Spring naar bijdragen

Onetime Cryptopool - uitleg en inschrijvingen


Nomore

Aanbevolen berichten

Onderstaand een overzicht van de huidige posities en waarden

  • Bitcoin: 0.051, waarde $355
  • Kucoin Shares 201.67, waarde $282
  • binance coin 72.51, waarde $784
  • Coinpoker 26478, waarde $258
  • Po.et  45799, waarde $479
  • NEO 47.06, waarde $938
  • SALT 1111, waarde $662
  • Bitshares 7500, waarde $867
  • Utrust 12618, waarde $444
  • Vechain 32707, waarde $564

Totale waarde $5635, gedeeld door 676.5 aandelen maakt een koers in euro's van 7.36

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Just curious...........

Eind januari 2018 was de koers per aandeel € 35,01 en op 1 november 2018 € 6,60. Dat is toch al een daling van 81%. Vermoedelijk zal dat niet kloppen omdat de prijs per aandeel daalt als er meer aandeelhouders zijn (ratio inleg). Nu heeft de afgelopen week een kaalslag in de crytpomunten plaatsgevonden (-20% of meer).

Dus ben ik eigenlijk wel eens benieuwd wat de huidige stand van zaken is. Hoeveel aandelen zijn er en wat zijn ze per stuk waard?.

P.S. ik heb geen cryptomunten, maar wat goudklompjes en de kilo prijs is in een jaar "slechts" 0,3% gedaald.

bewerkt door FopSmurf1 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei JackPot:

Okidoki, u vraagt wij draaien. Huidige koers staat op 3.61 euro 

Dus een daling van meer dan 90% sinds de start.

Is dit vreemd, ja en nee. Koersen zijn ook met meer dan 90% gedaald sinds de top, maar het is wel vervelend dat we precies op die top kochten.

.................

Dank u heer @JackPot Dat is potverdorie wel een hele zure appel. Die crypto's blijven mijn inziens een raar goedje.

Hopelijk gaat het aankomende jaar enige verbetering brengen en kan jullie verlies beperkt worden of omgezet worden in een winst!

P.S. de reden dat ik naar vroeg waren de nieuwsberichten van de afgelopen week over de crytpo's. Die Vincent Everts die haalt de laatste tijd de media ook niet meer, ondanks dat hij zo "cryptogek" was en gewaagde uitspraken deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.