Spring naar bijdragen

ip adres


peter 60

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, ik heb een nieuwe provider en daardoor een nieuw ip adres.
nu kan ik niet meer inloggen met mijn nieuwe ipadres bij Bitfinex.
ik heb ze om hulp gevraagd, maar ze reageren niet.
kan ik mijn ipadres veranderen naar mijn oude ipadres?
heeft iemand een andere tip?
mvg 


IP-adressen kun je naar mijn weten nooit niet veranderen. Verder weet ik de ballen ervan (ben niet technisch), dus sorry dat ik je niet veel verder kan helpen.@jackpot misschien? Of@TheGallant ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @peter 60, dat is spijtig om te horen. Ik heb er ook geen verstand van. Wat ik wel weet is dat ik iedere keer als dat ik bij Bittrex wil inloggen, er ook wordt aangegeven dat ik met een ander IP adres inlog. Ik krijg vervolgens een e-mail waarin ik moet aangeven dat ik diegene ben die inlog. Vervolgens kan ik wel inloggen door de link in de e-mail te volgen. Wellicht dat je dit ook via de e-mail kunt regelen. Hoor het graag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@peter 60 bij Bitfinex heb je de keuze onder je account Security om een "IP Address Whitelist" in te stellen. Ik vermoed dat je dit hebt gedaan omdat je er nu niet meer in komt.

Het volgende staat hierover op de website:

IP Address Whitelist
Limit account access by IP address. You can provide one or more IP addresses and/or specify an IP range.

 Important: You can lock yourself out of your account if you are not careful. Please be sure you are on a static IP address (most users are not) and that you understand this feature.

Nu je bij een nieuwe provider zit, heb je een nieuw IP adres gekregen. Je nieuwe provider kan dat oude IP adres niet uitgeven omdat die niet binnen de eigen range ligt. De meeste providers in nederland geven "officieel" overigens geen static IP adressen uit.
Welke provider had je hiervoor en welke heb je nu? 

bewerkt door bethdoth (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.