Spring naar bijdragen

Nieuwe loterij .Bitcoin lottery, cryptocurrencies !!


Pat

Aanbevolen berichten

Voor mensen die nog niet hiervan op de hoogte zijn . 

Het schijnt dat Lottoland lanceert ze eigen Bitcoin lottery . Ik ga mee doen .

Best interessant ,  ( vooral voor Bitcoin liefhebbers . ?).

Voor zover ik weet , de prijzen zijn niet belastbaar ( tenzij ik verkeerd geïnformeerd ben , uiteraard ) .

Mocht er iemand meer info hebben , dan laat het maar aub effe weten .  

Hier zijn 2 gerelateerde links ,

https://www.lottoland.co.uk/bitcoinlotto

https://news.bitcoin.com/worlds-first-bitcoin-lottery-offering-1000-btc-bounty/

 

MVG, 

Pat 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat klopt inderdaad . het is moeilijker te controleren .

mocht er iemand beslissen om de coins omzetten in cash , dan

is het een kwestie van vadertje BD !!?

Het gaat hier om loterij  ....  , maar over het algemeen gesproken hoe meer ze Coins als betaalmiddel gebruiken , hoe meer de kans dat ze in waarde stijgen . imo. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Pat:

dat klopt inderdaad . het is moeilijker te controleren .

mocht er iemand beslissen om de coins omzetten in cash , dan

is het een kwestie van vadertje BD !!1f642.png

Het gaat hier om loterij  ....  , maar over het algemeen gesproken hoe meer ze Coins als betaalmiddel gebruiken , hoe meer de kans dat ze in waarde stijgen . imo. 

 

 

Nee hoor . Real cash , Euro's , in biljetten , zijn anoniem , onvindbaar voor de BD en passen gewoon in een bankkluisje .

De wereld stapt in hoog tempo weg van de cash en iedereen loopt als een blinde vink te pinnen ! Gelukkig zijn niet alle Europeanen hierop over gestapt . Het is zo jammer , omdat BIG DATA nu nog in de kinderschoenen staat maar straks weten de banken ALLES over jouw bestedingspatroon en gaan ze daar heel veel geld aan verdienen ... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei eurobsgame:

Nee hoor . Real cash , Euro's , in biljetten , zijn anoniem , onvindbaar voor de BD en passen gewoon in een bankkluisje .

De wereld stapt in hoog tempo weg van de cash en iedereen loopt als een blinde vink te pinnen ! Gelukkig zijn niet alle Europeanen hierop over gestapt . Het is zo jammer , omdat BIG DATA nu nog in de kinderschoenen staat maar straks weten de banken ALLES over jouw bestedingspatroon en gaan ze daar heel veel geld aan verdienen ... 

 Ik denk  dat het eerder een kwestie is van of alle Europeanen wel überhaupt andere keus hebben , dan wat ze willen .

Ik ontken niet dat alle ontwikkelingen mbt technologie / sociale media / en communicatie in afgelopen jaren  heeft zijn voordelen gehad

en het leven in sommige aspecten stuk makkelijker heeft gemaakt . Maar daar hing wel een prijskaartje aan .  

bewerkt door Pat (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Of het belastingvrij is, is de vraag. Meen dat laatst iemand (fors) heeft mogen betalen over winst uit de Duitse Lotto.

Over het algemeen zet je bij Lottoland geld in op de uitkomst van een loterij i.p.v. dat je meedoet aan een loterij. In dit geval op de uitkomsten van Bonolotto en krijg je je prijs uitgekeerd in bitcoins. 

De UK licentie geldt volgens mij alleen voor inwoners van de UK, dan zou Gibraltar plaats delict zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...