Spring naar bijdragen

Onetime gaat Magneetvissen


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Na ons grote avontuur van de koffer veilingen van vorig jaar gaan we dat dit jaar ook weer doen.  We zijn zelfs van plan in Amerika een box te kopen op een veiling en deze leeg te halen (net zoals op de TV) samen met @ROELETTE

 

In het voorjaar gaan we ook beginnen met een nieuwe serie en gaan we MAGNEETVISSEN!!. Ik hoor jullie al denken wtf is magneet vissen. Het is verslavend, je kan er geld mee vinden (verdienen) en een geweldige tijd hebben en dat past natuurlijk precies in het straatje van Onetime. Onze eerste aflevering staat gepland om met een bootje door Amsterdam heen te varen en daar de schatten uit de Gouden Eeuw omhoog te halen :-) . Op de Onetime Facebook zullen we ongetwijfeld nog even live gaan om jullie mee te mee te nemen in onze pret. Tot binnenkort, de magneten en touwen zijn besteld.

 

Als iemand nog goede tips heeft, let us know! 

 

 

Schermafbeelding 2018-01-20 om 19.47.19.png

  • Like 4
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei TheGreatOne:

Onze eerste aflevering staat gepland om met een bootje door Amsterdam heen te varen en daar de schatten uit de Gouden Eeuw omhoog te halen :-) .

Het nadeel van de grachten in Amsterdam is dat de gemeente de grachten zeer regelmatig schoonmaakt met speciale baggerboten.
https://www.youtube.com/watch?v=1gAiBu56myo

Klein spul pakt die baggerboot natuurlijk niet maar ze spitten wel elke keer de hele bodem om dus grote kans dat oude munten ect. onder een diepe laag modder liggen.

Ik zou die magneet vergeten en goud gaan zoeken in de rijn: 

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei LasVegasNic:

Gaaf Magneet visssen, ik deed dit al een paar jaar geleden met een vriend. Helaas niets bijzonders uit het water gehaald. Wat ook gaaf is met een metaaldetector op zoek gaan naar muntjes :-)

Die staat ook op het programma Nic. Ooit eens een weekend gedaan op ons landgoed in Spanje met mijn buurman, geweldige ervaring met een metaaldetector aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga op een plek vissen waar veel grote jachten aanleggen. Elke bootbezitter laat wel eens wat overboord vallen. Meestal hebben ze geen duikbrevet en blijft de schat op de bodem liggen. @Gokholtante heeft wel een duikbrevet en een duikuitrusting en weet wat er gevonden kan worden op de bodem. Ze wordt regelmatig gebeld om op strooptocht te gaan.5a65b9fa0bf00_Gokholtanteopstrooptocht.thumb.jpg.8b9529bad3d9575841c5613aa97621a7.jpg

bewerkt door Gokholtante (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 4
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

na aanleiding van dit topic heb ik zojuist een setje gekocht

wanneer ik heb hem heb , gaan we naar de jachthaven van Terschelling

en ga ik met een collega magneetvissen, en gaan we de verloren schatten weer boven water halen?

ik hou jullie op de hoogte wanneer ik ga vissen

en mocht ik wat gevangen hebben zal ik er zeker fotos van maken en hier plaatsen

word vervolgd .....

 

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei hotshot123:

na aanleiding van dit topic heb ik zojuist een setje gekocht

wanneer ik heb hem heb , gaan we naar de jachthaven van Terschelling

en ga ik met een collega magneetvissen, en gaan we de verloren schatten weer boven water halen1f61c.png

ik hou jullie op de hoogte wanneer ik ga vissen

en mocht ik wat gevangen hebben zal ik er zeker fotos van maken en hier plaatsen

word vervolgd .....

 

gaaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 hours ago, hotshot123 said:

na aanleiding van dit topic heb ik zojuist een setje gekocht

wanneer ik heb hem heb , gaan we naar de jachthaven van Terschelling

en ga ik met een collega magneetvissen, en gaan we de verloren schatten weer boven water halen1f61c.png

ik hou jullie op de hoogte wanneer ik ga vissen

en mocht ik wat gevangen hebben zal ik er zeker fotos van maken en hier plaatsen

word vervolgd .....

 

Laat zien die pics van de schatten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...