Spring naar bijdragen

Het goktopic van Mikey!


xxTheMikeyxx

Aanbevolen berichten

Ik moest er, nadat ik vele anderen het al voor me zag doen, ook maar eens hieraan beginnen. ‘18 moet een enorm jaar voor me gaan worden (is de verwachting). Meerdere mooie reizen maken, afstuderen en heb nog een aantal plannen die ik nog niet helemaal ga/kan vertellen, maar ook dit jaar uit zouden moeten gaan komen. Ook gamblingwise zou het een mooi jaar moeten worden. Volgende week naar Rozvadov, volgende maand España en wie weet wat wel niet nog meer. Ook ga ik hierin de downsides van het leven meenemen (schrijft zo lekker weg he..) en ook Mikey’s big wins, tiltmomenten en twitchuitzendingen zullen hier vast nog wel in voorbij komen.

 

Ben enorm benieuwd naar ‘18! In sommige opzichten doodeng, maar sommige dingen ook enorm tof, en ik zou niet kunnen wachten. LETSGOOOO

  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei xxTheMikeyxx:

 

Ik moest er, nadat ik vele anderen het al voor me zag doen, ook maar eens hieraan beginnen. ‘18 moet een enorm jaar voor me gaan worden (is de verwachtingemoji12.png). Meerdere mooie reizen maken, afstuderen en heb nog een aantal plannen die ik nog niet helemaal ga/kan vertellen, maar ook dit jaar uit zouden moeten gaan komen. Ook gamblingwise zou het een mooi jaar moeten worden. Volgende week naar Rozvadov, volgende maand España en wie weet wat wel niet nog meer. Ook ga ik hierin de downsides van het leven meenemen (schrijft zo lekker weg he..) en ook Mikey’s big wins, tiltmomenten en twitchuitzendingen zullen hier vast nog wel in voorbij komen.

 

Ben enorm benieuwd naar ‘18! In sommige opzichten doodeng, maar sommige dingen ook enorm tof, en ik zou niet kunnen wachten. LETSGOOOOemoji7.png

 

Top! Mooie openingspost, hopen dat je veel wint en je mooie stukken kan schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei xxTheMikeyxx:

 

Ik moest er, nadat ik vele anderen het al voor me zag doen, ook maar eens hieraan beginnen. ‘18 moet een enorm jaar voor me gaan worden (is de verwachtingemoji12.png). Meerdere mooie reizen maken, afstuderen en heb nog een aantal plannen die ik nog niet helemaal ga/kan vertellen, maar ook dit jaar uit zouden moeten gaan komen. Ook gamblingwise zou het een mooi jaar moeten worden. Volgende week naar Rozvadov, volgende maand España en wie weet wat wel niet nog meer. Ook ga ik hierin de downsides van het leven meenemen (schrijft zo lekker weg he..) en ook Mikey’s big wins, tiltmomenten en twitchuitzendingen zullen hier vast nog wel in voorbij komen.

 

Ben enorm benieuwd naar ‘18! In sommige opzichten doodeng, maar sommige dingen ook enorm tof, en ik zou niet kunnen wachten. LETSGOOOOemoji7.png

 

Welke opleiding ga je afronden trouwens? Neem ons ff mee in je plannen! Werk, vakanties, liefdes waarheen, wat, wie waar:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En op naar huis. Amersfoort was zeer goed (daarom daar okk gauw weg), en zoetermeer exact €10 winst - maarja, beter €10 winnen dan €10 pinnen haha. Rijswijk niet gedaan, komt binnenkort nog wel een keer. Erg lastig met trein nu, en ik was aardig op tilt dus om dan ook nog eens door te gaan is niet erg slim.

Eerlijk gezegd doe ik niet aan een roll ofzo. Als ik wat win, ga ik daar leuke dingen van doen en een deel steek ik weer terug voor de volgende keren. Het verschilt per bezoek/toertje waar ik zin in heb, waar ik heen ga en dus ook wat ik meeneem ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.