Spring naar bijdragen

Crypto kopen, maar waar?


doodziek

Aanbevolen berichten

Het ziet ernaar uit dat het nog mogelijk is om op Kraken.com een account aan te maken. Op Kraken kun je middels een SEPA betaling (bankonverschrijving) geld overmaken zodat deze in je account zichtbaar zijn en je kunt handelen. Hiervoor dien je je account minimaal Tier 2 te verifiëren.
Vanaf dit punt kun je overwegen om een account aan te maken op een andere exchange (die nog wel nieuwe gebruikers aannemen) zoals KuCoin. Veel exchanges doen niet aan fiat en zal je dus moeten storten in de vorm van een cryptomunt. 

Er zullen vast nog meer mogelijkheden zijn waar andere forumleden van op de hoogte zijn.

bewerkt door bethdoth (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jack Black:

Ik heb zojuist Btc verstuurd vanaf mijn coinbase account naar binance. Heeft iemand enige idee hoelang het duurt voordat het op mijn binance account staat?

Dit hangt eigenlijk af hoeveel miners fee je hebt opgegeven, hier een mooie website waar je goed kan kijken hoe lang het duurt momenteel. https://bitcoinfees.earn.com/\

 

Ik heb dit vanmiddag ook wat BTC naar binance gestuurd en wacht er ook nog op en had minersfee gedaan om een uurtje of 5 te wachten zodat ik niet de hoofdprijs hoefde te betalen aan kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 jaren later...
30 minuten geleden zei TheGallant:

Maak kennis met Coinmerce, een Nederlandse crypto broker. Enkele voordelen op een rijtje:

Goedkoopste all-round crypto broker
Zeer gebruikersvriendelijk
Enorm aanbod cryptovaluta

Goedkoopste? Dat is het zeker niet... Maar ziet er zeker gebruiksvriendelijk uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...