Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Net even bitcointalk doorgelezen en daar kwam ik toch ook berichten tegen over mensen die Coinpoker aan de hoge prijs vinden. Er is gedurende de ICO geen rekening gehouden met de stijgende prijs van ETH. Hier hebben deze mensen dan ook wel een punt te pakken. Zelf zat ik hier ook wel mee in mijn maag. Echter er toch voor gekozen om er maximaal in te stappen, omdat ik geloof in Coinpoker en ik over een jaar misschien wel lach om de prijs die we hebben betaald. We gaan het zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren heeft het mainevent plaatsgevonden. Een korte samenvatting:

  • Aantal deelnemers: 310
  • Totale prijzenpot: 30 miljoen CHP
  • Duur van het toernooi: 4 uur en 25 minuten

Uitslag van het toernooi:

  1. trafinoglu — 213,900 CHP
  2. upay4me — 130,200 CHP
  3. hebattler33–88,350 CHP
  4. ryptodan37–60,450 CHP
  5. Gugidzak — 50,220 CHP
  6. 13money — 40,920 CHP

Voor zoverre was dit het grootste toernooi, maar Coinpoker heeft laten weten te komen met andere mooie prijzen op de korte termijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei TheGallant:

Net even bitcointalk doorgelezen en daar kwam ik toch ook berichten tegen over mensen die Coinpoker aan de hoge prijs vinden. Er is gedurende de ICO geen rekening gehouden met de stijgende prijs van ETH. Hier hebben deze mensen dan ook wel een punt te pakken. Zelf zat ik hier ook wel mee in mijn maag. Echter er toch voor gekozen om er maximaal in te stappen, omdat ik geloof in Coinpoker en ik over een jaar misschien wel lach om de prijs die we hebben betaald. We gaan het zien!

Er is bepaald toen ze van start gingen dat zo'n CHP token zo'n 0.05$ waard zou mogen zijn (Pre ICO) en dan kom je op een waardering van het totale concept van 0.05$ x 500 miljoen CHP = 25 miljoen dollar. De Ethereum prijs deed zo rond de 200$ per stuk van schrijven.  Momenteel staat de koers van Ethereum ruim 5 x hoger en dat hier kan Coinpoker niks aan doen. Je moet je voorstellen dat mensen uit de Pre ICO die maar 0.05$ betaald hebben voor hun CHP ook zouden kunnen zeggen. Als ik mijn ETH aanhad gehouden had ik nu al 5 x (500% rendement) gehad en nu moet ik maar zien of die CHP meer waard wordt dan 0.25$.  De ICO die nu loopt vanaf vrijdag tot aankomende vrijdag heeft al meer dan de helft van de beschikbare CHP coins verkocht en zou bij een koers van 0.05$ al lang en breed uitverkocht zijn geweest. Nu de prijs x5, of nu in stage II x6 is wel een dingetje maar komt 100% door de ETH koers die door het dak gegaan is in deze periode. Daarom zal er ook een stuk van de CHP verbrand gaan worden op vrijdag (omdat niet alles verkocht zal worden) en dat komt (in) direct weer ten gunste van de CHP houders.

Wat er mijn inziens zou kunnen gebeuren in de aankomende weken (maanden) is het volgende:

De CHP komt op de exchanges en stel de koers gaat naar 1.50$, dan hebben veel investeerders en pokerspelers rendementen gehaald van 500%. Dit zal als een lopend vuurtje gaan en er zal veel over geschreven gaan worden op pokerwebsites, mond op mond aan de pokertafels en pokermagazines. Op dit moment zal een marginale (<1%) van de pokerende wereldbevolking van Coinpoker gehoord hebben. Dat kan door al die free advertisement veel nieuwe (geluk) spelers aantrekken. Lagere rake maar vooral de hoeveel vis die hier nu zit. Let maar eens op de spelers namen die zitten te spelen op dit moment bij Coinpoker. Je ziet heel veel crypto gerelateerde spelers namen voorbij komen. De echte pokerspelers gebruiken over het algemeen dezelfde spelers namen die ze ook gebruiken op andere online pokerrooms. Iemand die Pluscrypto heet speelt in principe slechter poker van Jackpot :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Coinpoker heeft zojuist laten weten met een spectaculaire actie te gaan komen. Op 24 & 25 januari zullen er in totaal 4 toernooien worden georganiseerd, waarbij er maar liefst 200 ETH (in totaal) aan prijzen wordt toegevoegd aan deze toernooien. Je kunt voor 300 CHP deelnemen aan deze toernooien. Indien je in de prijzen valt, moet je contact opnemen met Coinpoker, omdat er ETH naar jouw wallet moet worden gestuurd. Ik vind het een leuke actie, omdat ze de spelers op die manier al laten kennismaken in het omzetten naar een verhandelbare Ethereum. Op dit moment , kun je nog niets met CHP's, behalve het spelen en houden ervan. In de toekomst zal CHP kunnen worden verhandeld. Bovendien kun je in de toekomst jouw CHP uitbetalen vanaf Coinpoker. Ik vermoed dat @JackPot wel een toernooitje mee zal pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei TheGallant:

Coinpoker heeft zojuist laten weten met een spectaculaire actie te gaan komen. Op 24 & 25 januari zullen er in totaal 4 toernooien worden georganiseerd, waarbij er maar liefst 200 ETH (in totaal) aan prijzen wordt toegevoegd aan deze toernooien. Je kunt voor 300 CHP deelnemen aan deze toernooien. Indien je in de prijzen valt, moet je contact opnemen met Coinpoker, omdat er ETH naar jouw wallet moet worden gestuurd. Ik vind het een leuke actie, omdat ze de spelers op die manier al laten kennismaken in het omzetten naar een verhandelbare Ethereum. Op dit moment , kun je nog niets met CHP's, behalve het spelen en houden ervan. In de toekomst zal CHP kunnen worden verhandeld. Bovendien kun je in de toekomst jouw CHP uitbetalen vanaf Coinpoker. Ik vermoed dat @JackPot wel een toernooitje mee zal pakken.

Ze geven gewoon in 4 toernooitjes een extra 200.000$ weg. Uiteraard ga ik meedoen met de 300CHP (die komt ook gewoon in de prijzenpot erbij) met alle 4 de toernooien. Super creatief bedacht en dit zal weer extra spelers naar Coinpoker lokken. 

 

Ben erg te spreken over de community van CP op bijvoorbeeld 2+2 en in hun Telegram groep en via hun andere kanalen (zoals nieuwsbrieven). Het manier van communiceren vind ik echt bijzonder en hopelijk zullen ze dit ook zo houden. 

 

Ik duik zo weer de cash PL Omaha (1/1) tafels op en had vanmiddag al mooi 2 toernooitjes (freerolls) gespeeld en ca. 20 CHP bij elkaar gesprokkeld. Voor de Onetimers die er nu ook spelen, wat vinden jullie van het niveau en het hele concept?

Schermafbeelding 2018-01-22 om 21.16.18.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei SmartAce:

oh dan moet ik even flink aan de bak, sta pas/al op 55CHP sinds woensdag. CHP onderling versturen kan nog niet toch?

Je bent lekker bezig, laatste x dat ik je sprak had je er 18 :-). Toernooien & Cash games? Klopt onderling CHP versturen kan nog niet en zal pas mogelijk zijn na de ICO.

 

De winnaar van de Tesla is een poker pro  (9 jaar) en heeft een mooi interview gegeven aan Coinpoker en staat op een van hun sociale media kanalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zolang de software van Coinpoker nog in Beta is, zal er geen rake (provisie voor het huis) in rekening gebracht worden. Dit is en blijft natuurlijk nu een fantastische situatie! Pokerspelers zoals @coolos15 zouden hier in een paar weken tijd een jaar salaris weg kunnen halen als ze 18 uur per dag pokeren. Daarnaast hebben de eigenaren en de token eigenaren er erg veel baat bij dat er meer spelers komen en dat zal namelijk de CHP prijs doen opdrijven. Rake free, misschien wel veel langer.

Op dit moment is er geen noodzakelijk legitimatie plicht (KYC) en als die gaat komen dan zal dat op een hele simplistische manier gaan gebeuren begreep ik net uit de chat van Telegram.

Je CHP punten in je Coinpoker account kan je uit laten betalen in februari.

 

Momenteel speel ik een ADDED NL toernooi met extra 2000 CHP met 46 deelnemers (buy-in van 100CHP) en wordt de top 9 uitbetaald. Als ik in de money kom dan post ik vannacht nog eventjes ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment loopt stage 2 niet echt lekker door. Denk dat veel mensen al geïnvesteerd hebben voor een aantrekkelijkere prijs. Zoals het er nu uitziet, zal een deel van de munten worden verbrand. 

Net nog even naar de roadmap gekeken en kijk zelf erg uit naar de plaatsing op de exchange of meerdere exchanges. Verder ben ik erg nieuwsgierig of de mobiele app bereikbaar zal zijn voor Nederlanders. Tot nu toe worden alle gok-relateerde apps geweerd, maar omdat dit een andere technologie is en niet gereguleerd, ben ik erg nieuwsgierig. Het zou briljant zijn indien het toegelaten wordt.

Weet iemand hier misschien iets meer over? 

 

roadmap.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei TheGallant:

Maar wat is het uiteindelijk geworden en hoe was het niveau in dit 'betaalde' toernooi?

6e plek voor 498 CHP (inleg 100 en netto 398 CHP winst). Het liefst zou ik nu fulltime die ADDED toernooien spelen, geen rake en dikke opslag met matige spelers is 100% gegarandeerde winst als je maar genoeg toernooien speelt!

Er wordt uiteraard beter gespeeld dan in de freerolls maar het voelt en lijkt alsof te veel spelers in de gok modus en/of bluf modus zitten.  Met kleine betjes (met een super hand) krijg je hem vaak keihard terug en hoef je alleen nog maar zijn all-in te callen. Tight Agressive is the way to go, gewoon je kans afwachten en go for it. Voor het eindspel (fold of all-in) en hier heb ik zelf persoonlijk nog coaching voor nodig en zal hier in Rozvadov (rij  mee met onze poker pro Rick @coolos15 advies in winnen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6e plek voor 498 CHP (inleg 100 en netto 398 CHP winst). Het liefst zou ik nu fulltime die ADDED toernooien spelen, geen rake en dikke opslag met matige spelers is 100% gegarandeerde winst als je maar genoeg toernooien speelt!
Er wordt uiteraard beter gespeeld dan in de freerolls maar het voelt en lijkt alsof te veel spelers in de gok modus en/of bluf modus zitten.  Met kleine betjes (met een super hand) krijg je hem vaak keihard terug en hoef je alleen nog maar zijn all-in te callen. Tight Agressive is the way to go, gewoon je kans afwachten en go for it. Voor het eindspel (fold of all-in) en hier heb ik zelf persoonlijk nog coaching voor nodig en zal hier in Rozvadov (rij  mee met onze Poker pro Rick [mention=1007]coolos15[/mention] advies in winnen)
In 6 uur tijd kan er een hoop advies worden ingewonnen:p
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei TheGallant:

Op dit moment loopt stage 2 niet echt lekker door. Denk dat veel mensen al geïnvesteerd hebben voor een aantrekkelijkere prijs. Zoals het er nu uitziet, zal een deel van de munten worden verbrand. 

Ik ga een voorspelling doen van de koers van de CHP als die op de exchanges gaat komen in een bandbreedte (pure speculatie van mijn kant en hecht hier alsjeblieft geen waarde aan).

Wij hebben de muntjes gekocht rond de koers van 0.25$ en de gasten in de Pre ICO voor 0.05$ en nu kan je ze nog kopen voor 0.30$. Laten we zeggen dat er uiteindelijk 400 miljoen CHP in omloop zijn (100 miljoen verbrand 'burnt')

De waarde zou dan (in) direct zijn 0.25$ x 400 miljoen = 100 miljoen dollar voor alle CHP tokens bij elkaar. Persoonlijk denk ik dat de bandbreedte gaat worden 1$-25$ van het begin tot het hoogste punt. Bij een CHP van 25$ betekent een markt kapitalisatie van 10 miljard dollar en zou dus een plek 6 zijn op de coinmarketcap. (aller grootste succes) Dit zal ongetwijfeld jaren duren en moet het grootste succes dan zijn geworden en zich kunnen meten met Pokerstars. Een koers van zeg 2,50$ (1 miljard waarde is dan meer realistischer bij een succes).

Wat ik nog niet kan inzien is dat dit concept van hele andere orde is dan andere Crypto muntjes. Uiteindelijk zal vraag en aanbod alles bepalen en hoe meer nieuwe instroom van spelers hoe meer spelers CHP kopen en dit een zeer opdrijvend effect van de koers zal hebben. Groei van de pokerroom is dus noodzakelijk en als dat op een gegeven moment stabiel wordt zal de koers dat ook worden en heeft de CHP gewoon een waarde die niet veel meer zal veranderen. Waar dit zal liggen zullen we pas achter gaan zien. 

Wordt de pokerroom een flop en gaat het uit als een nachtkaarsje dan zal de munt ongetwijfeld nog wel een paar cent waard blijven omdat je er toch mee kan pokeren (als een soort van Playmoney) en we weten allemaal hoe succesvol dat kan en is bij Pokerstars. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 hours ago, TheGreatOne said:

Zolang de software van Coinpoker nog in Beta is, zal er geen rake (provisie voor het huis) in rekening gebracht worden. Dit is en blijft natuurlijk nu een fantastische situatie! Pokerspelers zoals @coolos15 zouden hier in een paar weken tijd een jaar salaris weg kunnen halen als ze 18 uur per dag pokeren. Daarnaast hebben de eigenaren en de token eigenaren er erg veel baat bij dat er meer spelers komen en dat zal namelijk de CHP prijs doen opdrijven. Rake free, misschien wel veel langer.

Op dit moment is er geen noodzakelijk legitimatie plicht (KYC) en als die gaat komen dan zal dat op een hele simplistische manier gaan gebeuren begreep ik net uit de chat van Telegram.

Je CHP punten in je coinpoker account kan je uit laten betalen in februari.

 

Momenteel speel ik een ADDED NL toernooi met extra 2000 CHP met 46 deelnemers (buy-in van 100CHP) en wordt de top 9 uitbetaald. Als ik in de money kom dan post ik vannacht nog eventjes ;-)

Potverdorrie Armijn. Je hebt mij nu zelfs enthousiast gemaakt! Ik heb al jaren niet meer online gepokerd, maar voel dat ik nu toch maar moet gaan kijken. Ik ben nu de software aan het downloaden (as we speak). Bedankt ouwe boef ?

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Shameless:

Potverdorrie Armijn. Je hebt mij nu zelfs enthousiast gemaakt! Ik heb al jaren niet meer online gepokerd, maar voel dat ik nu toch maar moet gaan kijken. Ik ben nu de software aan het downloaden (as we speak). Bedankt ouwe boef ?

I am good :-) Morgen en overmorgen moet je meespelen ze geven gewoon 200.000$ weg extra in 4 toernooien! Zit momenteel weer te spelen, het is harken niet normaal en dan te bedenken dat ik een oude poker fossiel ben die de laatste 12 jaar totaal niet is meegroeit met het pokerspel.  You will love it Shane. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...