Spring naar bijdragen

Het goktopic van Mikey!


xxTheMikeyxx

Aanbevolen berichten

Vanuit de ICE Hannover - Nürnberg dan maar een kleine update. Wou eigenlijk slapen, maar ik baal alweer dat ik te krenterig was om €6 zitplaatsreserveringskosten te betalen. 3 uur staan it is. Als ik nu nog mag kiezen heb ik dr €20 voor over, maargoed.

Tot nu toe een enorm leuke dag gehad. Eigenlijk niet echt ‘live’ updates gedaan omdat ik simpelweg het teveel naar mijn zin had en genoot van iedere seconde.

Die duitsers en gokken, het is ook een fucking vak apart hoor. Of ik ze ooit zal begrijpen zoals de aziaten, wie weet - tot die tijd blijft het heerlijk ze te aanschouwen. Sociaal gokken doen die duitsers niet. Vandaag 5x geprobeerd met iemand aan een gokkast een praatje in m’n beste duits uit te lokken, 5x mislukt en 2x zelfs totáál genegeerd. Duitsers kun je overduidelijk beter alleen laten tijdens het gokken.

Ben vanochtend om 05.30 vertrokken vanaf huis om tegen een uur of 10.30 in Osnabrück aan te komen. Eerste hal was meteen de beste van allemaal. ‘Magic’ heette het. Vriendelijk personeel, goede service en niet overvol. Heerlijk.

IMG_3140.JPG

IMG_3141.JPG

-

Hal 2, playworld, heb ik het nog geen 10 min uitgehouden en vond het nog zonde van mn €3 ook. Grimmige sfeer, schofterig personeel omdat mn duits niet goed is en veel geschreeuw en gezeik. Het doet precies denken wat je er van de buitenkant uit vind zien.

IMG_3143.JPG

-

Hal 3, Merkur, was ook geen succes. Het stonk er naar het riool en heb er letterlijk geen euro vergokt. Was er erg vochtig ook. Geen fotos van gemaakt. Kon ik maar geurfotos maken, was acuut heel onetime weg.

-

Stop 4: Spielbank Osnabrück. 1 vriendelijk personeelslid aan de registratie, leuke promo bij binnenkomst maar voor de rest was het keyword toch wel: vergane glorie. Of op z’n duits: Ruck!
Enorm oude kasten, oude rouletteautomaten die toch beide wereldoorlogen wel overleefd moeten hebben en chagrijnig personeel in de zaal waren toch wel de dooddoeners. Ben ik verwend met Duisburg? Wie zal het zeggen, we zullen het zien in Hannover.

IMG_3144.JPG

IMG_3145.JPG

IMG_3148.JPG

Wel een leuk hitje gehad daar:

IMG_3153.JPG

En ohja - dit zie je op al die automatische roulettes daar. Ik was er hierdoor ook gauw klaar mee. Ik vind het diefstal, jullie?

IMG_3151.JPG

Maargoed, genoeg Osnabrück - ik moet nog naar Hannover! Gauw de trein in en een uur later was ik in Hannover. Wat een verdomd groot station zeg, niet normaal gewoon.

De spielhalle ‘trimini’ op Hannover HBF ben ik gauw in geweest. Geen ID-check, geen gedag, geen drankje, geen niks. Zaten gemiddeld 3 man op een kast, en dan nog waren er nog meer mensen aan het wachten. Geen succes dus. Ook niet de moeite waard in ieder geval.

IMG_3164.JPG

-

En dan de laatste stop - ervanuitgaande dat er niks snel genoeg in de buurt zit van Nürnberg HBF om nog even een kwartiertje te zitten - Spielbank hannover! Heerlijk. Zag er netjes uit, mooie toko, leuke speelautomaten (heb ruim een uur gespeeld met €10 op 0,15 inzet op een geinig spelletje met een rad enzo) en een prachtige bar! Enige nadeel. Iedereen heeft schijt aan de rookruimtes en rookt overal. Zélfs het personeel. Bah.

IMG_3159.JPG

IMG_3160.JPG

De niedersachsen Jackpot! Ruim €509,000 maar precies hetzelfde spel als de megamillions. Bah dus.

IMG_3161.JPG

Maar deze bar, die maakt het voor een alcoholis....kuch.....alcoholliefhebber meer als goed :)

IMG_3162.JPG

Ik heb er in ieder geval echt enorm van genoten - en nu zit er nog maar een ding op... Even kijken of er nog op Nürnberg HBF wat te gokken valt, en anders:

LETS GO ROZZZZIEEEEEEE!

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 terminal p/p vind ik trouwens top! Kwam pas in Gilze; een uur naar de g3 staan loeren. Alle terminals bezet door 1 persoon. Ga dan lekker naar HC als je zogenaamd grof wil spelen. Zo wordt het gokken voor verslaafden ipv een leuk avondje uit voor iedereen!


Een terminal pp is tot daaraan toe. Verplicht tippen, das gewoon diefstal. Als ik wil tippen doe ik dat zelf wel. En als je een uur lang niet eens gevraagd word om een drankje, krijg je van mij geen fooi. Sorry hoor, dr zat 2 man binnen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei xxTheMikeyxx:

Merci, en graag gedaan!

 

-

 

Net even snel €10 plus wat kleingeld in het halletje op nürnberg gegooid. Niks. Wel een vriendelijke vrouw achter de balie. Maar dat 1 iemand 6 van de acht automaten bezetten mag...?

 

Ach, als het maar draait toch haha.

 

IMG_3168.JPG

 

WoW ! Wat een reis . Dat je zoveel op één dag kan doen ! Ik ging regelmatig naar Spielbank Bad Bentheim en dan 's avonds weer terug naar Nederland. Jij doet 3 steden op één dag .

Mooie foto 's ook ! Leuk dat je ons laat zien waar je bent ! 

Waar ga je slapen @xxTheMikeyxx ? 

Hoe ver is het nog treinen naar Rosnavoz ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Merci, en graag gedaan!
 
-
 
Net even snel €10 plus wat kleingeld in het halletje op nürnberg gegooid. Niks. Wel een vriendelijke vrouw achter de balie. Maar dat 1 iemand 6 van de acht automaten bezetten mag...?
 
Ach, als het maar draait toch haha.
 
[mention=1072]xxTheMikeyxx[/mention] ? 
Hoe ver is het nog treinen naar Rosnavoz ?


Ik ben in Amberg. Ik had daar een taxi geboekt maar die is er niet. Kan nu 1 uur ruim hier wachten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk: goeie harde tilt gehad nu net. Ben nog nooit zo pissed geworden. Zit gewoon rustig te spelen op het zerospel met 7 en 28-29 cheval, tot er een kut komt die, nadat ie er net naast valt heel vals begint te lachen tegen me - terwijl ik de enige aan tafel ben. Dat kon mikey niet zo goed hebben zulk gedrag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk: goeie harde tilt gehad nu net. Ben nog nooit zo pissed geworden. Zit gewoon rustig te spelen op het zerospel met 7 en 28-29 cheval, tot er een kut komt die, nadat ie er net naast valt heel vals begint te lachen tegen me - terwijl ik de enige aan tafel ben. Dat kon mikey niet zo goed hebben zulk gedrag

De reis Rozvadov van haar uitgebreid met een tussenovernachting in het lokale hospitaal?!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...