Spring naar bijdragen

Donny's 40 euro winst systeem.


Donny

Aanbevolen berichten

Iedereen heeft wel zo zijn spel zo ook ik en dacht deel het met jullie. Hoe gaat het ik speel de volgende splitbets met 1 punt 3/6 7/8 11/12 26/27 en 2 streets met 2 punten 30/29/28 en 36/35/34 totaal dus 8 punten per draai. Elke draai speel ik mocht er nu een van bovenstaande nummers de laatste +-25 draaien dubbel zijn gevallen zet ik daar 1plein extra op mocht deze vallen dan zet ik er nog 1punt extra bij tot dat deze uit beeld is verdwenen bij de laatste +-25 draaien. Laats viel 27 5x in de laatste 25 draaien. Bij 200 punten winst stop ik en ga naar huis. Tuurlijk zullen er ook momenten zijn dat het tegen zal zitten maar tot nu toe nog niet meegemaakt. Dan kun je natúúrlijk altijd de inzet nog verhogen per draai.

Groet Donny.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3Ik zal een Excel programma voor je schrijven. De resultaten van een simulatie kan je gebruiken om je spel misschien nog te verbeteren. 30/34 is geen street maar en double street.

Bij elkaar speel je 14 getallen en is het system een 14 number bet. een slaper van meer dan 30worpen is geen zeldzaamheid. Het kantelmoment ligt in de buurt van 120 worpen. Dit betekent dat je bijna altijd met een winst kunt stoppen. DeValsspeler zal het hier niet mee eens zijn.

bewerkt door dobbelsteen
type fout (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Het programmeren van een strategie is toch wat lastiger. Het aantal no-hits is erg groot en de herhaal sessies variëren sterk. Toch zou je gebruik kunnen maken van de lange no-hit reeksen. No- hit reeksen kun je zien als virtuele verlies sessies. Ik geef hier twee voorbeelden. De pieken geven aan hoe groot de no-hit sessie is. Elke no hit-sessie bevat geen uitkomst van het tweede dozijn. Als het tweede dozijn ook lang weggebleven is, kun je dit ook zien als een virtueel verlies sessie.

OT donny systeem.GIF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-2-2018 om 10:58 zei dobbelsteen:

@ruleta ik heb de vrijheid genomen om deze analyse ook op mijn blog te zetten. De resultaten zien er niet zo goed uit. Toch is dit systeem heel geschikt om met een strategie te spelen. Ik zal dit verder uitwerken.

jij bent er van op de hoogte dat dit plagiaat is ?

ik denk dat je donny bedoeld , het is hem zijn systeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vergiste mij omdat in jouw reply het plaatje ook stond. Sorry. De analyse is door  mij gemaakt. en nergens wordt op het systeem copy right geclaimd. Het is ook een eer als  het systeem over de hele wereld wordt verspreid. Het systeem is geen commercieel product. Het SSB programma is ook over de wereld verspreid. Wil je het intellectueel eigendom vastleggen dan is dit een lastig karwij en kost veel geld. Je moet dan eerst maar bewijzen dat je zelf de bedenker bent en dat zal niet meevallen. Ook het schrijven onder een alias maakt het moeilijk. Het is plagiaat als je het doet voorkomen dat jij de bedenker er van bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, als je de inzet zo bekijkt had dat willekeurig overal kunnen gebeuren, extra kansrijk zul je niet spelen, je bent afhankelijk van in beginsel 14 nummers en dubbele nummers ga je er bij spelen totdat ze uit beeld zijn, en er weer andere dubbele nummers tevoorschijn komen.

Een roulette 'vastzetten' door een vaste serie nummers is eigenlijk geen goed idee, omdat je de wet van de grote getallen vroeg of laat gaat tegenkomen, m.a.w. zo zul je er vaak bij zitten, en zo zul je erg veel missers te verduren krijgen. Wat dobbelsteen al aangaf is de serie virtueel bekijken op no hits een betere optie, bekijken wanneer de serie wat langer wegblijft, en dan gaan spelen. Maar daar zijn alle series wel geschikt voor, mits je niet te veel nummers gaat inzetten, want dan zakt je rendement tot onder het rendement van spelen op een enkelvoudige kans.

Er zijn vele van manieren van inzetten, en wanneer je ze allemaal uit je hoofd geleerd hebt, kun je al die manieren gaan vergelijken, en de gok gaan wagen wanneer je denkt dat een bepaalde inzet wel eens zou gaan kunnen vallen.

Maar uiteindelijk kom je dan toch weer op de verdubbel- of progressie manier uit. Wanneer je denkt dat een serie gaat vallen, en je gaat er op spelen, en het valt toch niet; is het natuurlijk voor de speler in kwestie niet zo verstandig om van die serie af te stappen...je zult dan altijd zien dat de serie juist wel in beeld gaat komen.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke ervaren speler heeft een tactiek om met een progressief inzet schema  zijn verlies goed te maken. Met simulaties kun je experimenteel de grootste verlies sessies  voor de verschillend systemen onderzoeken. Iedereen moet ook wel eens zijn verlies accepteren. Dit is geen probleem als de voorgaande winst sessies genoeg hebben opgeleverd.. Zonder risico kun je nooit met winst spelen.

Ik spreid mijn risico door op verschillende kansen te spelen.

Bij heel lange speelsessies is de wet van de grote getallen niet de echte boosdoener maar de variance van de uitkomsten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎2‎-‎2‎-‎2018 om 10:58 zei dobbelsteen:

@ruleta ik heb de vrijheid genomen om deze analyse ook op mijn blog te zetten. De resultaten zien er niet zo goed uit. Toch is dit systeem heel geschikt om met een strategie te spelen. Ik zal dit verder uitwerken.

Waar is deze blog te vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Variance en wet van grote getallen beide, denk ik. Het probleem met je vastbijten in een serie is dat de factor geluk een grotere rol gaat spelen, dan wanneer je met verschillende scenario's rekening houdt.
Bij de keuze voor 14 getallen heb je een vast patroon als uitgangspunt, vergelijk het met de 12 getallen van de kleine serie, wanneer de speler constant de kleine serie blijft spelen, heb je periodes dat je treft, en dat je mist.

Maar; speel diezelfde 12 getallen met 1 plein, dan zet je dus logischerwijs 12 plein uit, bij een treffer 36 plein terug. Feitelijk speel je nu net zoveel nummers als een kolom of dozijn; de uitbetaling is 3 tegen 1. Diezelfde twaalf nummers zullen periodes van treffers en missers opleveren, maar bij de lange speelsessies loop je langzaam leeg wanneer je niets verandert; je kolom of dozijn kan vaker vallen dan gemiddeld, en dan ga je winnen, maar hoe langer je speelt, hoe meer de wet van grote getallen het gaat overnemen van de variance, en loop je met je kolom dus 2,7% achter de feiten aan.

Dat is ook de insteek van discussies tussen rekenaars en short run spelers. Een hit en run speler heeft de magnifieke mogelijkheid om die lange termijn sessie in elk geval niet te moeten doorstaan. De speler kan immers instappen wanneer gewenst, en weer stoppen wanneer gewenst. Een speelsessie die dagen gaat duren kruipt onvermijdelijk naar 2.7%.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De blog waar ik regelmatig een artikel plaats of waar ik commentaar geef staat  op de forumsite van roulette 30.com Op de homepage staan een paar uitstekende algemene artikelen. Het is wel een site met allemaal internationale roulette spelers. De AP spelers zijn wel erg lastig en betweterig. Systeem en strategische spelers worden niet serieus genomen. Dit is een internationaal fenomeen.

bewerkt door dobbelsteen
rectificatie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...