Spring naar bijdragen

Cryptopool - investeringen


Nomore

Aanbevolen berichten

De huidige waarde per aandeel is helaas gedaald deze ochtend tot 26.32 euro. Verschillende muntjes laten een teleurstellend koersverloop zien, in tijden dat de Bitcoin wel aan het stijgen is. Met name Substratum, Raiblocks (Nano) en Car Vertical vallen tegen. Vechain, Bitcoin en Neo laten positieve cijfers zien.

 

Screen Shot 2018-02-21 at 07.55.24.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @master64nl, we hebben afgelopen week gekozen om een iets geconcentreerdere portefeuille te bouwen, hierdoor hebben we enkele kleine posities verkocht en dit toegevoegd aan reeds bestaande grotere posities. 

Sinds de start van de pool, achteraf op een behoorlijk hoogtepunt, midden in de hype, zijn de koersen nagenoeg rechtlijnig naar beneden gegaan, waarbij met name de altcoins (zijnde niet bitcoin) onder druk staan van winstnemingen. Deze koersen waren dermate hard gestegen, zonder voldoende fundamentele redenen. 
Op dit moment zie ik geen betere mogelijkheden dan de huidige posities te behouden. Ik zal dit weekend en komende week elke coin onder de loep nemen en plaatsen op Onetime. 

Uiteraard sta ik altijd open voor tips, adviezen, maar mijn gevoel zegt dat de HODL strategie de enige manier is op dit moment.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de huidige bitcoins in de binance portefeuille (0,042), alsmede de aankoop zojuist van 0,1037 zal ik zo NEO gaan kopen. In totaal 10 gekocht!

Er komt een soort afsplitsing van NEO, en voor elke NEO in bezit krijg je een stukje extra ONT. binance zorgt er autromatisch voor dat we ook ONT in onze portefeuille krijgen

Dear NEO Community,

NEO Council are humbled and grateful for all your contributions and support. With your help, NEO's vision of a Smart Economy is now widely recognized by a range of industries, and the NEO blockchain has evolved into a technology-driven community with blockchain developers and contributors all over the world.

Ontology is a next-generation multi-chained public chain infrastructure platform initiated by Onchain, a leading blockchain technology company in China. It is also a common platform that supports a decentralized trust ecosystem.

To support a joint ecosystem, Ontology project is handing over an amount of ONT tokens to be managed by NEO Council. NEO Council, in turn, hereby announce that it is decided to airdrop ONT tokens to the NEO community as follows:

The airdropped tokens are part of a donation from Ontology team to the NEO Council. As a gift to the community, this airdrop will consist of 20 million ONT.

Airdrop ratio: Each NEO will get 0.2 ONT (50% of which are freely tradable and the other 50% are automatically locked).

The snapshot of NEO addresses will be done at block height 1974823, which is estimated to be at March 1st, 2018, around 5:00 am (Pacific Time).

Delivery of the first ONT tokens will be completed in the weeks following March 1 (0.1 ONT per NEO). The other locked half (0.1 ONT per NEO) will be using the same snapshot, but will instead be airdropped on the Ontology MainNet. Ontology MainNet is expected to be released in Q2, 2018, specific date depends on how the Ontology TestNet is operating. Further details will be released.

 

Once again, a big thank you to all contributors and supporters in NEO’s global community, this is nothing but a small token of our appreciation! We look forward to foster a healthy NEO ecosystem together with all of you, where Ontology will form an important piece of the puzzle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben overigens ook reeds 10 NEO op kucoin en ook daar krijgen we ONT voor

Dear Users,

We are pleased to announce the launch of ONT Airdrop Program on KuCoin. The airdrop ONT tokens to our NEO holder as follows:

1, Airdrop ratio: Each NEO will get 0.2 ONT (50% of which are freely tradable and the other 50% are automatically locked).
2, The snapshot of NEO addresses will be done at block height 1974823, which is estimated to be at March 1st, 2018, around 5:00 am (Pacific Time).
3, Delivery of the first ONT tokens will be completed in the weeks following March 1 (0.1 ONT per NEO). The other locked half (0.1 ONT per NEO) will be using the same snapshot, but will instead be airdropped on the Ontology MainNet. Ontology MainNet is expected to be released in Q2, 2018, specific date depends on how the Ontology TestNet is operating. Further details will be released.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De timing van de pool is tot op heden nog niet echt om over naar huis te schrijven. We zijn rond het toppunt van de altcoins hype ingestapt, en deze zakt elke dag nog verder weg. 

Ook NEO moet er nu aan geloven is is alweer 20% gezakt sinds de extra tokens zijn uitgekeerd. 

Vooralsnog de investeringen als HODL houden!

Binnenkort zullen we onder de actieve investeerders in de pool, als pleister op de wonden, een HODL trui verloten.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog een tip:

Mocht je Monero in je wallet hebben dan is het verstandig deze te behouden, je krijgt dan gratis MoneroV (1 Monero = 10 MoneroV):

https://www.want.nl/monero-fork-monerov/

Voorwaarden:

Je moet op 12 (of 14 maart) in een wallet de Monero hebben die ook de Fork ondersteund (Voorbeelden daarvan zijn GetMonero en MyMonero. Ondersteunt je wallet niet de fork? Dan loop je het gratis geld mis.)

 

Ik zie niet dat we Monero hebben, wellicht een ideetje gezien deze coin toch interresant blijft onder criminelen (kennelijk).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 hours ago, Arthur said:

Hier nog een tip:

Mocht je Monero in je wallet hebben dan is het verstandig deze te behouden, je krijgt dan gratis MoneroV (1 Monero = 10 MoneroV):

https://www.want.nl/monero-fork-monerov/

Voorwaarden:

Je moet op 12 (of 14 maart) in een wallet de Monero hebben die ook de Fork ondersteund (Voorbeelden daarvan zijn GetMonero en MyMonero. Ondersteunt je wallet niet de fork? Dan loop je het gratis geld mis.)

 

Ik zie niet dat we Monero hebben, wellicht een ideetje gezien deze coin toch interresant blijft onder criminelen (kennelijk).

Monero doet het inderdaad erg goed. Helaas hebben we alleen 2 online wallets (binance en Kucoin) en dus geen wallet zoals je benoemt :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 hours ago, Walby said:

Misschien gewoon Bitcoin kopen met de nieuwe investeringen?lijkt me geen slecht moment nu.(waarmee ik niet bedoel dat hij niet meer kan zakken)

We hebben voor 750 euro nieuwe inschrijvingen per 15 maart, deze zal ik inderdaad in Bitcoin kopen en houden. Mochten er nog extra bijkomen dan houden we deze ook in Bitcoin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.