen background check op gedaan.

Dit kan voor affiliate marketing veel gaan betekenen in de toekomst en ik zal eens bij mijn contactpersonen van de Nederlandse netwerken vragen hoe ze hier tegenaan kijken. Mijn gok is dat ze geen van allen van HOQU hebben gehoord en vraagtekens gaan zetten bij de transacties in de blockchain. HOQU kan voor veel extra transpiratie zorgen. Daarnaast ook dus fijn dat iedereen eenvoudig en snel aan de slag kan en middels een API zal alles ook te koppelen zijn.

De main sale loopt nog tot 28-02 en 30% blijft bij de founders, 35% is open market en de rest is marketing/bounty en ecosystem. De 30% is Frozen voor zes maanden en wordt per kwartaal 10% van vrijgegeven. De founders kunnen dus geen massieve drop veroorzaken. De tokens zijn ERC20 en lopen via Ethereum blockchain.

Al met al klinkt het goed en ik ga er ook wat kopen;). 1 ETH is nu 5.000 HOQU.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En alles zit vol, dat is een heel goed teken voor de investeerders.

 

The HOQU Token Sale has ended!

Dear friends and Token Sale participants!

The HOQU Token Sale has ended as we have reached our Hard Cap 47 days earlierthan expected. We would like to thank all of you for this astounding result!

We thank you for your belief in the HOQU project and your strive to make the world of marketing better. We firmly believe that together we will reach that goal!

We shall process all your transactions within the next 7-10 days.

If you have any questions regarding the HOQU Token Sale, we will be glad to answer then on our official Telegram channel - https://t.me/HOQUIO

Stay up to date with our latest news!

Respectfully,

The HOQU Team

 

Future conferences and presentations by the HOQU team

- January 18-19, World Blockchain Forum, Speaker Roman Kaufman

- January 17-19, Crypto Finance Conference, Speaker Artem Chestnov

- January 26, Blockchain Technology Evolution in US, speakers - Roman Kaufman and Alexey Shmonov

- February 4-6, Blockchain Economic Forum 2018, Gold Sponsors

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lester:

Naar Coinbase kan je deze coins niet sturen. Ik gebruik myetherwallet hiervoor. Die minimale transactie stelt niet zoveel voor +- 100eur als ik het goed heb. Op de site van HOQU is alles te lezen. 

Dus als een coinbase account heb heb ik geen " Your ETH-address" die kennelijk moet hebben om de 70 tokens te innen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...