Spring naar bijdragen

dollars te koop


maris

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

@vegashighroller en @thegreatone

We hebben 830$ aangekocht voor 775 euro. (koers 1,075)

Wil dit wel verkopen voor 750 euro (of op PS/MB in dollar)

Laat maar weten of er interesse is!

Uitgebreid tripreport volgt nog.. vannacht 13 uur geslapen en zit alsnog te knikkebollen op de bank. Eerst energie sparen om naar de vrijmarkt te gaan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@vegashighroller en @thegreatone

We hebben 830$ aangekocht voor 775 euro. (koers 1,075)

Wil dit wel verkopen voor 750 euro (of op PS/MB in dollar)

Laat maar weten of er interesse is!

Uitgebreid tripreport volgt nog.. vannacht 13 uur geslapen en zit alsnog te knikkebollen op de bank. Eerst energie sparen om naar de vrijmarkt te gaan :)

@VegasHighroller Jij mag deze super deal nemen. Mocht je het niet nemen dan verlos ik @Maris ervan :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ons is het eigenlijk win-win: als de koers weer daalt hebben we de dollars goedkoop gekocht, gaat het stijgen is het sowieso weer gunstig als we dadelijk in juli er weer zijn. altijd prijs dus!! Overigens denk ik nog wel eens terug aan de tijd dat het 1,65 stond.. zouden we dat ooit weer gaan meemaken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1,65 geloof ik ook niet meer in. Voor Europese economie is die lage euro ook van cruciaal belang dus ECB zal blijven opkopen. Iets duurder Vegas tripje dus elke keer. Maar als je wint ..............

Als je wint, heb je vrienden. Rijen dik, echte vrienden. :D

EV+ Las Vegas verlaten. Dat is me in Vegas nog nooit gelukt! Je weet nooit OneTime! Ik hoop dat de dollar weer richting de 1,2 of 1,3 gaat als ik Vegas bezoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.