Spring naar bijdragen

Pimp de Onetime auto en win!


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Wat een prachtig ontwerp voor de onetime auto zeg.. ik vind vooral het roulette wiel erg mooi ook gedaan persoonlijk.. een mooie eyecatcher.. kan je niet ook een mooi ontwerp maken voor mijn werkgever :) die zit ook een ^beetje^ in de branche en luistert naar JvH gaming. Ik rij nu een grote Renault traffic bus van ze.. met een leuk gezelschap afgebeeld met een mooi blond vrouwtje aan de zijkant dat wel.. maar het ontwerp zou zeker wel beter kunnen ergens :) denk je ook niet haha20180126_191330.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een prachtig ontwerp voor de onetime auto zeg.. ik vind vooral het roulette wiel erg mooi ook gedaan persoonlijk.. een mooie eyecatcher.. kan je niet ook een mooi ontwerp maken voor mijn werkgever die zit ook een ^beetje^ in de branche en luistert naar JvH gaming. Ik rij nu een grote Renault traffic bus van ze.. met een leuk gezelschap afgebeeld met een mooi blond vrouwtje aan de zijkant dat wel.. maar het ontwerp zou zeker wel beter kunnen ergens denk je ook niet haha20180126_191330.jpg.018d9eb4dbcce9d3cd733321c431cd93.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

 

Paar mooie Glaslookpanelen zou niet mis staan www.glaslookpanelen.nl

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slogan ideeën

You only live once.. just onetime.nl

No risk No reward! Onetime.nl

Onetime.nl where logic and risk comes together

Lasvegas is always near @ onetime.nl

Onetime.nl where gamblers talk

There is onetime.nl stories for everyone

Gamblers united @ onetime.nl

Liefde voor het gokken? Je ontmoet elkaar op onetime.nl

Leer en lees alles over diverse gok wijzes op onetime.nl

Onetime.nl the one and only dutch gambling community

Gokken is leuk maar een onetimer is een stapje voor met gokken

Onetime.nl where gamblers have the edge

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei dutchtommy:

Slogan ideeën

You only live once.. just onetime.nl

No risk No reward! Onetime.nl

Onetime.nl where logic and risk comes together

Lasvegas is always near @ onetime.nl

Onetime.nl where gamblers talk

There is onetime.nl stories for everyone

Gamblers united @ onetime.nl

Liefde voor het gokken? Je ontmoet elkaar op onetime.nl

Leer en lees alles over diverse gok wijzes op onetime.nl

Onetime.nl the one and only dutch gambling community

Gokken is leuk maar een onetimer is een stapje voor met gokken

Onetime.nl where gamblers have the edge

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 

Vooral die laatste slogan erg goed:

 

”verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk” 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, TheGreatOne said:

Prachtig @Gokholtante en meteen doorgestuurd naar de ontwerper die input van ons nodig heeft. De (vulcan orange) kleur is al bepaald en auto is as we speak in de maak. 

Ik ben heel erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat en ik rust niet voordat ik een keer in die auto gezeten heb!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede nieuws is dat de auto er al is! (dat kunnen we niet meer veranderen). Ontwerp zeker wel. Op dit moment hebben ze ons dit aangeleverd en zal niet het definitieve ontwerp worden maar is een voorschot vanuit hun. Wat kan anders, beter? Geef even kort aan als je denkt hoe het beter kan dan speel ik dat door. Net al in de diverse app groepjes ook deze foto gegooid.

Achterkant wil ik graag het ontwerp van @Gokholtante met de grafiek.

 

Hoe sneller we dit voor elkaar krijgen, hoe sneller de auto over de Nederlandse wegen te zien is en wie weet met jou :-)

Onetime auto.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het mooi. Goed dat hij niet vol staat met alleen maar roulette, maar dat er ook andere elementen op staan. Het roulettekleed op de zijkant is goed. Ik zou nog even kijken naar het font (lettertype) van de text "Money on my mind". Dat mag wel iets meer passen bij "De huisstijl" van het logo. Ik zou voor de leesbaarheid in ieder geval een schreefloze letter nemen. Auto's kunnen heel snel rijden en dan moet je teksten makkelijk kunnen lezen. De wielen vind ik super vet! De weg dwarrelende kaartsymbolen vind ik ook erg leuk, samen met de Azen op de moterkap. Logo nog een keur terug op het dak, prima.

 

Als het nodig is heb ik de Gokholtante-Grafiek beschikbaar in Photoshop in 300 DPI resolutie, in 100 x 70 cm ontwerp, in Photoshop lagen. Dat maakt het voor de ontwerper misschien makkelijk. Ik hoor het wel. Ik moet het dan wel op kunnen sturen met We-Transfer want het is een gigantisch file en je hebt een goede computer nodig om het te bewerken.

Money on my mind klein.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie kleur auto, en het concept ontwerp vind ik er goed uitzien.

Edit: ik zou het onetimelogo (ook) op de motorkap plaatsen. Tevens kun je erover nadenken om het logo op het dak (ook) op het zonweringgedeelte van de voorruit te plaatsen en dan in spiegelbeeld.

bewerkt door Gast
S.t.n.t. (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...