Spring naar bijdragen

De Dobbelsteen roulette theorie


dobbelsteen

Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei ruleta:

kies er maar 1tje en zeg maar hoe je het gaat aanpakken of wat je nog meer wil zien?

ABCD.jpg.1f1d161b0bac9b4f416cd951332ab1d6.jpg

A en B zijn allebei 1 /m 18 of zero, geen 19 tot 36, C alles rood, D alles bovenste kolom.

Om precies te zijn,

A/ vier keer geen 19 tot 36, vier keer geen bovenste kolom.

B/ is beter in balans: alledrie de kolommen zijn geraakt, zero is in deze onzijdig. Vier keer geen 19 tot 36.

C/  vier keer rood, waarvan de onderste kolom niet in beeld is.

D/ alweer geen onderste kolom. En geen middelste.

Net waar je voor kiest, je kunt het ook combineren , bij A gaan zetten op 19 tot 36 en bovenste kolom in progressie.

Bij B gewoon lekker gaan Jos Ratten op 19 tot 36.

C , zwart in progressie, onderste kolom in progressie

D is wat lastig, ik zou niet gaan klooien op de middelste en onderste kolom een uitbetaling van 33% door te gaan rommelen op middel en laag. 

Ik zou definitief gaan spelen bij C, en met een wat hogere begininzet van een euro of 50.

 

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 is gevallen, als je tegengesteld gaat zetten en houdt het simpel:

1 fiche (welke waarde dan ook) op zwart.                               -inleg totaal 1 fiche.

30 valt, verliesbeurt -  2 fiche's op zwart.                                 -inleg totaal 3 fiche's

36 valt, verliesbeurt  - 3 fiche's op zwart.                                 -inleg totaal 6 fiche's

5 valt, verliesbeurt     - 4 fiche's op zwart.                                 -inleg totaal 10 fiche's

35 valt- treffer, 8 fiche's terug. Verlies in de tussenstand van 2 fiche's. Nu er een treffer is geweest gaan we afbouwen, laatste inleg was 4 fiche's op zwart, dus volgende inleg wordt 1 eraf: 3 fiche's, in dit geval zijn 5 en 35 allebei odd, dus ga ik op even 3 fiche's zetten.

11 valt, verliesbeurt   -  4 fiche's op even. Verlies in de tussenstand 7 fiche's (de 3 van de 35 inleg + de 4 op de volgende inleg, want er wordt weer opgehoogd)

32 valt- 8 fiche's terug. Verlies was totaal 7 fiche's, nu 1 fiche winst, de 'afbouw' gaat gewoon door, je kunt ook besluiten om te stoppen, ( stel je was met honderdjes o.i.d. aan de gang) volgende inleg 1 eraf dus 3 fiches op tegengesteld: zwart dus.

26 valt- 3 fiche's winst, we gaan nog steeds tegengesteld te werk en gaan weer op odd of 1 t/m 18, nu wordt de inleg weer 1tje minder: 2 fiches op odd.

13 valt- 2 fiche's winst. Nu staan we weer waar we begonnen, inleg 1 fiche, de laatste inleg was 2 fiche's, we beginnen altijd met 1 fiche (of dat nu een euro of 1000 euro is doet niet ter zake, kwestie van bankrollmanagement), 1 fiche tegengesteld laatste draaien 2 keer zwart, gaan we weer naar rood.

27 valt, 1 fiche winst. En zo gaat het geintje maar door, dit is de simpele variant, wanneer je de Smart roulette Tracker, plus pen en papier erbij gaat pakken, zie je in 1 overzicht welke hoeken en gaten van het tableau in je speelserie liggen. Ik kan het uit mijn hoofd, maar daar heb ik 30 jaar over gedaan, en zoals je zelf al opmerkte, wanneer je echt alles analyseert heeft een uitkomst 12 eenvoudige kenmerken,

- Rood/Zwart.

- Even/Oneven.

- hoog/Laag.

- 3 kolommen, bovenste ,middelste, onderste.

- 3 dozijnen, eerste , tweede, derde.

Wanneer je verder bent kun je de carré's ook in het spel betrekken, getal linksboven, rechtboven, linksonder, rechtsonder, dan krijg je 4 keer 12= 48 kenmerken erbij. Totaal 60 kenmerken bij iets ingewikkelder, black snake, red snake laat ik nu buiten beschouwing, wanneer je dat moet uitleggen in combi met de 60 kenmerken kan ik net zo goed een uitgeverij gaan beginnen en een stapel boeken op de markt brengen.

Afbeeldingsresultaat voor roulette tableau

Er zijn 12 carré's te 'stapelen' . Te beginnen bij het eerste carré, 1-2-4-5, tweede carré, 2-3-5-6, en doorgaan naar 7-8-10-11, enz.

Kwestie van kennis en inzicht, maar ja, roepen @dobbelsteen en ondergetekende al jaren, helaas in de woestijn.

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei babboe:

35 valt- treffer, 8 fiche's terug

snap echt niet waar je het over hebt , na deze 10 getallen komen er nog tien getallen.

permanenzenbabboe.jpg.f712deb59f13c627349fcdfa0f2f6ae7.jpg

het eerst volgende getal wat kwam na de 27 is de 3    dan is het 14 - 3  als je dan alleen op zwart zet heb je die fout en ben je 1 fiche kwijt.

dan moet je nu 30 tegen over gesteld pakken , met wat jij denkt dat er gaat komen.

maar ik moet zo weg, ben straks pas terug.

maar je mag je inzetten ook in 1 keer bekend maken, of los dan heb je nog bedenk tijd.

maar dan moet je tot straks wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, en? Ik zie geen volgende 10 getallen. En dat je niet snapt waar ik het over heb snap ik weer niet, gewoon dwars er tegen in gaan spelen, of je gaat juist mee met de serie's.

Principe van 'progressie-en stop' komt allemaal op hetzelfde neer, liefst met een fors beginkapitaal op je fiche, je komt op deze manier altijd een keer voor te staan, dan schiet duizend euro plakkie wat meer op dan een fiche van een tientje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoek alsjeblieft ff op ''Tarsoj systeem''. Want dat gebeurt er. Hoe simpel kan het allemaal zijn? De opbouw is belangrijk: de afbouw juist niet, want dan sta je in no-time op winst; en dat gaat altijd goed. En dat 'Ene stukje' winst kun je net zo gek maken als je zelf wilt.

Ja, je moet wel een paar ruggen kunnen tuimelen, kruimelwerk gaat duppies opleveren, bankroll is je vriend in deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruleta is misschien een beste brave man maar zijn theorie is onbegrijpelijk en heeft niets te maken met mijn roulette theorie. Voor zover ik het begrepen heb , is Ruleta een numeroloog en probeert een link te leggen tussen het roulette spel en numerologie. Jammer dat hij niet een eigen topic begint om zijn theorie aan ons uit te leggen.

Op zijn bijdrage aan de discussie kan ik geen enkel commentaar geven en kan ik er ook geen aandacht aanbesteden.
De kans dat de croupier rood of zwart gooit mag dan mag dan 18/ 37 zijn. maar de kans dat hij  een serie van10 gooit  is slechts 1/2^10. Een goede verstaander begrijpt da tik het over twee verschillende kansen heb. In de discussie worden deze twee steeds door elkaar gehaald.

Voor mij is een sessie een aantal bij elkaar horende gebeurtenissen. Speel ik roulette dan begin ik na elke hit een nieuwe sessie. Speel ik meerdere systemen of strategieën dan heeft elke strategie zijn eigen sessies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei dobbelsteen:


De kans dat de croupier rood of zwart gooit mag dan mag dan 18/ 37 zijn. maar de kans dat hij  een serie van10 gooit  is slechts 1/2^10. Een goede verstaander begrijpt da tik het over twee verschillende kansen heb. In de discussie worden deze twee steeds door elkaar gehaald.

En @ruleta begrijpt maar al te goed, dat wanneer je 'slechts' van een serie van 10 gebeurtenissen uitgaat, er individueel per gevallen nummer, en de bijbehorende plaats op het inzettableau al een 60 tal eigenschappen meetellen. 

Een spot kan niet 'leeg' blijven op het inzettableau. Onmogelijk. En daar struikelt de wiskunde ten opzichte van de logica. Daarom is pen en papier bij de hand je grootste vriend. Progressief spelen loont altijd wanneer je inzicht, kennis, en bovenal geduld meeneemt.

Winnen zonder kennis is niet mogelijk, daarentegen is een simpele progressie van bijvoorbeeld +1 bij verlies en -1 bij winst (tot je weer uitkomt waar je begon: 1 eenheid) betrekkelijk eenvoudig te leren. De discipline om ''Stick To The Plan'' te blijven is een puur mentale, en helaas haken bij dat laatste het gros van de spelers vroegtijdig af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe werkt de Tarsoj strategie

Het Tarsoj systeem is niet een moeilijke strategie om onder de knie te krijgen maar je moet er wel geduld voor hebben. Het kan namelijk even duren voordat je een redelijke winst bij elkaar gespeeld hebt.

Je begint met inzetten op een even kans en wel op rood of zwart. Met het Tarsoj systeem zet je in op de kleur die de vorige ronde is gevallen. Is het balletje de laatste ronde op rood gekomen, dan zet je in op rood bij de nieuwe ronde.

Valt hij op zwart dan zet je daarna in op zwart. Ook als het balletje twee keer op zwart valt dan zet je bij de nieuwe ronde in op zwart.

Inzet verhogen

Je begint met het inzetten van 1 fiche op een kleur. Op het moment dat je verliest en je opnieuw een inzet plaatst dan plaats je een extra fiche bij je inzet.

Dit telt zo door totdat je wint. Op het moment dat je wint dan haal je één fiche van de inzet af en zet je opnieuw in op de kleur die de laatste ronde is gevallen.

Als je meerdere rondes hebt gespeeld en uiteindelijk door winst weer terug bent bij het inzetten van 1 fiche, dan heb je winst gemaakt over het totale spel.

Voorbeeld

Aan de hand van een voorbeeld zullen we het Tarsoj systeem verduidelijken. Hierbij gebruiken we fiches met een waarde van € 1,-.

  1. Je zet 1 fiche in op de laatst gevallen kleur en verliest, jouw kapitaal is nu – €1,- waard
  2. Je zet 2 fiches in en verliest, je hebt nu een totaal verlies van € 3,-
  3. Je zet 3 fiches in op de laatst gevallen kleur en verliest weer waardoor je € 6,- in de min staat
  4. Bij de volgende stap zet je 4 fiches in en je wint, je krijgt het dubbele uitbetaald dus € 8,-. De totale inzet is tot nu toe 10 fiches geweest dus je hebt een totale winst van min € 2,-
  5. Omdat je gewonnen hebt zet je nu 3 fiches is, je verliest en staat € 5,- in de min
  6. Je hebt verloren dus plaatst er weer een fiche bij en zet 4 fiches in. Nu win je, heb je totaal 9 fiches ingezet en sta je in totaal € 1,- in het rood
  7. Je plaatst 3 fiches en wint, je hebt nu € 2,- winst en hebt een totaal verlies van 4 fiches
  8. Je wint weer nadat je 2 fiches in hebt gezet, nu heb je gelijk gespeeld wat fiches betreft en heb je een winst van € 4,-
  9. De volgende ronde zet je 1 fiche in en win je weer. Nu heb je in een winst van € 5,- en over het totale spel gezien heb je 3 fiches winst behaald.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank @babboe voor alle info. Ik vind het helemaal prima als iemand info geeft. Ik was er zelf al achter gekomen dat Martingalen zeer gevaarlijk is, en het is met een sisser afgelopen, maar ik stoot me geen 2x. Erg leuk dat je systemen uitlegt die ook makkelijk te doen zijn maar minder risico. Dat Tarsoj bedoel ik dan.

 

Beste @dobbelsteen had je mijn vraag gelezen? >>

Ons afgelopen goktripje heeft bij mij een paar vragen opgeworpen over jouw systeem. (in dit geval SSB bij enkelvoudige kansen, op de multiroulette)

In eedere posts gaf je aan dat je sommige sessies met verlies afsluit. Wat verstaan wij hier dan onder verlies? Een sessie waarbij het maximaal aantal verdubbelingen zonder succes is toegepast (en dus eindigt bij 2023 verloren credits, oftewel 11x verdubbeld zonder succes). Wij vroegen ons dit af omdat de verliessessies dan erg duur zijn, of stop jij op een ander moment?

Om SSB succesvol te kunnen toepassen moet er een flinke 'stack' zijn om mee te beginnen, namelijk 2023 credits. Begrijp ik goed dat als jij een sessie begint, er altijd minimaal 2023 credits aanwezig zijn in de multiroulette?

Ik hoop dat je mij wat antwoord kan geven op deze vragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei dobbelsteen:

Ruleta is misschien een beste brave man maar zijn theorie is onbegrijpelijk

dat had ik je willen uitleggen , aan de hand van hoe ik tel in een filmpje ,maar daar kreeg ik geen antwoord op.

 dat gaat hem nu niet meer worden , de roulette die ik had draait nu bij weiss-event

waar het om gaat dat links en rechtsom 2 verschillende draaien zijn en toch kom ik altijd getallen een getal tegen

wat daar in de buurt ligt (gebaseerd op numerologie) een balletje kan door rollen te vroeg afslaan enz

 voorbeeld

kolomdozijn.thumb.jpg.f633e5cbb03217f43effb1ea96a501db.jpg

bovenste      foto  27  -  13     ( 9 en 4 )  kolom  3   en   kolom 1

middelste    foto    4  -   21    (  4 en 3 )  kolom  1   en   kolom 3

onderste      foto   22 -  18    (  4  en 9)  kolom   1  en   kolom 3

(jouw theorie)

bovenste      foto  27  -  13     dozijn 3 en dozijn 2   dobbelsteen kantje  5  en  3

middelste    foto    4  -   21     dozijn 1 en dozijn 2   dobbelsteen kantje  1 en  4

onderste      foto   22 -  18      dozijn 2 en dozijn 2  dobbelsteen kantje  4  en   3

zie je de verschillen ?

maar als jij er mee kan winnen vind ik het best

maar dan kom ik liever achter de juiste formule door iets te doen wat niet van mij gevraagd word.

nog een voorbeeld

triple.jpg.caa1c40f277b1734cae44ffa960cb091.jpg

welke getallen komen hier op het uitslagen bord te staan als het getal of moet ik zeggen de letter c of s valt.

of mag ik nu wel zeggen het is triple nul of 000

er staat immers toch een plaatje

dus waarom geen 4 - 13 - 22 - 31 = zijn allemaal 4 tallen 

en dan vraag ik me nog 1 ding af , was ik die getallen ook tegen gekomen ( roulette met 1 zero)

als langs de 0 de 1 lag en langs de 1 de 2 en langs de 2 de 3 enz enz 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei JackPot:

Dus de heilige graal van de roulette is eindelijk gevonden. En dat nog wel op een Nederlands forum genaamd Onetime. #proud 

Nee, geen Onetime trots helaas. Jij als beurskenner moet toch iets afweten van progressie, en de gevolgen daarvan. Je verbazing verbaast mij, maar ja...reuring op zo'n forum trekt kijkers: dat dan weer wel.

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

K.Ronos : SSB kun je op verschillende manieren spelen. Je bent niet gebonden aan Martingale of het aantal verdubbelingen. Martingale is wel het schema met een positieve winst verwachting. De tafellimiet van HC beperkt het aantal verdubbelingen tot 10. Bij 10 missers verlies je 1023 fiches. De kans dat dit gebeurd is verwaarloosbaar klein.  Met het Excel programma kan je dat  zichtbaar maken.

De kracht van SSB is dat je het zonder onderbreking kunt spelen. Na elke hit kun je gewoon verder spelen met de volgende trigger van 10 uitkomsten. Je hoeft niets te noteren en je kunt met ervaring eventueel  op de drie enkelvoudige kansen spelen. Voor een speelsessie van 100 worpen is de winst ongeveer 120 fiches. 

Bekijk ook eens de video op YouTube.
https://www.youtube.com/watch?v=ieKPj_563h0

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Over de hele wereld blijven er roulette spelers zoeken naar de Holy Grail. In het verre verleden  zochten de wetenschappers ook naar het Perpetuum Mobile. Op deze wereld niet gevonden. Ons sterrenstelsel is 1 groot P M. Voor de roulette kun je een oneindig groot aantal systemen met verschillende inzetschema`s bedenken.
Met de computer kun je ook een zoek actie ondernemen naar het meest ideale systeem. Op de computer heb ik eerst de random reeks van de roulette geanalyseerd om de eigenschappen van de roulette te ontdekken. Met de resultaten  heb ik een roulette theorie ontwikkeld die jij zou kunnen gebruiken bij jouw zoektocht. 
Tot op heden  heeft nog niemand de prestaties van SSB kunnen verbeteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei formidablegi:

Heel interessant. Bedankt @dobbelsteen
Ik ben nog steeds op zoek naar mijn (misschien denkbeeldige) Heilige Graal

Tarsoj systeem in combinatie met SSB 10 beurten terug, en daar tegenin gaan zetten, m.a.w. er van uitgaan dat de afgelopen 10 worpen nooit exact gelijk zijn aan de komende 10 worpen, dat in combinatie met Tarsoj ( tsja, ze hebben het zo genoemd, maar het werkt subliem, wie het dan ook uitgevonden heeft....).

Da's in mijn optiek de beste manier om roulette te spelen, de op- en afbouw van de progressie werken altijd in je voordeel. Winnaar methode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik heb voor het Tarsoj inzetschema  het SSB in Excel geprogrammeerd. De uitkomst van de winst heb ik voor een groot aantal samples  laten berekenen en daar het gemiddelde van bepaald. Mijn voorzichtige conclusie is  dat de gemiddelde winst relatief klein is. De uitkomst voor een enkel sample kan wel schommelen tussen -250 en plus 75. De kans op een groot verlies is relatief zeer klein. TARSOJ.PNG.44e0c7c53a2e0a422d82a4c2d8d69763.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het mooiste van Tarsoj vind ik nog dat je echt overzicht op alles begint te krijgen,  bijvoorbeeld :even/zwart/ laag een tijd uit beeld? prima!! Dan kun je daar rekening mee gaan houden, die nummers gaan ''Hot'' worden, linksom - of rechtsom. En dat gaat dan gelden voor alle mogelijke dingen, heerlijk: spelen zonder stress, en ondertussen in de gaten krijgen wat kansrijk wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...