Spring naar bijdragen

Aankondigingen over cryptocurrencies


TheGallant

Aanbevolen berichten

Zelf probeer ik vooral via Twitter het laatste cryptocurrency nieuws te volgen en daarnaast maak ik gebruik van enkele websites. Ook zit ik in enkele telegram groepen en whatsapp groepen. Ik krijg dagelijks nieuwtjes te horen en probeer daar de beste tips van te gebruiken. Dit topic zou een mooie plek kunnen zijn om de beste tips over bepaalde aankondigingen neer te zetten. Te denken valt aan:

  • introductie van cryptocurrency X op exchange X
  • update over een bepaalde cryptomunt
  • nieuwe samenwerkingen tussen een cryptomunt en andere partijen
  • rebranding
  • introductie van een nieuwe functie
  • nieuwe cryptomunt
  • samenwerking tussen bepaalde cryptomunten

Kortom: vooral positief nieuws rondom cryptocurrencies waardoor de koers zou kunnen stijgen, liever geen FUD hier! :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kucoin heeft Raiblocks (XRB) opgenomen in het assortiment. Vooralsnog was Raiblovks maar op enkele exchanges te verkrijgen (o.a. Bitgrail). Raiblocks staat hoog in de coinmarketcap!

Kucoin is een hele fijne exchange om mee te werken en je kunt je hier vooralsnog aanmelden. Geen problemen met het aantal inschrijvers, so far!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei TheGallant:

Wouw die zag ik niet aankomen vanuit jouw kant ;) Welkom bij de verge club!

Ik had rond de jaarwisseling niet meer verwacht dat men überhaupt nog met een update ging komen.

Doordat men oudejaarsdag niet met een half gebakken update ten behoeve van speculanten en/of eigen dump is gekomen, heeft men voor mij wel min of meer bewezen dat in deze fase het product voor de ontwikkelaars belangrijker is dan de koers.

bewerkt door Digital Invest (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...