Spring naar bijdragen

Jaxx en MEW en ICO


Vegaskid

Aanbevolen berichten

Just a noob question. Ik heb nu een Jaxx wallet, maar wil ook met ICO mee kunnen doen. Nu lees ik dat dat met een Jaxx niet kan. Iemand tips?

Ik kan met de private key wel mijn tegoed zien in metamask, dan wel met de 12 woorden in MEW? Maar wanneer ik in een ICO stap dan krijg je de tokens teruggestuurd naar het Ethereumadres dat gekoppeld is aan mijn Jaxx wallet en die kan niks met de tokens. Dat klinkt niet erg best. Dus mijn vraag is hoe krijg ik ze van Jaxx naar MEW, of is dat niet nodig en kan ik dit adres gewoon gebruiken? 

Alle hulp is welkom:)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had de uitleg gelezen. Ik kan via metamask mijn tegoed zien van de jaxx wallet. Jaxx zit somehow ook op blockchain.  En met MEW krijg ik een nieuw ethereumadres en die is niet gewhitelist voor een aantal ICO's. Dus dan kan ik daar niet aan meedoen, wanneer ik het geld van mijn jaxx naar MEW verplaats.... als ik het goed begrijp

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaxx accepteert lang niet alle nieuwe ICO tokens. En dat is niet handig wanneer je mee wilt doen aan Wepower, Arcblock etc. Dus dan moet het naar MEW. Maar als ik een nieuw MEW adres krijg kan ik dus niet meedoen aan de ICO.....  

Maar ik zie nu dus in MEW het account van Jaxx met het tegoed aan Ether dat ik heb. En van de wepower telegram groep krijg ik het idee dat het nu goed genoeg is om de tokens wel te ontvangen. Ik ben benieuwd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...