Spring naar bijdragen

Spot Johan en krijg een ingestraald mooi kraslot!


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Johan draagt dit nieuwe jaar trots het logo van Onetime tijdens zijn poker toernooien bij de ONK en Pokeren.nl Series in 2018. Mocht je Johan tegenkomen met zijn prachtige shirt en je gaat met hem op de foto en post deze in dit topic. Dat stuur ik je persoonlijk een enveloppe met een mooi kraslot toe en een lief kaartje (en vooral dat kaartje kan later iets moois gaan betekenen ;-) )

 

Succes Johan met al je toernooien door het land!

089f8759-60b3-457d-9e5a-dfccd4908305.JPG

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei TheGreatOne:

Johan draagt dit nieuwe jaar trots het logo van Onetime tijdens zijn poker toernooien bij de ONK en Pokeren.nl Series in 2018. Mocht je Johan tegenkomen met zijn prachtige shirt en je gaat met hem op de foto en post deze in dit topic. Dat stuur ik je persoonlijk een enveloppe met een mooi kraslot toe en een lief kaartje (en vooral dat kaartje kan later iets moois gaan betekenen ;-) )

 

Succes Johan met al je toernooien door het land!

089f8759-60b3-457d-9e5a-dfccd4908305.JPG

het eerste kraslot is natuurlijk wel voor mij . ik sta al op de foto met mijzelf . 

  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎10‎-‎1‎-‎2018 om 13:31 zei TheGreatOne:

Johan draagt dit nieuwe jaar trots het logo van Onetime tijdens zijn poker toernooien bij de ONK en Pokeren.nl Series in 2018. Mocht je Johan tegenkomen met zijn prachtige shirt en je gaat met hem op de foto en post deze in dit topic. Dat stuur ik je persoonlijk een enveloppe met een mooi kraslot toe en een lief kaartje (en vooral dat kaartje kan later iets moois gaan betekenen ;-) )

 

Succes Johan met al je toernooien door het land!

089f8759-60b3-457d-9e5a-dfccd4908305.JPG

 

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...