Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ik kan sinds een paar dagen niet inloggen. Meerdere berichten gestuurd, helaas geen oplossing. Kreeg enkel het standaard berichtje zoals@devalsspeler ook kreeg. Ik baal er best wel van, aangezien ik graag een toernooi had willen meepikken.

Komt allemaal vast goed

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met een koers van 0.03$ kunnen we natuurlijk niet in een hangmatje liggen en heb ik afgelopen weken nog bijgekocht voor lagere koersen maar sta behoorlijk in het rood op het crypto papier. Op dit moment zitten er 330 mensen te spelen bij Coinpoker en zijn hun sociale media pagina's drukker dan ooit. Ook de Telegram app groepen leeft het erg. Wachten op betere crypto tijden (vooral de koers van Ethereum) en natuurlijk meer positieve reuring voor Coinpoker. Sinds het prachtige weer speel ik bijna niet online meer. 

Schermafbeelding 2018-06-26 om 16.21.47.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Coinpoker is fors gedaald de afgelopen periode, gezamenlijk met de gehele cryptomarkt. Dit is hiermee ook mijn duurste crypto-blunder die ik heb gemaakt en zal me zo'n 7-10k hebben gekost. Maar ik heb wel nog voldoende muntjes, dat bij een stijging het weer goed gemaakt kan worden. Er lijkt nu langzaam maar zeker weer een stijgende trend zichtbaar in cryptocurrencies. Op dit moment zijn er zo'n 200 spelers aan het spelen op de client.

Achter de schermen wordt er niet stil gestaan en zit er weer wat schot in de zaak.

• Decentrale RNG is bijna klaar om gelanceerd te worden (zie onderstaande foto, waarbij me overigens extra opvalt dat er een euro teken staat)
  • Men is bezig met een nieuwe poker variant (gebaseerd op standaard poker). Het zou zomaar iets zoals zoom poker kunnen zijn, maar ook andere opties zijn mogelijk
  • Coinpoker zal een affiliate programma gaan starten om op die manier nieuwe klanten naar Coinpoker te krijgen.
  • De IOS app is klaar, maar Apple moet nog goedkeuring geven om dit vrij te geven in de app store.
  •  

Screen Shot 2018-07-03 at 11.21.43.png

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na maanden afwezigheid bij Coinpoker begon het toch weer te kriebelen. Ondertussen een shit load van deze mooie tokens gekocht (o.a. voor 0.01$) ga ik lekker weer beginnen met een potje poker op Coinpoker. De winter komt eraan en zal meer achter mijn laptop te vinden zijn. Op het moment dat ik net inlogde zaten toch zo'n 200 spelers te knallen en de room leeft nog. Maar zie ook dat er veel nog moet gebeuren om er een succes van te maken.

Ze blijven wel communiceren (sociale media), ze hebben veel dingen veranderd voor de spelers en ze hebben nog steeds mooie (gratis) acties. Als ik meer informatie hebt meld ik me weer.

Schermafbeelding 2018-09-29 om 14.30.44.png

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Speel zelf ook af en toe nog een sessie, maar speel niet meer zo vaak als een paar maanden geleden. Volgde eerder de telegram app ook dagelijks, maar kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gekeken heb. Uiteraard hoop ik wel dat het ooit nog een succes gaat worden, maar heb er een hard hoofd in.. Mocht de koers onverwacht naar iets van 0.10cnt gaan verkoop ik wel grootste gedeelte

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben behoorlijk teleurgesteld in Coinpoker en hoe men zaken aanpakt. Men maakt veel fouten met hoe het product in de markt te zetten en het aantal spelers blijft marginaal. Er zal meer spelersaanwas moeten komen om dit tot een succes te maken. Een app helpt daar maar een klein beetje bij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden