Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei JackPot:

Ik ben vooral door het spelen van Tony G enorm gaan twijfelen over de toekomst van de room. Hij gooide zijn chips / geld zo makkelijk weg dat ik denk dat de handdoek in de ring ligt.

Is dit niet gewoon een marketing stunt(je) van onze Tony?

 

Deze maand komt trouwens de App op de mobiel van Coinpoker uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei JackPot:

Ik ben vooral door het spelen van Tony G enorm gaan twijfelen over de toekomst van de room. Hij gooide zijn chips / geld zo makkelijk weg dat ik denk dat de handdoek in de ring ligt.

Voor dat jij aan tafel kwam had Tony een paar hele dikke handen gewonnen. Ik denk dat zijn gewonnen CHP gewoon even terug gaf richting de spelers. Een screenshots op Facebook van gastjes die de grote 'Tony G' verslagen hebben doen het qua promotie vast goed op de social media.

bewerkt door Digital Invest (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei TheGreatOne:

Is dit niet gewoon een marketing stunt(je) van onze Tony?

Deze maand komt trouwens de App op de mobiel van Coinpoker uit.

Het uitbrengen van een mobiele app zie is leuk voor ons als 'speler'.

Voor ons als investeerders valt en staat alles met verdere integratie op de blockchain.
Lukt dit ze dan hebben we een zonder twijfel een Onetimer te pakken. Maar lukt dit niet dan zal het doodbloeden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste weken Coinpoker vanaf de zijlijn bekeken en toch moeten concluderen dat er ook grove fouten worden gemaakt, zoals @Digital Invest ook al aangaf. Als belieber doet dit mij pijn, maar aan de andere kant, zal het nergens vlekkeloos verlopen. Veelal zijn het klachten rondom communicatie en ook het bannen van klanten die klachten hebben. De leaderboard actie leek mij een goed idee. De uitvoering was minder: zo werden regels tussendoor gewijzigd. Heb zelfs vernomen dat tussendoor de laagste limieten werden verwijderd. Een vriend van me speelde deze limieten en zag later dat deze handen niet meetelde voor de uiteindelijke ranking. Coinpoker gaf als reactie dit niet meer te kunnen inzien. 

Ik hoop vooruitgang te blijven zien en dat er zaken rondom communicatie verbeterd worden. 

Zelf ben ik erg nieuwsgierig naar de mobiele app en de plaatsing op nieuwe exchanges (hoor hier al even niets meer over)

Ik blijf het allemaal volgen en hoop dat dit project zal slagen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelden een online project gezien waarbij de ontwikkelingen zo snel gaan en online getrapt worden als bij Coinpoker.
Enerzijds is dit natuurlijk geweldig anderzijds ontstaan hierdoor de nodige fouten.

Ik denk dat het team van Coinpoker banger is om de voorsprong die ze momenteel hebben te verliezen dan dat ze bang zijn spelers te verliezen. Als het project slaagt dan komen die spelers vanzelf wel weer maar als één van de grote aanbieders nu met een blockchain solution komt is het direct einde verhaal.

Ik ben zelf ondanks mijn kritische noten nog steeds aan het bijkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas nog steeds geen antwoord of oplossing inzake de vanaf de per ongeluk van de exchange naar de pokerapp verstuurde CHP.
Dit zojuist teruggestuurd in reply op de mail van een week geleden..

Citaat

Hello Richard,

Thank you for your reply.

My CHP is now is stocked in a etherwallet that belongs to the Coinpoker team. I really don’t see really the complex part in retrieving it. Also i’am quite sure a lot of other people facing this issue. Anyway I decided to stop buying more CHP at the exchanges and to leave the tables till this issue is solved.

Best Regards,

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

De zon schijnt en dacht laat ik even weer Coinpoker opstarten (wil graag meedoen met het toernooi waar je naar Macau kan om een mooi APT toernooi te gaan spelen (donderdag en zondag is die mogelijkheid) en ze hebben de hele dag door qualifiers (gratis en met buy-in) om je hiervoor te kwalificeren. Coinpoker (CHP) doet nu precies 0.056$. De afgelopen periode heb ik gestaffeld bij gekocht vanaf 0.11$ tot aan 0.45$. Kan me wel een groot CHP aandeelhouder noemen :-)  

 

Er spelen op dit tijdstip zo'n 380 spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals je waarschijnlijk wel weet gaat de appt actie niet meer door. Als goedmakertje gaan ze gedurende 2 weken speciale eth toernooien houden. Elke dag om 15u/20u 250chp/500chp buyins en 2eth/5eth guarenteed. Wat wel beetje jammer is dat wat ik voor zover heb begrepen alleen FT betaald krijgt ongeacht het deelnemersveld.
Op 6 mei de finale met 1000chp buyin en 10eth guarenteed

Verstuurd vanaf mijn LG-H930 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei JackPot:

Ziet er allemaal veelbelovend uit bij Coinpoker, NOT!

Helaas blijkt Coinpoker gewoon een scam te zijn.

Niets meer gehoord met betrekking tot de CHP die ik per ongeluk rechtstreeks vanaf de Yobit exchange naar mijn account had verzonden.
Dit gaat om vele duizenden van mijn CHP tokens die nu in de Ethereum wallet van het team staan 

Hierbij dus een waarschuwing voor deze oplichtersbende. 

bewerkt door Digital Invest (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Digital Invest:

Helaas blijkt Coinpoker gewoon een scam te zijn.

Niets meer gehoord met betrekking tot de CHP die ik per ongeluk rechtstreeks vanaf de Yobit exchange naar mijn account had verzonden.
Dit gaat om vele duizenden van mijn CHP tokens die nu in de Ethereum wallet van het team staan 

Hierbij dus een waarschuwing voor deze oplichtersbende. 

Zou je ze nog eens willen mailen hierover?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas blijkt Coinpoker gewoon een scam te zijn.

Niets meer gehoord met betrekking tot de CHP die ik per ongeluk rechtstreeks vanaf de Yobit exchange naar mijn account had verzonden.
Dit gaat om vele duizenden van mijn CHP tokens die nu in de Ethereum wallet van het team staan 

Hierbij dus een waarschuwing voor deze oplichtersbende. 

Ik snap dat je gefrustreerd bent over je verloren CHP, maar om het nu direct een scam te noemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

1 minuut geleden zei TheGallant:


Ik snap dat je gefrustreerd bent over je verloren CHP, maar om het nu direct een scam te noemen?
 

Sorry man maar ik hou van eerlijkheid, snel schakelen en duidelijkheid.

Wanneer ze gewoon zouden antwoorden, 'Je hebt het fout gemaakt en die CHP ben kwijt' prima. Maar leugens zoals dat het een complex proces om te achterhalen waar die CHP gebleven is wat ze nu aangeven dat vreet ik echt niet. Ik zou indien bevoegd dit issue zelf in minder dan 30 seconden kunnen oplossen. Daarnaast schermen ze met blockchain maar wat ze nu aanbieden heeft niets met blockchain te maken. Alles is precies net zo gecentraliseerd als bij hun concurrentie vooral omdat je CHP in de pokerapp niet in een eigen CHP wallet staat maar gewoon in de wallet van het team.

Misschien is 'scam' iets te kort door de bocht maar helemaal koosjer zijn ze in elk geval niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.