Spring naar bijdragen

Cryptopool - investeringen


Nomore

Aanbevolen berichten

@TheGallantEven een beginnetje? 

 

Ripple              Market Cap    4,277,770 BTC

Stellar           Market Cap      933,981 BTC

NEO                  Market Cap      904,371 BTC

Iota                 Market Cap      601,871 BTC

DASH               Market Cap      535,238 BTC

TRX                  Market Cap      344,681 BTC

Bitshares         Market Cap      107,827 BTC

 

 

bewerkt door Monnaie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, het herstel begint alweer te komen. Ik denk dat het belangrijkste; voor wat je nu kunt voorzien, in maart zal komen:

https://cointelegraph.com/news/european-central-bank-expects-crypto-regulation-focus-at-g20-in-march

In maart word er zeer waarschijnlijk gesproken over de crypto`s bij de G20. Als dat negatief uitpakt kan het herstel zeker wel even duren, maar anders verwacht ik in de zomer weer een redelijke stijging. Dit alles gebaseerd op onderbuikgevoelens ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, het herstel begint alweer te komen. Ik denk dat het belangrijkste; voor wat je nu kunt voorzien, in maart zal komen:

https://cointelegraph.com/news/european-central-bank-expects-crypto-regulation-focus-at-g20-in-march
In maart word er zeer waarschijnlijk gesproken over de crypto`s bij de G20. Als dat negatief uitpakt kan het herstel zeker wel even duren, maar anders verwacht ik in de zomer weer een redelijke stijging. Dit alles gebaseerd op onderbuikgevoelens ;-)

Gelukkig veel positieve signalen en geluiden hier. Mijn onderbuik is samengevat in het plaatje van de dead cat bounce...IMG_0925.JPG
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reeds twee dagen is binance niet bereikbaar, en er sijpelen berichten door dat de exchange gehacked is. binance ontkent dit ten zeerste , en geeft aan dat het een tweedaags onverwacht onderhoud is. We moeten gaan meemaken wat er gaat gebeuren als ze weer open gaan. We hebben ongeveer de helft van de coins bij binance staan dus houden de zaak scherp in de gaten.

binance is een van de grootste exchanges en tot nu toe betrouwbaar. Dit zijn echter berichten die niet uit de lucht vallen, en waar rook is is vuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.