Spring naar bijdragen

Sweatcoin


Onetime_Girl

Aanbevolen berichten

Cryptocoins, bitcoins, het zegt me allemaal niet zo veel. Maar nu heb ik een leuke gezien die wel tot mijn verbeelding spreekt: de sweatcoin! . 

Het idee: beweging wordt gestimuleerd door het te belonen met coins. Per 1000 stappen krijg je een aantal sweatcoins en hoe meer coins des te grotere aankopen je kunt doen. Hierbij kun je zelfs denken aan IPhones en Apple horloges.

Helaas is op dit moment deze app alleen nog maar beschikbaar in de US, UK en Ierland. 

Via de Amerikaanse Apple store heb ik vast de app gedownload, maar op dit moment kun je nog geen aankopen doen in Nederland. 

Ik kan niet wachten iig tot ik hem hier kan uitproberen. Wat vinden jullie? ?

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er zo eens naar zitten kijken en het concept is erg leuk. Zelf heb ik ooit ook eens een soortgelijk idee gehad. Zelf vroeg ik mij direct af, hoe de makers hier geld aan gaan verdienen, zodat de Sweatcoin in waarde kan stijgen. Ik vermoed dat ze een commissie krijgen over de verkochte artikelen. Een deel van deze commissie zal teruggaan naar de gebruikers hiervan. 

Voor mensen zoals ik: moeilijk te motiveren om te gaan sporten, kan dit een uitkomst zijn. Er staat een soort vergoeding tegenover. Ik zou als Sweatcoin zijnde leuke deals sluiten met supermarkten om gezonde maaltijdpakketten samen te stellen voor een leuke prijs.

Ik vind hem leuk gevonden en ik hoop dat de insteek is, zoals ik denk dat hij is. Wel zou ik de naam veranderen in een andere naam, die iets meer vertrouwen schept. 

Goed gevonden @Onetime_Girl!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed begrijp krijg je in de app steeds aanbiedingen van producten die je kunt kopen met je sweatcoins, waardoor dit eigenlijk een soort van adverteren is. Veel bedrijven staan hiervoor graag gratis producten af.   Verder misschien ook wel middels investeringen omdat er een markt in wordt gezien. 

https://sweatcoinguide.com/faq/how-does-sweatcoin-make-money/

@TheGallant jammer dat je je idee destijds niet doorgezet hebt dan! Wie weet hoe ver je gekomen was..? en klopt je kan oa ook dieetspullen en bijvoorbeeld yoga lessen kopen! Maar twijfel je aan mijn insteek? Of die van sweatcoin? Want ik ben er geenszins op uit om alle onetimers te zeggen dat ze in beweging moeten komen hoor ? was gewoon enthousiast over het concept!

@Shameless gaaf he.. hoe lang zou het nog duren voor we geen geld meer hebben zoals we het nu nog kennen! 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@xxTheMikeyxx Uitloggen uit je app store. Nieuw account aanmaken en als land US kiezen. Voor een nieuw account heb je alleen wel een ander emailadres nodig... Dat is hoe ik het destijds gedaan heb toen Pokemon net uit was (?) en nu heb ik altijd dit account achter de hand voor als ik weer eens een Amerikaanse app wil downloaden, best handig!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=1072]xxTheMikeyxx[/mention] Uitloggen uit je app store. Nieuw account aanmaken en als land US kiezen. Voor een nieuw account heb je alleen wel een ander emailadres nodig... Dat is hoe ik het destijds gedaan heb toen Pokemon net uit was () en nu heb ik altijd dit account achter de hand voor als ik weer eens een Amerikaanse app wil downloaden, best handig!
 


Dat heb ik nu. Maar als ik wat wil installeren werkt het dus nog niet op mn iphone..?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.