Spring naar bijdragen

HQ


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe trivia app ontdekt waar gratis geld mee verdiend kan worden. Op 2 gezette tijdstippen per dag (ik meen om 21u en 03u) wordt er een live uitzending gestart waarbij ik gisteren zag dat er ongeveer 350k personen aan mee deden. Je dient 12 random vragen goed te antwoorden en als je dat red wordt het prijzengeld verdeeld die alle 12 rondes wisten te overleven. Je kunt vanaf $20 uitbetalen via paypal. Toen ik gisteren mee keek bleven er 47 over en die pakten ong $42. Pricepool verschilt per keer. Als je je aanmeld graag reverral code Driekwart gebruiken, krijg ik een extra leven :)

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
Op 11-1-2018 om 05:53 zei driekwart:

 

Ik heb een nieuwe trivia app ontdekt waar gratis geld mee verdiend kan worden. Op 2 gezette tijdstippen per dag (ik meen om 21u en 03u) wordt er een live uitzending gestart waarbij ik gisteren zag dat er ongeveer 350k personen aan mee deden. Je dient 12 random vragen goed te antwoorden en als je dat red wordt het prijzengeld verdeeld die alle 12 rondes wisten te overleven. Je kunt vanaf $20 uitbetalen via paypal. Toen ik gisteren mee keek bleven er 47 over en die pakten ong $42. Pricepool verschilt per keer. Als je je aanmeld graag reverral code Driekwart gebruiken, krijg ik een extra leven :)

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk

 

 

 

"What is the catch ? " . 

Gratis geld. "There is no such thing as a free lunch " . 

Gratis geld hadden we bij de Golden Ten in de jaren '80 . Ja ,  en dat je na afloop de rest van je leven aan de roulette bent "vastgeklonken " zeiden ze er niet bij ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"What is the catch ? " . 
Gratis geld. "There is no such thing as a free lunch " . 
Gratis geld hadden we bij de Golden Ten in de jaren '80 . Ja ,  en dat je na afloop de rest van je leven aan de roulette bent "vastgeklonken " zeiden ze er niet bij ! 
Net als wat @themikey zegt. Het wordt gesponserd. Bedragen worden steeds hoger en hoger. Maar het bereik ook. In het begin waren er rondes met 'slechts' ~300k mensen. Ik heb nu rondes gezien van 1.8m en misschien soms nog wel meer. Sponsor heb ik ff vlug opgezocht, dat is Intermedia Labs, inc. Verder niet opgezocht wat het bedrijf doet.

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IMG_3709.thumb.JPG.f5481f3b54728259da82fcf0cd4c57b1.JPG

 

De sponsor van vanavond

Ruim 2.3 miljoen spelers - meer dan ooit!

 

IMG_3710.thumb.JPG.aefb3a47e95c35fc48203b003c018d69.JPG

 

En 12 man zijn toch ruim $20k rijker. 13 van de 15 vragen had ik geweten - de andere 2 zou ik moeten hebben gegokt. Maar er was helaas, weer, een glitch. Ruim 1.8 miljoen mensen (waaronder ik klaarblijkelijk) zouden hebben geantwoord op de vraag ‘waar staat E.T. voor in de gelijknamige film?’ ‘Eating taco’s’......

 

Nou uh, nee. Als een van mijn favoriete childhoodfilms wist ik het antwoord drommels goed, maar als je telaat met antwoorden bent (omdat het spel dus vastsloeg) kiest ie automatisch een fout antwoord. Jammer alweer want het gebeurt best vaak, maar het blijft leuk om te spelen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.