Spring naar bijdragen

Cryptopool - investeringen


Nomore

Aanbevolen berichten

Je leest het al een aantal weken op het net. kunstmatig of niet, je kunt er van profiteren.

Ik lees dit soort berichten al jaren. Lees ‘t overigens graag hoor. Hou wel van dit positieve nieuws, ergens is de hoop dat ‘t uit gaat komen. Maar kan er verder weinig mee. Fijn dat BTC stijgende is: to the moon met ‘t zooitje!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Sir Charles:

Zijn er Onetimers die traden bij https://mirrortradinginternational.com ? Zo ja, misschien wil iemand een beknopte uitleg geven over mirrortraden in het algemeen.

Bij voorbaat dank. 

Zojuist even de website bekeken en zag iets staan over een passief inkomen. Dan gaan bij al heel snel de alarmbellen rinkelen. Daarna wat informatie gezocht over dit bedrijf en zag al snel vele verschillende verontrustende berichten over dit bedrijf. Het lijkt een scam te zijn. Mijn tip aan jou: handel hier niet.

Mirror trading is het spiegelen van strategieën van een ervaren handelaar. Je hoeft zelf geen professional te zijn in het handelen met cryptovaluta, aandelen, etc. Zelf heb ik wat euro's gestopt in enkele botjes die automatisch handelen in crypto. Deze botjes handelen op basis van een algoritme. Lees hier meer over via het artikel wat gaat over de BOTS app. Ook kun je er zelf voor kiezen een botje te ontwikkelen, welke op basis van technische analyse handelt in crypto. Daarvoor is iets meer kennis nodig, maar is prima te doen. Een bekende tool is Cryptohopper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-11-2020 om 14:40 zei TheGallant:

Zojuist even de website bekeken en zag iets staan over een passief inkomen. Dan gaan bij al heel snel de alarmbellen rinkelen. Daarna wat informatie gezocht over dit bedrijf en zag al snel vele verschillende verontrustende berichten over dit bedrijf. Het lijkt een scam te zijn. Mijn tip aan jou: handel hier niet.

Mirror trading is het spiegelen van strategieën van een ervaren handelaar. Je hoeft zelf geen professional te zijn in het handelen met cryptovaluta, aandelen, etc. Zelf heb ik wat euro's gestopt in enkele botjes die automatisch handelen in crypto. Deze botjes handelen op basis van een algoritme. Lees hier meer over via het artikel wat gaat over de BOTS app. Ook kun je er zelf voor kiezen een botje te ontwikkelen, welke op basis van technische analyse handelt in crypto. Daarvoor is iets meer kennis nodig, maar is prima te doen. Een bekende tool is Cryptohopper

Bedankt voor uw uiteenzetting. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.