Spring naar bijdragen

Gidocryp

Aanbevolen berichten

Ha @Gidocryp. Ik gok zelf ook veel op sportweddenschappen en met name voetbal.. zelf zal ik niet snel gokken op Wie de eerste corner krijgt. Dit lijkt mij echt een 50/50 gok en zeker als je nog 2 wedstrijden tegelijk gokt op wie de eerste corner krijgt wordt je kans nog kleiner dat je het goed heb.. nu denk ik ook wel bij Barcelona vs leganes bijvoorbeeld de kans groter is dat Barcelona de eerste corner krijgt, omdat de wedstrijd dan meer op de helft van leganes zal afspelen, maar het blijft een gok wat in mijn ogen vrij onzeker blijft. Ik gok liever op bets waar de geduurde heel de wedstrijd nog verandering in kan komen. Voorbeeld, ik gok op Barcelona wint, en ze staan binnen 10min met 2-0 achter hebben ze toch nog 80min om de score om te buigen. Bij een corner bet is het gelijk klaar/ en je kans voorbij...

maar gok altijd waar je een goed gevoel bij krijgt, en je kansen ziet om je wallet omhoog te krikken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey @Dannyboy, vergeten erbij de schrijven ik wed meestal op 2e 3e divisies van landen. Als ik wed op een corner van Barcelona ben je eigenlijk jezelf in de vingers aan het snijden. Lage quatering en je zult net zien dat meneer Cillissen de eerste bal uit zijn handen laat glippen. Met als resultaat corner tegen Barca en bet verloren?. Ben jezelf meer van de combinaties? Ik zet er meestal 2 à 3 in combinatie win/verlies , corner of total goals over 2.5. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha indd die cillissen is niet te vertrouwen. Zelf wed ik alleen op de 1ste divisie van landen, nl fr dui spa eng Italië . 2e en 3e doe ik niet omdat ik daar geen kennis van heb. Ik maak wel eens combinaties van 2a3 wedstrijden maar niet veel. Uit ervaring zie ik dan toch dat er net 1 wedstrijd weer totaal anders loopt of in een gelijkspel eindigt, en zo je bet verliest. Ik zet vaak in op winst of verlies, en ook veel op goals over 2,5 of Andere ( logische ) bets. Ook kijk ik vaak live wedstrijden en bet ik tijdens de wedstrijd op wat dan van toepassing kan zijn. Nu veel met de Australiën open bezig. Dan pak ik altijd wie wint de wedstrijd antal games under 34,5 of hoger. En dan kijk ik live mee wie er die dag in vorm is, om zo een zo goed mogelijk beeld te krijgen waar ik op zal betten. Nu bet ik veel live op Roger Federer, en dan vooral dat hij zijn service game behoud. Dit is wel een vrij lage quotering maar gedurende de wedstrijd loopt het toch aardig op. En wie de set wint, is ook een goede bet. Federer nu nog geen enkele set verloren en zie me wallet aardig stijgen zo ✌??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.