Spring naar bijdragen

Bitconnect een scam?


TheGallant

Aanbevolen berichten

Bitconnect heeft middels een blogpost laten weten, te gaan sluiten. Bitconnect blijft niet doorgaan als platform waarbij mensen kunnen instappen voor het investeren in Bitcoin. Bitconnect zal overigens niet helemaal verdwijnen, daar het andere functionaliteiten laat bestaan. Zo kun je Bitconnect nog wel kunnen gebruiken als wallet. Volgens Bitconnect zijn er meerdere oorzaken geweest om tot dit besluit te komen:

  • slechte persberichten zorgde voor weinig vertrouwen
  • juridische conflicten
  • DDOs aanvallen

De gebruikers zouden eventuele tegoeden teruggestort krijgen: het uitleensaldo wordt overgezet naar het Bitconnect portefeuillesaldo 

Al eerder zagen we berichten voorbij komen waarbij de oprichters van Litecoin & Ethereum waarschuwden voor dit platform. Volgens hen is er niets aan gedaan om winst te maken.

Ik ben erg nieuwsgierig naar andere verhalen rondom deze mysterieuze munt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf ben ik enige tijd lid van de community pagina van Bitconnect: cryptobroers. Ze steunden het project vanaf het begin en kregen een kleine vergoeding om deze community op te zetten en te runnen. Vandaag zag ik dan ook het bericht verschijnen op hun Facebookpagina waarin aan wordt gegeven dat het nieuws als een bom inslaat. Ze willen op dit moment alle gedupeerden via deze pagina berichten over de verdere gang van zaken. Laten we hopen dat Bitconnect alles netjes oplost om zo alle FUD eruit te krijgen, hoewel ik denk dat alle vertrouwen wel weg is

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGallant:

Waanzinnig om vandaag het nieuws te horen dat Bitconnect vrolijk doorgaat en een ICO (Bitconnect X) lanceert. Hoe kan dit? Tevens vernomen dat men wil dat ze uit de Coinmarketcap worden genomen. 

Geen regulering en domme sukkels genoeg de ongezien hun geld erin storten.
Zeer onwenselijk overig dit soort partijen hoe meer van dit soort grappenmakers hoe eerder einde verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...