Spring naar bijdragen

Krijg eenvoudig bitcoin - begin nu met cloud-mining!


bill.cooper741

Aanbevolen berichten

Enkele weken geleden heb ik mijn eerste cryptocurrency verdiend met behulp van het cloud mining-systeem. En ik heb met een probleem van intrekking, opslag en verspilling van Bitcoin te maken gehad. Maar ik lees verschillende forums en probeer cloud mining. Cryptopay maakt het mogelijk om direct een account te openen en een cryptocurrency te kopen en verkopen. En ook service heeft de mogelijkheid om niet alleen een virtuele kaart te krijgen, maar ook een echte kaart. Hiermee kunt u in bijna alle geldautomaten van de wereld betalen. Ik ben erg blij met deze portemonnee, dus ik raad je aan om het te proberen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een warm welkom @bill.cooper741 op Onetime en dank voor deze interessante post. Ik (en met een groep) ben zelf erg actief geweest met minen in 2013 en met een investering van zo'n 25000€ (incl btw) hebben we een aantal snelle machines(voor toen) laten minen. De rekenkracht ging rap omhoog en hebben uiteindelijk zo'n 7 Bitcoin gemined (op een koers van 1000$ per stuk) en een aantal andere coins. We liepen tegen een aantal zaken op (zoals energie verbruik), machines die in een paar maanden bijna waardeloos werden en vooral de latere leveringen kosten ons behoorlijk veel geld (en tijd) en hebben ook verloren op deze grote investering op dat moment.  We waren daarna ook wel klaar ermee.

Nu ik je post lees gaat het natuurlijk weer kriebelen. Kan je ons nog wat meer informatie geven en hoe het je allemaal bevalt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 maanden later...

Hi Guys and womans natiuurlijk.

 

Ik zelf ook me goed ingelezen met iemand anders  die al aan cloudminen doet. Ik heb daadwerkelijke transacties gezien en zeker ook overtuigd dat het werkt.

Ik heb een platform gevonden waarbij mijn maat het dus ook gebruikt. Wanneer je besluit het ook te doen, na je goed in te lezen natuurlijk, kan je mijn persoonlijke code gebruiken om korting te krijgen op in ieder geval je eerste contract.

https://www.genesis-mining.com/

 

Vanzelfsprekend ben ik benieuwd naar de meningen van een ieder die het bekeken heeft.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...
Op 30-9-2018 om 03:02 zei r0bbintje:

Hi Guys and womans natiuurlijk.

 

Ik zelf ook me goed ingelezen met iemand anders  die al aan cloudminen doet. Ik heb daadwerkelijke transacties gezien en zeker ook overtuigd dat het werkt.

Ik heb een platform gevonden waarbij mijn maat het dus ook gebruikt. Wanneer je besluit het ook te doen, na je goed in te lezen natuurlijk, kan je mijn persoonlijke code gebruiken om korting te krijgen op in ieder geval je eerste contract.

https://www.genesis-mining.com/

 

Vanzelfsprekend ben ik benieuwd naar de meningen van een ieder die het bekeken heeft.

 

Sorry iedereen, maar ik ben er mee gestopt, dus geen code meer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...