Spring naar bijdragen

Vraag over bitcoin


MitchelDrop

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Heb mij zojuist aangemeld op dit forum om jullie een vraag te stellen.

Ik zou graag €300,- willen investeren in de Cryptomunt.

Raden jullie mij dit aan of af?

Ik zie dat deze €300,- 0,02118361 waard is...

Dat klinkt als SUPER weinig..

Groet!

bewerkt door MitchelDrop (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 De cryptocurrency's worden de toekomst . Maar om een andere reden dan dat jij misschien denkt .

Met het "nieuwe " geld kunnen straks investeringen worden gedaan , nieuwe bedrijven worden gestart , die een begin gaan maken aan een "nieuwe economie " waarin "groen " of liever " blauw "de leidraad is . We gaan met zijn allen het leven op aarde verbeteren , vooral omdat dit ons winst op zal gaan brengen . De Bitcoin is daarvan de ruggengraat . 

Dit zal leiden tot een alternatief voor de huidige economie die meer en meer alleen voor de " 1%" gunstig is en voor de andere 99 % schade toebrengt . Overigens zijn het voorlopig vooral de " Millenials" die hier het meeste last van hebben . 

Je hebt ook gelijk dat de Crypto- banken > 2x de nieuwe banen opleveren die bij de "oude" banken zijn opgegeven , verdwenen. Maar ook dat komt vooral omdat er "nieuw geld " in de economie terechtkomt , bij de Millenials , die snappen waarom deze revolutie in de economie "echt " is .

Het grote publiek zal cryptocurrency echter alleen vertrouwen als door middel van fysieke ATM apparaten , Bitcoins ongelimiteerd kunnen worden ingewisseld voor " echte " Euro's , Dollars , Yens , eventueel Ponden . En vice versa ! 

Ik zie het contante geld nog héél lang een heel grote rol gaan spelen . Als een "schaduw" currency voor de Cryptocurrency's . Hard, betrouwbaar en fysiek tastbaar !

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minutes ago, eurobsgame said:

 De cryptocurrency's worden de toekomst . Maar om een andere reden dan dat jij misschien denkt .

Met het "nieuwe " geld kunnen straks investeringen worden gedaan , nieuwe bedrijven worden gestart , die een begin gaan maken aan een "nieuwe economie " waarin "groen " of liever " blauw "de leidraad is . We gaan met zijn allen het leven op aarde verbeteren , vooral omdat dit ons winst op zal gaan brengen . De Bitcoin is daarvan de ruggengraat . 

Dit zal leiden tot een alternatief voor de huidige economie die meer en meer alleen voor de " 1%" gunstig is en voor de andere 99 % schade toebrengt . Overigens zijn het voorlopig vooral de " Millenials" die hier het meeste last van hebben . 

Je hebt ook gelijk dat de Crypto- banken > 2x de nieuwe banen opleveren die bij de "oude" banken zijn opgegeven , verdwenen. Maar ook dat komt vooral omdat er "nieuw geld " in de economie terechtkomt , bij de Millenials , die snappen waarom deze revolutie in de economie "echt " is .

Het grote publiek zal Cryptocurrency echter alleen vertrouwen als door middel van fysieke ATM apparaten , Bitcoins ongelimiteerd kunnen worden ingewisseld voor " echte " Euro's , Dollars , Yens , eventueel Ponden . En vice versa ! 

Ik zie het contante geld nog héél lang een heel grote rol gaan spelen . Als een "schaduw" currency voor de Cryptocurrency's . Hard, betrouwbaar en fysiek tastbaar !

Voorlopig wordt Bitcoin vooral gebruikt door internet criminelen op deep web sites.
Ik zie dan ook geen toekomst in Bitcoin. Het is inderdaad erg in waarde gestegen.
Maar normaal geld kan al digitaal zijn, en de rijke lui maken al digitaal geld naar elkaar over.
Geld wat eventueel contant opgenomen kan worden indien nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees even op onetime @MitchelDrop, bijvoorbeeld

https://www.onetime.nl/geld/virtueel-geld/hoe-moet-je-beginnen-met-cryptocurrencies-onze-handleiding

https://www.onetime.nl/geld/virtueel-geld/top-10-cryptocurrency-tips-voor-2018

persoonlijk zou ik het niet meer kopen, maar ook al niet toen het op 6000 stond, en daarna ging het naar 20000!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Warm welkom op Onetime @MitchelDrop  Ik raad je persoonlijk aan om zeker een bedragje te investeren (of speculeren) in een crypto munt(jes) met een bedrag wat je echt kan missen. Dat je geen buikpijn krijgt als het op 0 staat. De kans dat het hoger wordt is aanwezig maar geen garantie. Dat je een investering doet die x 100 kan gaat ook. Het is zoeken, geluk hebben maar vooral doorzetten en de zaakjes goed voor elkaar krijgen (goede wachtwoorden, pc, (broker) accounts etc.)

Als je het echt leuk vindt en actief ermee bezig bent kan ik je tzt in de zeer actieve Crypto app groep van Onetime zetten (meer dan 140 man actief) die veel tips & tricks geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei TheGreatOne:

Warm welkom op Onetime @MitchelDrop  Ik raad je persoonlijk aan om zeker een bedragje te investeren (of speculeren) in een crypto munt(jes) met een bedrag wat je echt kan missen. Dat je geen buikpijn krijgt als het op 0 staat. De kans dat het hoger wordt is aanwezig maar geen garantie. Dat je een investering doet die x 100 kan gaat ook. Het is zoeken, geluk hebben maar vooral doorzetten en de zaakjes goed voor elkaar krijgen (goede wachtwoorden, pc, (broker) accounts etc.)

Als je het echt leuk vindt en actief ermee bezig bent kan ik je tzt in de zeer actieve Crypto app groep van Onetime zetten (meer dan 140 man actief) die veel tips & tricks geven.

Bedankt voor het warme welkom!

Ik heb voor 250 euro aan muntjes aangeschaft en ben er wel blij mee.

Iets waar ik niet zomaar buikpijn van krijg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...