Spring naar bijdragen

Gratis pokertoernooien door het land met geld prijzen


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
23 Augustus wordt er weer een freeroll gehouden bij Funplaza Hoogeveen, totale prijzengeld €200,-. Opgave vooraf gewenst. Ook is er een high tea op deze zondag.

Hoe laat begint dit toernooi? Is het een no limiet toernooi met een stack van? Wat zijn de blinden en de tijdslimiet en wat is de pay out structure? Hoeveel mensen mogen er maximaal meedoen en is er een dealer (of zelf delen)?

Als jij nu Herman een bounty op mijn hoofd laat zetten van zeg 50€ dan trek ik mijn bingo shirt aan en mogen ze mij uit het toernooi knikkeren of ik word eerste en hou alles zelf :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toernooi begint als shootout om 15u, startstack 10k. Ik ben zelf de vaste deler die middag/avond. Spelen in gefaseerde rondes van 45 minuten. Per ronde gaan er (hangt uiteraard van de deelnames af) 3 door na de finaletafel. De bij elkaar gespeelde punten neem je mee naar de finaletafel waar het toernooi verder gaat in een freeze-out. prijzengeld is €110,- €60,- €30,-

Blind levels van een kwartier en beginnen met blinds van 25-50. Snelle levels maar doordat je je verdiende punten meeneemt naar de finale tafel wordt het geen crapshoot en blijft er voldoende ruimte over voor het spel.

Verder in principe geen max spelers.. Alleen als de hele onetime community komt moet ik ff wat bedenken haha, afgelopen keren 2 a 3 voorrondes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.