Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

5 minutes ago, DeValsspeler said:

......
Straddles had ik inderdaad ook al gezien. Als je het instelt krijg je denk ik elke keer de optie om te straddlen. Wel goed opletten, want volgens mij staat het heel kort in beeld als iemand straddlet.

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk
 

Net even zelf geprobeerd, maar je straddlet dan automatisch. Dat kort in beeld staan is niet in voordeel van de multitafelspelers..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe dag nieuwe kansen, het wordt rap drukker op de pokerroom Coinpoker. Gisteren avond zag ik de teller op 1500 actieve spelers staan. Ook moest ik bij sommige cash games (PLO Omaha) gewoon plaats nemen op de wachtlijst. Ik geniet echt weer van een avondje online pokeren en dat komt ongetwijfeld omdat ik mij kan meten met de rest van de visjes :-)

 

Op het moment van typen zijn er nog zo'n 145 Miljoen CHP tokens in de ICO verkoop. Deze ICO stopt op vrijdag 26 januari 2018 en mochten er nog nog CHP token over zijn (dus niet verkocht) dan wordt de rest verbrand (weggepoetst) en komen er dus minder van 500 miljoen CHP in omloop. Dit is in principe goed nieuws voor de bezitters van bestaande CHP. In februari wordt bekend gemaakt door het Coinpoker team op welke exchanges deze CHP munt te verhandelen is. 

 

Zou mooi zijn als Tony G buiten de advies raad ook nog plaats gaat nemen t.z.t. in de High Stakes poker tafels bij Coinpoker. Aangezien Crypto currency niet gereguleerd is in de meeste landen is het als een soort van Play money en dat geeft veel mogelijkheden om spelers aan te trekken die nu niet kunnen spelen in landen waar bijvoorbeeld gokken verboden is. Op dit moment is er alleen een stop voor USA spelers en deze mogen ook niet participeren in de Coinpoker ICO. Het juridische team is wel druk bezig om dit in de USA wel mogelijk te krijgen en als hier nieuws over naar buiten komt zal ik dat uiteraard meteen melden hier op het forum. Als speculanten (investeerders in de CHP) krijgen we regelmatig updates via de e-mail en als die komt met cijfers zal ik die hier ook vertalen en neerzetten.

Het allerbelangrijkst is op dit moment dat de groei door blijft zetten in de pokerroom en aangezien er nog voor 25 miljoen CHP in de freerolls gaat verwacht ik dat absoluut. Elke CHP eigenaar heeft baat dat dit een succes wordt en zijn eigenlijk allemaal ambassadeurs (community) je ziet ook dat het als een olievlek uitbreidt, terwijl het nu nog allemaal marginaal is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond zal het grootste event tot nu toe van start gaan: Mine Your Tesla Main Event. De prijzenpot bestaat uit meer dan 650.000 CHP. Toernooi zal starten om 8pm GMT. Er is nog kans om een plekje te veroveren. Om 5pm GMT start er een satelliet toernooi. Hier kun je je inkopen voor 100CHP en maak je kans op één van de 15 seates!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei TheGallant:

Vanavond zal het grootste event tot nu toe van start gaan: Mine Your Tesla Main Event. De prijzenpot bestaat uit meer dan 650.000 CHP. Toernooi zal starten om 8pm GMT. Er is nog kans om een plekje te veroveren. Om 5pm GMT start er een satelliet toernooi. Hier kun je je inkopen voor 100CHP en maak je kans op één van de 15 seates!

Ik ga vanmiddag mij nog proberen te plaatsen voor dit super toernooi met een satellite voor100CHP op Coinpoker om 4 uur Nederlandse tijd. 15 plaatsen geven ze weg.

Schermafbeelding 2018-01-21 om 13.59.06.png

Schermafbeelding 2018-01-21 om 13.59.20.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei TheGallant:

En op de valreep nog wat bijgekocht!

Lekker Frank. Momenteel zitten we in stage II en dat betekend dat je nu 0.26€  (ETH koers, dollar koers gedaan) per CHP token betaald en waarschijnlijk nog steeds een koopje (dat zullen we in een paar weken en later maanden gaan zien wat de koers van de CHP gaat doen om de diverse exchanges. 

 

 

Stage II is begonnen en je krijgt nu voor 1 Ethereum 3500 CHP,  als deze op zijn is het over of als vrijdag nog niet alles verkocht is ook. De rest van de muntjes wordt dan ongeldig (verbrand) en zijn er iets minder CHP tokens dan begroot.

Schermafbeelding 2018-01-21 om 14.09.31.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren avond mijn eerste 2000 CHP Added toernooi gespeeld (buy-in 75CHP) en daar was het snel over voor mij. Nog een paar freerolls (gratis pokertoernooien) gespeeld en daar nog een 25 tal CHP bij elkaar gesprokkeld. Daarna overstapt op de PL Omaha 1/1 CHP met max 6 aan de tafel en een minimale buy-in van 40 en maximaal van 100. Hier verwonderde ik mijn wederom om het niveau, je hoeft er maar een dikke gok vis tussen te hebben en je kan gewoon wachten op de (semi) nuts en er voor gaan. Voor spelers die ooit in aanraking zijn geweest met Omaha, een must om even een kijkje te nemen. Er is momenteel ook geen rake en de CHP wordt gewoon verdeeld tussen de betere spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hou de Telegram groep van Coinpoker goed in de gaten (de vragen die voorbij komen). Momenteel zitten er 2400 leden in.

Ze zeggen dat ze niet van plan zijn om HUDs  (zeg maar trackers dat andere speler je spelen kunnen analyseren) toe te voegen bij Coinpoker! Dit is een cruciaal aspect in het hedendaagse poker. Normale mensen (fish) kunnen niet meer winnen op de pokerrooms omdat er (te) veel pro's zitten en te goed snappen hoe het pokerspel werkt in samen werking met deze HUD's. Dit zal meer fish lokken en de pro's kunnen ze niet meteen leeg spelen.

Je kan nu gewoon muntjes aankopen CHP en er is hiervoor geen minimum van 1 ETH! Je kan dus nu gewoon voor een paar tientjes kopen en al meespelen in de cash games en/of add freerolls. Sowieso kan je altijd gratis meespelen met de freerolls die continue worden aangeboden.

Een van de gebruikers in de chat zegt dat de CHP snel op de exchange Etherdelta komt omdat die eigenlijke elke munt heeft (heeft iemand ervaringen met deze exchange?)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei rhellevo:

Kan ik met iDEAL kopen?

Je kan zeker met Ideal kopen, maar dan zitten er nog wel diverse zijsporen aan vast. Met IDeal koop je BTC die verhuis je naar je binance account daar maak je ETH van en die stuur je weer door naar je eigen ETH Wallet en vanuit daar naar Coinpoker en dan krijg je CHP op je eigen ETH Wallet en met een paar drukken op de knop kan je ze weer verplaatsen naar je Coinpoker account of naar een exchange (in februari) waar je ze kan verkopen. Waarschijnlijk was je al in zin 1 afhaakt en snap dat dit een complexe procedure is en misschien daarom ook zo interessant omdat veel mensen deze weg niet willen bewandelen.

  • Like 1
  • Confused 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

 

Je kan zeker met Ideal kopen, maar dan zitten er nog wel diverse zijsporen aan vast. Met IDeal koop je BTC die verhuis je naar je Binance account daar maak je ETH van en die stuur je weer door naar je eigen ETH Wallet en vanuit daar naar CoinPoker en dan krijg je CHP op je eigen ETH Wallet en met een paar drukken op de knop kan je ze weer verplaatsen naar je Coinpoker account of naar een exchange (in februari) waar je ze kan verkopen. Waarschijnlijk was je al in zin 1 afhaakt en snap dat dit een complexe procedure is en misschien daarom ook zo interessant omdat veel mensen deze weg niet willen bewandelen.

 

Ik heb het met een stap minder gedaan. ETH gekocht bij litebit met Ideal, daar bij de aankoop al mijn ETH wallet adres ingegeven, dus kreeg die binnen een paar minuten op my ether wallet en toen inderdaad door verhuisd naar Coinpoker.

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2470 Telegram leden en de volgende 3 nieuwtjes vielen mij op bij Coinpoker:

Je kan 2 accounts aanmaken op hetzelfde IP adres en spelen (bijvoorbeeld man & vrouw in eigen huishouden). Samen delen nemen aan cash games is niet mogelijk dan en uiteraard moet je niet vals spelen als je in toernooien zit samen.

De mobiele (app) versie van Coinpoker komt in april 2018 op de markt en is natuurlijk super goed nieuws.

En het leukste nieuws is dat Tony G (beheerder is) in de Telegram App groep en soms ook voorbij komt. Hij gaf bijvoorbeeld Coinpoker advies om tijdens het grote Tesla toernooi vandaag minder toernooien erom heen te plannen om het platform stabiel te houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.