Spring naar bijdragen

Swissborg & Crypter1um ICO


Aanbevolen berichten

Na de HOQU ICO (10899) stuks ook net ingekocht voor de ICO van Crypertium (Crypter1um)(6545) en Swissborg (450) met 2 Onetimers. Ik heb persoonlijk veel vertrouwen in deze nieuwe producten en hopelijk zullen deze met de tijd een mooie profit gaan opleveren. Collega @TheGallant zal er ongetwijfeld een mooi stuk over schrijven over deze 2 nieuwe ICO's

 

Ik zal jullie in dit topic op de hoogte houden van de ontwikkelingen van deze 2 ICO's die over een paar dagen aflopen (of eerder als het vol zit)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...

Swissborg is sterk bezig en blijft vernieuwen. Het is zeker geen dood project en men heeft recent een app gelanceerd waarbij je dagelijks in moet loggen en even de voorspelling voor Bitcoin moet maken (omhoog of omlaag de komende 24h). Het kost je niets, maar je krijgt wel CHSB tokens en je maakt kans op  een deel van de 500k$ in bitcoins.

Als je je aanmeld met mijn code krijg ik ook wat extra puntjes :)

Download the SwissBorg Community app and start the Forecasting game. Here's an invite code for you: G32ZP6A
https://www.swissborg.com/community-app-referral

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 8 maanden later...
  • 2 maanden later...

Dear community member,
 

Our smart and sleek Wealth app is live and it rocks!

 

We believe, and initial users agree that the SwissBorg Wealth app is the easiest way to invest in digital assets.

 

Here's how it can help you become a digital asset genius:

  • Our Smart Engine analyses hundreds of trading pairs to get you the best deal, fast.
  • Become a Premium member and pay zero fees on Bitcoin and CHSB transactions.
  • Our AI algorithms are available, on an hourly basis, to help you make the right investment decisions.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...