Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ok, mijn eerste ervaringen met HitBTC. Heb een aankoop order ingelegd en verkoop order. Had ETH naar mijn account gestuurd en CHP en dat ging erg soepeltjes. Verkoop order en aankoop order was even onhandig omdat ik het het main account naar mijn trading account (intern moest versturen). Het order boek loopt al snel vol en je ziet er het een grote exchange is. Verkoop of aankoop moet minimaal 100 zijn (en ook in honderdtallen) De handelsfee bij HitBTC is mooi 0.1%. Echter als je de aangekochte CHP naar je MEW wilt sturen betaal je maar liefst 132 CHP aan kosten (Flat fee) en dat is in vergelijking met AllCoin 20CHP (0.2fee met min van 20CHP) waanzinnig veel en las ik al veel over op het internet. Grote orders kan het wel uit maar als je een paar honderd CHP koopt natuurlijk niet. Handelsplatform voor de Whales zeg maar!

Ik ga aankomende dagen hier handelen (en arbitrage doen ism Allcoin) en hou jullie op de hoogte (ook hier komt een uitgebreid artikel over)

Schermafbeelding 2018-02-22 om 23.45.31.png

Schermafbeelding 2018-02-22 om 23.44.29.png

Schermafbeelding 2018-02-22 om 23.39.17.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De koers op Allcoin en HitBTC is identiek aan elkaar, goed om te zien. [mention=4]TheGreatOne[/mention] was van plan de hele dag muntjes op en neer te gooien, maar dat kan hij nu wel vergeten. De handel is levendig op HitBTC, ondanks dat je hier de hoofdprijs moet betalen. Zelf ben ik nog niet voornemens ook maar iets te verkopen, maar zal ik in het geval het moment daar is, HitBTC links laten liggen. Een beetje fee betalen is niet erg, maar €20 is mij iets te gortig voor een uitbetaling.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

Kevin Thurman (WizardOfAhhs) was een Stars Pro en is daar weg gegaan en zit nu bij Coinpoker te spelen (hij vindt het geweldig) en is in de chat te vinden van de Telegram App groep van CP. Je vraagt je natuurlijk of wie deze speler is. Een filmpje op youtube en dan komen de Ahhs vanzelf ;-)

 

 

Jemig, ik zou na 5 minuten al niet mer weten waar ik naar moet kijken. Zie dat hij met behulp van pokersoftware het spelletje speelt, waardoor het met deze hoeveelheden natuurlijk makkelijker spelen is. Mocht hij volop into Coinpoker stappen, zal dit even wennen zijn. Zie graag een live stream verschijnen waarin hij een aantal tafels aanvalt op Coinpoker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist is er een bericht naar buiten gekomen, waarin wordt aangegeven dat Coinpoker een partnership is aangegaan met een ander blockchain-project, onder de naam CIVIC. CIVIC moet er samen met Coinpoker voor gaan zorgen dat je account nog beter wordt beveiligd en het spelen met meerdere accounts geblokkeerd wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De prijs van CHP blijft redelijk stabiel rond de 15 ct liggen. Een aantal weken geleden is er een aanvraag gedaan om bij coinmarketcapt verschijnen. Helaas is dit nog steeds niet het geval. Hoe dit komt, is de vraag. 

Coinpoker heeft daarnaast aangekondigd met een nieuwe aankondiging te komen over een extra exchange. 

Ander mooi nieuws: je kunt de koers van CHP volgen door de blockfolio app te dowloaden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor diegene met een Delta app, heb ik even uitgezocht wat de mogelijkheden zijn. Er kan gestemd worden om een coin in de app te krijgen. Dit kun je via de volgende link doen en dan op het nummer te drukken, voor een stem meer.

https://ask.getdelta.io/coin-requests/p/chips-chp-from-coinpoker 

Ps. als je op een blanco pagina komt, kun je CHP opzoeken door op coin requests te drukken en dan in het zoekvenster 'CHP' in te voeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei JackPot:

Waar haalt Blockfolio de koersen vandaan? Want dat is wel een cruciaal aspect bij deze kleine coins.

Ik heb zelf mijn hele coinpoker account leeggehaald en terug laten boeken naar mijn Metamask account. De lol van het pokeren hier, met het beperkte aanbod, is helaas verdwenen.

Zoals voor iedere cryptomunt, dien je een exchange aan te klikken. In dit geval is dit enkel HitBTC

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las net dat Coinpoker bezig is andere bekende pokerspelers aan zich te binden. Laten we hopen dat we enkele bekende pokerspelers met een groot bereik mogen verwelkomen. Zelf denk ik dat ze pas echt los gaan met het vermarkten van het product als de beta-versie heeft plaatsgemaakt voor de finale versie.
Dat denk ik ook inderdaad. Eerst maar een goed werkend product neerzetten wat flawless werkt. Dan bekende namen die de room meer bekendheid geven. Denk dat ze vooral de aankopen van chp makkelijker moeten maken (in-app exchange). In de telegram zie je voortdurend dezelfde vragen over aankoop voorbij komen. En een wat uitgebreidere aanbod van spellen kan ook geen kwaad. Hoop zelf dat ze progressive varianten snel toevoegen.

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.