Spring naar bijdragen

Gratis lot van de Vrienden Loterij van 13 euro!


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Groot was mijn vreugde toen ik gisteren bij de post een gratis lot kreeg van de Vrienden loterij en ik mag meespelen. Ik ben club lid van SC Cambuur (eenmalig pasje van 5 euro voor 5 jaar geldig) en krijg nu een lot ter waarde van 13 euro. Met grote letters stopt automatisch! Ik heb mij net aangemeld en ging in paar minuten door het systeem heen. Alles goed gecheckt en mijn mobiel is mijn lot nummer en de uitslagen zijn 3 juni te zien op de vriendenloterij.nl/uitslagen Uiteraard hou ik jullie op de hoogte hiermee!

Een tijdje geleden ook een artikel geschreven over de Vriendenloterij en dit zijn de momenten dat je deze slecht betaalde loterijen kan verslaan. Doe er je voordeel mee :-)

https://onetime.nl/geld/loterij/vriendenloterij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

En meteen een bevestiging er achter aan van de vriendenloterij dat het gelukt is:

heer The Great One,

Hartelijk welkom bij de VriendenLoterij! Wij zijn verheugd dat je hebt besloten een maand GRATIS mee te spelen. Binnen 10 dagen ontvang je een bevestiging van je GRATIS deelname voor de maand mei. Jouw deelname stopt automatisch.

Met dit lot maakt je maak je in mei GRATIS kans op ruim 100.000 prijzen uit de JackpotMaand, waaronder 45 auto’s uit de AutoJackpot die gegarandeerd valt in mei.

Veel succes met uw GRATIS maand in de VriendenLoterij.

Imme Rog

Directeur VriendenLoterij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk hier staat OneTime nu voor: How to beat the system.

Welkom bij de VriendenLoterij

Beste meneer The Great One,

Wat fijn dat u gratis kennis wilt maken met de VriendenLoterij. U speelt mee met een gratis lot en daarmee maakt u eenmalig kans op ruim honderdduizend prijzen uit de JackpotMaand van de VriendenLoterij, waaronder 45 auto’s uit de AutoJackpot die gegarandeerd valt in mei. U speelt in mee met lotnummer: 06-4835xxxx-AA. Dit gratis lot stopt automatisch na één trekking, hier hoeft u niets voor te doen.

Vragen?

Op vriendenloterij.nl vindt u veel antwoorden. Of neem gerust contact op met onze Ledenservice via telefoonnummer 0900-300 1400 op werkdagen van 09.00 tot 21.00 uur (€ 0,50 per gesprek).

Veel succes met uw GRATIS maand in de VriendenLoterij.

Met vriendelijke groet,

Roel Eleveld

Hoofd Ledenservice VriendenLoterij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...

En jullie zullen het niet geloven maar echt waar, kreeg gisteren een smsje van de Vriendenloterij dat ik gewonnen heb. 4 kaartjes voor het pretpark Slagharen. Ik zal niet zelf gaan en deze kaartjes gaan aanbieden op Marktplaats en zo scoor ik toch zo even 30€ zonder dat het mij wat gekost heeft. En kans gemaakt op die OneTimer en een mooi verhaal voor op het forum. Dank Vriendenloterij :-)

Zo zie je maar weer hoe je de systemen in je voordeel kan laten werken en dat is wat we elkaar over mogen informeren. Overal liggen kansen en helemaal in deze gaming markt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Vandaag heeft mijn vrouw een gratis lot van de Vriendenloterij gescoord en van de HEMA gekregen bij aankoop van 40€ (daarnaast krijg ze ook nog 5€ korting op de aankoop met dit spaarkaartje). Als er weer een prijs(je) opvalt laten we weer van ons horen. Dit is eenmalig en abonnent stopt ook na 1 keer automatisch en geen gezeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Vandaag post van onze vrienden van de vriendenloterij. Als ik nu meedoe krijg ik gegarandeerd 20€ prijs (met kans op meer) en kost een lot mij 13€, heb ik in een abonnementsvorm dus elke maand zou dit betaald moeten worden. Echter lees ik in de algemene voorwaarden dat ik er elke maand van af kan dus kan ook gewoon 1 maand meespelen en een garantie van 7€ winst hebben (20-13) als ik meteen weer op zou zeggen. Het is wel de OneTime manier maar wie zou dit doen. Hun marketing truck is natuurlijk dat 99.99% blijft hangen en langer meespeelt automatisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 jaren later...

Mijn vrienden van de VriendenLoterij hebben weer post gestuurd met geld garantie (speel mee en check het direct staat er met een sticker op) Het is wel mijn laatste kans staat erop met grote letters. Pasje erbij met win code en zeker niet weggooien want hij kan wel 100.000€ waard zijn :-)Je ontvangt minimaal 10€ (lot kost wel 13,50€ en je zit er dan wel aan vast)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze kwamen afgelopen week van de postcodeloterij zelfs bij mij aan de deur. Tot twee keer toe. Onze wijk zou zijn uitgekozen voor een gratis lot en kookboek. Tot nu toe is alle post van de postcodeloterij van dien aard geweest dat je wel eerst lid moest worden, dus ik heb ze lekker beneden laten staan.

bewerkt door DeValsspeler (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

12 uur geleden zei JackPot:

Ik stuur alle post van Postcodeloterij en Bankgiroloterij voortaan terug met retour afzender. Bizar hoeveel SPAM deze loterijen versturen en dat dit gewoon legaal is!

Die post moet je retour sturen naar hun antwoordnummer.
Samen met grote stoepband of een oude molensteen, ik heb al zeker 10 jaar post meer van ze ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik bij de Mediamarkt een nieuwe mobiel kocht, kreeg ik er ook zo'n gratis lot bij. Er was niet eens duidelijk of de trekking van mijn lot nou in januari of in februari was. Ook al was t n gratis kans, ik heb spijt dat ik mn gegevens voor zulke lulkoek heb ingevuld. Nou krijg ik regelmatig mail van ze, maar kan ik me vast voor afmelden....als je er dan nog wel vanaf komt, want bel-me-niet registers werken ook niet en kom je ook niet vanaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trap hier svp echt nooit in. Allemaal leuk en aardig die loterijtjes, tot je het wil opzeggen. Ik ben hier voor mijn oma ooit wekenlang en tientallen telefoontjes voor bezig geweest met die flikkers van de postcodeloterij omdat mijn oma het eerst zelf probeerde en vervolgens met 3 loten extra zat. En probeer dat maar eens terug te draaien..

 

Of ooit mn broertje, had ooit (tijd terug hoor) iets gratis online zien staan en aangenomen en zat vervolgens dankzij allerlei kleine lettertjes aan 3 abonnementen vast - onder andere van de Tros Kompas. Dat hij pas 13 was en dat niet begreep interesseerde ze weinig... schandalig gewoon dit soort praktijken.

 

Lid worden van al die dingen is een fluitje van een cent, maar afmelden daarintegen moet je zowat hooggeschoold voor zijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...

Ja weer post van de Vriendenloterij. Ook niet heel gek nadat ik lid geworden was van hun zuster loterij 'BankGiro'. Ze denken als we hem daar voor het karretje kunnen krijgen dan zijn we spekkoper.

 

Goed hun aanbieding in de post. Doe mee voor 13,50€ per trekking (14 x per jaar) maar je mag opzeggen wanneer je wilt.

Dagje uit naar keuze voor 4 personen (toch wel 100€ waarde), 15€ gestort op je bankrekening en een cadeau kaart naar keuze! Daarnaast speel je natuurlijk sowieso 1 x mee en maak je kans op mooie geldprijzen.

 

Kan niet anders zeggen dat dit een aantrekkelijk deal is van de Vrienden loterij. Spelen er hier Onetimers toevallig mee met deze loterij en wat zijn jou ervaringen hiermee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Ik had een paar weken geleden kinderpostzegels besteld bij de kinderen aan de deur. Vandaag via de post een enveloppe met de kinderpostzegels ontvangen. Er zat ook een kaartje in, bedankt dat u Kinderpostzegels steunt. Activeer snel  uw cadeau code. Ja hoor een manier om lid te moeten worden van de Vriendenloterij om een uitstapje te krijgen met 4 personen.

 

Toch wel bijzonder, bij de kinderpostzegels. Slimme marketing, dat dan wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...