Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei JackPot:

Coinpoker was toch ook bezig om op coinmarketcap te komen? Zie ze nog steeds niet. Benieuwd of de exchanges wel mooie en betere berichten zullen zijn! Qua volume op de pokerroom zelf houdt het nog niet echt over en is er weinig groei zichtbaar. Hopelijk kunnen ze dit ook aan gaan pakken.

Klopt, ze hebben de aanvraag gedaan bij Coinmarketcap. Zou mij niks verbazen als die wachten totdat ze op meer exchanges staan en dus een vastere koers hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

das typisch weer iets wat online gebeurd.

of bij een toernooitje waar iedereen zelf mag schudden om de beurt,daar zitten ook allemaal van die steek jannen tussen.

heb toen een shuffle tech gehad ,van alles mee uit geprobeerd maar zo`n resultaten nooit gezien.

2 standen erop kort en lang , zelfs daniel negreanu kan dan de stok niet meer lezen.shuf7.thumb.JPG.198b069c57e4024a313080392643d5c1.JPG

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koers van Coinpoker kwam gisterenavond en vannacht flink onder druk en daalde tot zo'n 10 cent. Nu zie ik deze ochtend dat Coinpoker weer in heeft moeten springen om de koers te ondersteunen. Ik denk dat het verstandig zal zijn om introductie van nieuwe exchanges even rustig uit te stellen om verdere koersdruk te voorkomen. 

Enige manier om een stijgende koers te krijgen zal zijn dat er meer spelers naar Coinpoker zullen komen, die muntjes nodig hebben. Dit zal echter pas gebeuren als men full force gaat (en men dit uberhaupt kan) met betrekking tot promotie van de pokersite.

To be continued....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei driekwart:

Zojuist in de telegram app dat chp op hitbtc komt. Ken het zelf niet, maar ben dan ook geen ervaren trader. Momenteel met registratie bezig om te checken..

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk
 

HitBTC een grote exchange (top 10) maar ken hem persoonlijk niet. Ik ga er nu een account aanmaken en alles testen en handelen met CHP. Ze hebben zo'n 1miljoen bezoekers per dag en er is veel handel (vooral voor grote partijen). Net ook een uurtje reviews gelezen over deze HitBTC exchange en daar word ik dan wat minder vrolijk van, schijnbaar grote fee's (voor kleine transacties) en support die niet welwillend is. Wel een van de oudste exchanges. Ik ga het zelf ondervinden en kom er op terug. Coinpoker geeft aan dat er op korte termijn meer exchanges bij gaan komen en dat is natuurlijk fijn nieuws en dan kan een notering op de Coinmarketcap ook niet heel lang meer uitblijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HitBTC een grote exchange (top 10) maar ken hem persoonlijk niet. Ik ga er nu een account aanmaken en alles testen en handelen met CHP. Ze hebben zo'n 1miljoen bezoekers per dag en er is veel handel (vooral voor grote partijen). Net ook een uurtje reviews gelezen over deze HitBTC exchange en daar word ik dan wat minder vrolijk van, schijnbaar grote fee's (voor kleine transacties) en support die niet welwillend is. Wel een van de oudste exchanges. Ik ga het zelf ondervinden en kom er op terug. Coinpoker geeft aan dat er op korte termijn meer exchanges bij gaan komen en dat is natuurlijk fijn nieuws en dan kan een notering op de Coinmarketcap ook niet heel lang meer uitblijven.
Ok dat is dan idd wel een grote speler. Als Coinpoker ook zoveel verkeer krijgt komt het wel goed met de chp:)

Wel raar dat ze dit naar buiten hebben gebracht aangezien chp nu er nog niet op staat..

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HIT BTC is niet een van de grotere exchanges waar je graag op wilt komen mijn inziens. Dit is overigens prima in the 'meantime' maar je wilt op:

  • Kucoin
  • binance
  • Bittrex
  • Bitfinex
  • Coinbase
  • GDAX
  • Kraken
  • Poloniex

Dat zijn mijn inziens de exchanges die er meer toe doen. Daar moet je echter meer geld voor betalen en een meer volwassen munt voor hebben. Dus tot die tijd alleen maar goed dat er verschillende exchanges zijn waar je in ieder geval je CHP kunt kopen en verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even in de coinmarketcap gekeken en daaruit blijkt dat HitBTC vandaag de nummer 10-positie inneemt qua 24-uur handelsvolume, net onder Kraken en Bittrex. Het lijkt geen verkeerde partij en ben er zelf wel over te spreken. Het kan altijd beter en zo kunnen we wel aan de gang blijven. De toekomst zal het leren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei JackPot:

Koers van coinpoker kwam gisterenavond en vannacht flink onder druk en daalde tot zo'n 10 cent. Nu zie ik deze ochtend dat Coinpoker weer in heeft moeten springen om de koers te ondersteunen. Ik denk dat het verstandig zal zijn om introductie van nieuwe exchanges even rustig uit te stellen om verdere koersdruk te voorkomen. 

Enige manier om een stijgende koers te krijgen zal zijn dat er meer spelers naar Coinpoker zullen komen, die muntjes nodig hebben. Dit zal echter pas gebeuren als men full force gaat (en men dit uberhaupt kan) met betrekking tot promotie van de pokersite.

To be continued....

10 cent is niet best. Is er wel een stijging qua spelers te zien op de site?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Dopey:

10 cent is niet best. Is er wel een stijging qua spelers te zien op de site?

Bij mij doet die nu 0.1770$ op Allcoin.

 

De waan van de dag, geef het tijd, laat ze hun ding doen en vooral focus leggen op hun product. Daar is het hart, als die beter wordt en meer spelers is er meer vraag. Ze zijn pas 2 maanden bezig met de room. Gisteren nog wat ingeslagen op 0.125$ Dadelijk op HitBTC en heb al ETH gestort en zal orders inleggen als dat kan (nu staat CHP er nog niet bij) daarnaast zal ik CHP er naar toe storten om te verkopen (hoog in het boek leggen, zeg 0.30$) als mensen bestens willen kopen of verkopen zit ik aan beide kanten goed in het orderboek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://ethplorer.io/address/0xf3db7560e820834658b590c96234c333cd3d5e5e#tab=tab-holders Hier kan je alle CHP token houders zien (van groot naar klein op een MyEtherWallet)

Om een toernooi te laten starten bij Coinpoker, moeten er minimaal 10 spelers zijn voor de start van het toernooi, daarna is er nog een late registratie mogelijk. Vooral in de vroege ochtend worden er soms toernooien geannuleerd. Dit zijn wel de mooie toernooien, hoe minder spelers hoe beter omdat er ADDED CHP wordt toegevoegd. (zeer Plus EV)

Er wordt aangegeven dat er snel meerdere exchanges worden aangekondigd. HitBTC zal naar het er nu naar uitziet volgende week een CHP listing krijgen. Zelf al wat ETH gestort ernaar om snel te kunnen schakelen als het zover is. (dat ging prima storten van en naar).

Binnenkort zal het ook mogelijk zijn om vanuit een broker direct naar je Coinpoker account te storten zonder dat je het eerst naar je eigen MEW moet gaan.

En wie kwamen we gisteren tegen in de Telegram Pokercoin App (3334 Leden), onze eigen pokerheld Noah Boeken. Ik sprak hem tijdens de MCOP 2017 eventjes en weet dat die vol in de Crypto's zit. Zijn kennis Tony G (ze werkten ooit samen met Pokernews) en je weet dat dit een mooie combinatie kan worden.

Mooi om te zien dat er ook al CHP ambassadeurs zijn die hun pokertoernooien (en cash games) streamen via Twitch, zo kwam gisteren Josebama8 in de stream (zonder vertraging) ;-)

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei TheGreatOne:

Binnenkort zal het ook mogelijk zijn om vanuit een broker direct naar je Coinpoker account te storten zonder dat je het eerst naar je eigen MEW moet gaan.

Dit kan echt het verschil gaan maken. Als er dan ook nog eens een rechtstreekse uitbetaling naar de broker kan worden gemaakt, zou het helemaal top zijn. Nog beter, is om alles te integreren binnen de pokercliënt, waardoor je niet hoeft in te loggen bij de broker zelf. Ik weet dat een en ander mogelijk is, met behulp van API sleutels. 

Mooi vooruitzicht in ieder geval, iedere dag een beetje beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...