Spring naar bijdragen

Meekijken met mijn bets


greenqueen

Aanbevolen berichten

Basketball    (Ik heb dus ingezet op de het dIk gedrukte team)

14 januari Heb 100 euro ingezet op Regal FB Barcelona - Inicaja Malaga. Kan 124 euro terug winnen. 
14 januari. Heb 100 euro ingezet op Bilbao Basket  - Fiatc Joventut. Kan 134 euro terug winnen.
13 januari Heb 100 euro ingezet op Rio Natura Monbus - Gipuzkoa Basket. Kan 134 euro terug winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei greenqueen:

Basketball    (Ik heb dus ingezet op de het dIk gedrukte team)

14 januari Heb 100 euro ingezet op Regal FB Barcelona - Inicaja Malaga. Kan 124 euro terug winnen. 
14 januari. Heb 100 euro ingezet op Bilbao Basket  - Fiatc Joventut. Kan 134 euro terug winnen.
13 januari Heb 100 euro ingezet op Rio Natura Monbus - Gipuzkoa Basket. Kan 134 euro terug winnen.

Kijk dit vind ik nu leuk om op te reageren. Ik neem aan dat je dus 3 keer 100 euro hebt ingezet op de favorieten vandaar de lage quoteringen. Echter als er 1 van de 3 wedstrijden fout gaat maak je dus verlies. Aangezien je maar 92 euro kunt winnen mocht je ze alle 3 goed hebben. Waarschijnlijk heb je hier niet zo naar gekeken, maar er is best een reële kans dat er 1 wedstrijd fout gaat. Persoonlijk denk ik dat er op deze manier geen geld te verdienen met sportsbetting. Ik zie het in elke sport gebeuren dat de favorieten ook regelmatig verliezen. Kijk naar Ajax, Feyenoord, maar ook naar het darten afgelopen WK al in de eerste ronde vlogen de favorieten eruit en die hadden ook een quotering van 1.05. Zelfs Michael van Gerwen moest het onderspit delven. Zelf denk ik dat je er beter een threebet van had kunnen maken van bijvoorbeeld 50 euro als je toch zo zeker was van alle 3 de teams. Dan had je ook nog meer overgehouden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb inderdaad 3 keer los 100 euro ingezet.
Klopt wat je zegt over Micheal van Gerwen, die verloor van een relatief onbekende darter namelijk Rob Cross.
Iedere top favoriet in individu sport was ooit underdog, dus je moet wel in de gaten houden wie echt opstoomt.
Federer was ooit underdog tegen een middelmatige tenniser omdat mensen nog niet wisten wie Federer was.
Mayweather was ooit ook underdog tegen iemand.

En ik zag inderdaad wel dat als ik 1 bet verlies dan ik dan al geen winst kan maken.
Maar ik zie ze allemaal even als losse bets, zodat ik echt kan kijken of ik uiteindelijk een vollere portomonee kan krijgen.
Het is meer een experiment. Als het mij meer dan 2000 kost ofzo dan stop ik wel definitief.

En nu je het zegt over die lage quoteringen: Ik verloor gisteren een 1.01 quotering, mijn bet maakte deel uit van een acumulator.
Was pools vrouwen volleybal. Dus daar wed ik sowiezo nooit meer op.

Thanks voor je reactie.

Edit: Was pools vrouwen volleybal en geen handbal.
 

bewerkt door greenqueen (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je verschillende bookies met elkaar vergeleken voor de beste odds?

"Wiseguys" checken altijd verschillende bookies om de beste odds (of te hoge odds) te vinden.

Verder is het van belang dat je bet op zaken waar je veel van weet. Als je alles weet van de poolse vrouwen volleybal competitie zal je al gauw voor lopen op de bookies.

Van belang is info eerder te hebben dan bookies ze hebben.

Klopt wat je zegt over Micheal van Gerwen, die verloor van een relatief onbekende darter namelijk Rob Cross.

Dit had je bijvoorbeeld niet gezegd als je alles wist over het PDC darten!!

 

Enfin succes met je bets en laat weten hoe t allemaal afloopt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 januari Heb 100 euro ingezet op Rio Natura Monbus - Gipuzkoa Basket. Kan 134 euro terug winnen.  verloren
14 januari. Heb 100 euro ingezet op 
Bilbao Basket  - Fiatc Joventut. Kan 134 euro terug winnen.  gewonnen
14 januari Heb 100 euro ingezet op Regal FB Barcelona - Inicaja Malaga. Kan 124 euro terug winnen. verloren 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, xxTheMikeyxx said:

 


Het begint te lijken op het roulettetopic over het coveren van alle nummers met uitzondering van 0 en 13..

 

Op welke manier ben je op een vriendelijke manier hier dan @greenqueen aan het behoeden? Lees je teksten nog een keertje na svp.

 

Go @greenqueen, de beste manier om te leren is door het zelf te ervaren. Doe dit wel met kleine bedragen zodat je het nooit teveel geld kost. Uiteindelijk is elke manier van gokken of wedden een verliesgevende business voor de speler. De bank wint 'helaas' altijd. Dus doe het op een manier dat je er plezier aan beleeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gok zelf ook veel op sportweddenschappen, veelal op voetbalwedstrijden. Hier heb ik veel kennis van wat toch wel handig kan zijn. Zelf kijk ik altijd wat de ploegen de afgelopen wedstrijden hebben gedaan, en zo kan ik beetje zien of ze in vorm zijn of juist niet. Ook kijk ik naar geblesseerde spelers, ranking, hoeveel doelpunten ze voor en tegen hebben in de laatste wedstrijden, Is het een beladen wedstrijd enzo.. zo maak ik dan me keuze Wie er zal winnen, ?

wat zeker nooit garantie geeft, maar me kansen wel iets vergroot.!!!! ✌?

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.