Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Iemand vind mij niet aardig ;)

 


gumby: this idiot every time
SmartAce: who?
gumby: smartace you are a complete moron
SmartAce: thanks from your mouth that is an actual compliment
gumby: idiot
gumby: have no clue wtf you are doing
gumby: what i hate about poker... some i******e like him
gumby: does not have a clue and gets to si

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had gisteren mijn eerste batch CHP's netjes ontvangen. Net voordat de ICO van start ging, heb ik ook mijn laatste batch ontvangen. Hiervan krijgt niemand minder dan @TheGreatOne ook nog een aantal van. Deze verstuur ik naar zijn MEW wallet en dit is wederom een mooie test om te kijken of dit allemaal goed werkt.

Voor diegene die welicht geïnteresseerd zijn in de aankoop van CHP, de ICO is gestart. Via de website kun je precies zien, hoeveel er zijn verkocht. Ik kan je vertellen dat ze zich bijna begeven in stage 2. Mocht dit moment aanbreken, dan krijg je voor 1 ETH minder CHP. Nu krijg je nog 4200 voor 1 ETH, straks 3500 CHP. 

Uiteraard is het verstandig om je in te lezen over Coinpoker, op de website staat alles uitgelegd. Mocht je tegen die tijd interesse hebben, is het noodzakelijk om een Ethereum wallet te hebben. Dit kan bijvoorbeeld MyEtherWallet zijn. Op de website staat meer uitleg. Heel belangrijk is tijdens het versturen van ETH het juiste adres aan te houden. Deze staat tevens op de website. 

image.thumb.png.d4f5eb76b4c00dda5bc2fc30d2ab97b3.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok even een hele eerlijke (gevoels) update vanuit mijn kant en de ervaringen die ik heb met pokeren en mijn oude business. Vannacht poker gespeeld (cash games) PL Omaha op 0.1/0.25CHP en wist niet wat ik meemaakte. Waanzinnig! EVP 2.0 Dit komt waarschijnlijk door de vele gasten die freerolls winnen en met deze muntjes aan het spelen zijn. De kwaliteit is belabberd slecht en zal ongetwijfeld nog weken aan houden (ik noem dit even de gouden periode) Crypto gasten die pokeren, zie je het voor je? Ben je pokerminded, heb je ooit gepokerd en was je er klaar mee. Als je een beetje tight speelt en geconcentreerd dan gaat er een nieuwe wereld open voor je (nieuw elan). Goed dat gezegd te hebben en als je dit gaat doen verwacht ik natuurlijk wel een bord sushi met Coca Cola erbij, als je die tafels aan het aanstampen bent. Het is allemaal nog zo nieuw en de pro's zullen ongetwijfeld t.z.t. gaan komen maar is dus nu compleet niet het geval!

 

Daarnaast is vandaag de ICO gestart op Coinpoker.com en zie je een live meter die bijhoudt hoeveel CHP er verkocht worden. Voor het avond eten is de Stage 1 afgerond en gaat we Stage 2 in en dan verwacht ik zomaar eens dat zondag voordat het grote hoofdtoernooi (waar je o.a. een Tesla kan winnen) alle CHP tokens uitverkocht zijn. 

 

Op dit moment ben ik samen met @TheGallant dingen aan het testen (met o.a. overboeken) en als er vragen zijn vermeldt ze hier en zullen we er op antwoorden. Het ziet er allemaal complex uit en als we je bij de hand nemen snap ook jij het :-)

Coin Poker meter.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist met @TheGreatOne geprobeerd om wat CHP tokens vanaf mijn MyEtherWallet over te sluizen naar die van @TheGreatOne. Helaas lukte dit niet: heb op allerlei mogelijke manieren het proberen te versturen. Daarvoor heb ik de GWEI aangepast, netwerk aangepast en de GAS prijs aangepast. Alles zelfs op maximaal gezet. Dit alles resulteerde in de volgende error:

The ERC-20 Token Transfer might have Failed (ErrCode: unable to locate corresponding Transfer event log), check with sender.

Heb daarna contact opgenomen via de telegramgroep van Coinpoker, waar ik al mn vragen kan stellen. Hierop gaf de vriendelijke mevrouw aan dat dit voorlopig nog niet kan. Dacht even dat ik gek aan het worden was, maar dit hoeft niet.

Na de ICO wordt hier een officiële aankondiging over gedaan, waarna we dit wel kunnen doen! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...