Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

53 minuten geleden zei TheGreatOne:

https://coinpoker.com/promotions/leaderboard-race Dit is toch wel een hele geile pokeractie van ze. Reken maar eens door als je een maand van je leven opgeeft om te pokeren ;-)

@SmartAce Ik wil je wel backen :-) Jij de tijd ik de CHP. Back up @DeValsspeler en misschien ons zondagskind @xxTheMikeyxx

Dan back ik jou @TheGreatOne voor 50% in CHP ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-3-2018 om 16:35 zei TheGallant:

Je kunt alvast eea instellen, waarna er slechts een handeling overblijft. Vooralsnog lijkt het erop dat je enkel je telefoonnummer en e-mailadres moet afgeven aan CIVIC. Deze maatregel is er om fraude (meerdere accounts) zoveel als het kan tegen te gaan. Voor nu is het een eenmalige handeling. Vermoed ook dat er in de toekomst middels 2FA (combinatie met mobiel) kan worden ingelogd op coinpoker? Zou niet verkeerd zijn, maar wel weer een extra handeling.

 

28870870_151734325518378_8950628036878762021_n.jpg

Blijkt dus dat je inderdaad iedere keer moet inloggen, waarbij je gebruik moet maken van je mobiel. Als het goed is dien je een QR code te scannen. Goede zaak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei TheGreatOne:

https://coinpoker.com/promotions/leaderboard-race Dit is toch wel een hele geile pokeractie van ze. Reken maar eens door als je een maand van je leven opgeeft om te pokeren ;-)

@SmartAce Ik wil je wel backen :-) Jij de tijd ik de CHP. Back up @DeValsspeler en misschien ons zondagskind @xxTheMikeyxx

Ik zal een poging wagen. Helaas maandag meteen al bijna de hele dag weg, maar rest van de week tijd zat.Nu nog even gauw leren pokeren zodat het ook uit kan. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessant nieuws van Coinpoker is het CIVIC verhaal wat @TheGallant al over heeft geschreven. Heb het nu ook op mijn telefoon en accountje aangemaakt en zal de veiligheid (en vooral multi accounts behoorlijk dwars gaan zitten). Ik hoorde van de beheerders (van de CP app) dat er veel nieuwe accounts worden aangemaakt vanwege de exposure bij de Coinmarketcap en vooral omdat ze nu op meer listings staan bij brokers. Vooral de community doet goed zijn best in de chat om de mensen bij Coinpoker van extra advies te voorzien. Ook het transferen van CHP onderling (maximum van 300 CHP per dag) gaat er deze week ook komen en scheelt een hoop. Vooral voor de mensen die nog accounts moeten verifiëren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei JackPot:

Wow! Hoe onvriendelijk kan je zijn! Ineens kun je niet meer inloggen op coinpoker zonder dat je een of andere app download. Wat een kansloos verhaal is dit zeg!

Dit is heel helder gecommuniceerd door Coinpoker en werkt als een dolle. Juist deze feature zal er voor zorg dragen dat multi accounting wel heel lastig wordt.

Schermafbeelding 2018-03-12 om 11.01.26.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.