Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei JackPot:

Ja voor de pokerroom is dat zeker goed maar voor het spelen van freerolls niet. Eerst deelde je 2000 met 200 man nu met 600 en elke dag stijgende.

Een paar gratis coins meer of minder maakt toch geen reet uit. Gewoon een paar ether er tegenaan gooien en actief gaan spelen. Dat zal je met het niveau van het spelersveld zodra dit mogelijk is waarschijnlijk geen windeieren leggen.

Daarnaast moet één en ander veel breder zien. Wanneer dit soort tastbare projecten een succesvol worden dan draagt dat bij het steeds volwassener worden van de cryptomarkt.
Ook wanneer je vandaag in crypto in zou stappen ben je globaal gezien nog een absolute 'early adopter' en zullen er nog vele grote kansen je pad kruizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei xxTheMikeyxx:

Toch mooi dat hele coinpoker. Alleen hoop ik tegen de tijd dat die muntjes verhandelbaar worden dat ze stoppen met die freerolls. Én rake gaan heffen. Lijkt me niet gunstig voor de prijs, dat gratis weggeven van muntjes.

Juist het weggeven (15%) van de muntjes is de kracht en in mijn ogen het succes. Een nieuwe pokerroom starten is vrijwel onmogelijk en ook levend houden. Je hebt spelers nodig en deze krijgen ze nu over de plinten aangeleverd en geeft veel reuring en ze testen alles voor je. Er komen nog best wat foutjes naar voren en niemand kan er over klagen omdat we gratis CHP binnen harken. Na de ICO blijven er freerolls komen en geven ze 20% (uit mijn hoofd) van de lagere rake weg (terug) aan de spelers met freerolls en acties) Het weggeven is in mijn ogen een geniale actie en geeft commitment aan de room en ze zitten aan die tokens vast. Hiermee moeten ze dadelijk spelen of uitcashen maar ja, we weten allemaal wat er gebeurd met de koers van de munten als het een succes wordt. Weinig willen verkopen, de fish (die wilt spelen en verliest) wilt kopen en dan gaat de koers omhoog. Ze gaan extreme high stakes games aanbieden aan de grote pokerspelers der aarde (zoals Full Tilt ook deed) en die mensen willen CHP hebben en de kijkers willen wel spelen op de 0.01/0/02CHP limieten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei rhellevo:

Misschien een stomme vraag:

hoeveel is nou 1 CHP IN €?

Een interessante vraag. Er is op dit moment geen waarde aan de CHP te hangen. Je kan inschrijven om ze te kopen via een zogenoemde ICO en daar krijg je nu 4200 CHP voor 1 Etherium. Na deze pre ICO (is over 2 dagen afgelopen) krijg je een stuk minder. De koers van de Etherium verandert continue (vandaag 300$ eraf) dus wordt de aankoop koers een stuk goedkoper van de CHP. Daarnaast is de ETH koers in dollar en niet in euro's (valuta varieert ook). Na de ICO kan je ze alleen nog maar kopen in house (en via de market brokers) hier zal de waarde tot stand komen door middel van vraag en aanbod. Dit is dus compleet onbekend, persoonlijk denk ik dat die snel naar 1$ gaat omdat die gevoelsmatig de waarde van een dollar chip is. 

Mijn vooruitzicht voor de aankomende weken als de CHP in de duizenden speculanten en pokerspelers komen die zich hebben ingeschreven voor deze pokermunt. Het enige (en weinige) aanbod komt denk ik van de freeroller die ze gespaard en verdiend hebben. Pokerspelers willen spelen en winnen en het spelers niveau zal een stuk lager liggen dan welke pokerroom ook op dit moment. Dit trekt de sharks (pro's) aan en die willen maar een ding. CHP anders kunnen ze zich niet inkopen in de toernooien en/of cash games. Meer vraag, minder aanbod en de koers zal dan onherroepelijk gaan stijgen  (als deze visie uitkomt). De winnende speler wilt stuk uit cashen en komt nieuw aanbod op de markt die de visjes willen kopen om zich opnieuw in te kopen. Hier zal een evenwicht in gezocht worden en op een gegeven moment zal deze koers zich ook in een bepaalde bandbreedte bewegen. Veel hangt af van de populariteit van deze pokerroom. Gaan ze een nieuwe standaard neerzetten of wordt het een drama? Als de pokerroom blijft groeien met nieuwe spelers dan gaat de koers maar een ding doen (explosief omhoog) er zijn in totaal 500.000.000 (half miljard chips) dit lijkt veel maar met 1 miljard Chinezen ;-). Mijn advies wordt een winnende pokerspeler en trek die CHP munten uit de slechte pokerspelers. Niet verkopen en HODL to the max, maar goed dat is mijn persoonlijke visie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei TheGreatOne:

Mijn advies wordt een winnende pokerspeler en trek die CHP munten uit de slechte pokerspelers. Niet verkopen en HODL to the max, maar goed dat is mijn persoonlijke visie. 

Als de spelers die nu in de freerolls spelen ook de vaste bezoekers van de toekomst zijn is Coinpoker wel een Onetimer. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben oprecht bang dat er te weinig chips zullen zijn? Wat is nou 500.000.000? Dan kunnen mensen niet spelen, geen nieuwe aanwas van spelers en dus word het een drama? Want dan gaan mensen vertrekken en er uberhaupt niet eens aan beginnen. Ik denk dat het een HOFADM is. Hold on for a dear month, en dan wegwezen. Ik denk wel door het kleine aantal coins dat hij in het begin explosief zal stijgen, dus ben geneigd wat meer ETH erin te gooien en te zien wat het doet in het begin...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben oprecht bang dat er te weinig chips zullen zijn? Wat is nou 500.000.000? Dan kunnen mensen niet spelen, geen nieuwe aanwas van spelers en dus word het een drama? Want dan gaan mensen vertrekken en er uberhaupt niet eens aan beginnen. Ik denk dat het een HOFADM is. Hold on for a dear month, en dan wegwezen. Ik denk wel door het kleine aantal coins dat hij in het begin explosief zal stijgen, dus ben geneigd wat meer ETH erin te gooien en te zien wat het doet in het begin...


Uiteraard is daar ook over na gedacht en kan je tegen die tijd altijd spelen met 0.0001/0.00002 CHP limieten. Net zoals de Bitcoin ver achter de komma (satosi) en daar zijn er maar maximaal ooit 21 Miljoen van.

Als dit dus gebeurd staat Armijn de hele dag de horlepiep te dansen ;-) Die M in je HOFADM staat dan voor Millennium.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ook net als @Hotrunner dat deze ICO op een geweldig moment komt voor de eigenaren van Coinpoker, koersen skyhigh en cashen maar. Desalniettemin zijn de kansen er zeker voor deze pokerroom en is de enige voorwaarde om succes te hebben uiteindelijk voldoende volume, zoals ook Pokerstars heeft. 

Het risicovolle van Coinpoker, is net als alle andere cryptocurrencies, dat het anoniem is, en iedereen je muntjes kan jatten, de eigenaren anoniem met de noorderzon kunnen vertrekken, en weinig inzicht in de betrouwbaarheid van de client. 

Ik vind het een interessant project, maar kans van slagen is denk ik zo'n 10-15%.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei JackPot:

Ik vind het een interessant project, maar kans van slagen is denk ik zo'n 10-15%.

Persoonlijk schat ik hun kansen wel wat hoger in.
Daarnaast zie ik voor op de korte termijn zie ik grote winkansen door te investeren in dit project.

Ze hebben nu al een (redelijk) goed werkend product en er is best wel veel onvrede over hun gecentraliseerde concurrenten. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dit een scam zou zijn, dan krijgen ze van mij een lintje. Dan hebben ze dit wel heel goed aangepakt. Persoonlijk schat ik die kans heel klein in. Er lijkt veel geld in te zijn gestoken, er zijn dagelijks meerdere mensen online om vragen te beantwoorden. Niet dat dit iets zou moeten zeggen, puur mijn gevoel. Het is nu afwachten op de eerstvolgende mijlpaal: de afgifte van CHP naar alle investeerders. Hopen dat dit goed verloopt

Voor mij is de vraag: wanneer is iets geslaagd? Wellicht dat @JackPot hier meer over kan vertellen. 

Gisteren wederom een aantal toernooien gespeeld en moet zeggen dat het niveau erg laag ligt: je kunt makkelijk in het geld komen en da voelt heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei mark_:

op 2+2 zijn ze toch niet heel enthousiast als ik de thread lees,het word als een scam gezien

https://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/ann-ico-coinpoker-poker-future-today-1694786/ . Ik ga het draadje zo lezen in de trein onderweg naar Amersfoort vandaag.

Mijn 2+2 account is al van 2002 zie ik. 

Schermafbeelding 2018-01-17 om 09.48.50.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei TheGreatOne:

Een interessante vraag. Er is op dit moment geen waarde aan de CHP te hangen. Je kan inschrijven om ze te kopen via een zogenoemde ICO en daar krijg je nu 4200 CHP voor 1 Etherium. Na deze pre ICO (is over 2 dagen afgelopen) krijg je een stuk minder. De koers van de Etherium verandert continue (vandaag 300$ eraf) dus wordt de aankoop koers een stuk goedkoper van de CHP. Daarnaast is de ETH koers in dollar en niet in euro's (valuta varieert ook). Na de ICO kan je ze alleen nog maar kopen in house (en via de market brokers) hier zal de waarde tot stand komen door middel van vraag en aanbod. Dit is dus compleet onbekend, persoonlijk denk ik dat die snel naar 1$ gaat omdat die gevoelsmatig de waarde van een dollar chip is. 

Mijn vooruitzicht voor de aankomende weken als de CHP in de duizenden speculanten en pokerspelers komen die zich hebben ingeschreven voor deze pokermunt. Het enige (en weinige) aanbod komt denk ik van de freeroller die ze gespaard en verdiend hebben. Pokerspelers willen spelen en winnen en het spelers niveau zal een stuk lager liggen dan welke pokerroom ook op dit moment. Dit trekt de sharks (pro's) aan en die willen maar een ding. CHP anders kunnen ze zich niet inkopen in de toernooien en/of cash games. Meer vraag, minder aanbod en de koers zal dan onherroepelijk gaan stijgen  (als deze visie uitkomt). De winnende speler wilt stuk uit cashen en komt nieuw aanbod op de markt die de visjes willen kopen om zich opnieuw in te kopen. Hier zal een evenwicht in gezocht worden en op een gegeven moment zal deze koers zich ook in een bepaalde bandbreedte bewegen. Veel hangt af van de populariteit van deze pokerroom. Gaan ze een nieuwe standaard neerzetten of wordt het een drama? Als de pokerroom blijft groeien met nieuwe spelers dan gaat de koers maar een ding doen (explosief omhoog) er zijn in totaal 500.000.000 (half miljard chips) dit lijkt veel maar met 1 miljard Chinezen ;-). Mijn advies wordt een winnende pokerspeler en trek die CHP munten uit de slechte pokerspelers. Niet verkopen en HODL to the max, maar goed dat is mijn persoonlijke visie. 

Is het mogelijk dat je voor mij 1/2 etherium koopt? @TheGreatOne?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...