Spring naar bijdragen

Onetime in Londen op ICE beurs


ROELETTE

Aanbevolen berichten

Het is bijna zover. Aanstaande woensdag on 6.30 uur start de reis.  @TheGallant @JackPot @TheGreatOne en ik reizen af naar Londen. Uiteraard gaat hier een gokje gewaagd worden, maar we gaan voornamelijk voor de ICE beurs. In de app zullen we uiteraard wat updates plaatsen, maar ook hier op het forum zal het  een en ander geplaatst gaan worden. Mocht ik de avonden niet te dronken zijn zal ik elke avond een update geven over de dag, uiteraard incl foto’s. 

Wat hopen jullie op de ice beurs te zien qua nieuwe gok’belevingen’ ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook wel benieuwd naar alle nieuwe slots. Al is het wel heel veel slots en ook heel veel van vage onbekende Zuid - en Oost Europese fabrikanten die allemaal op elkaar lijken. Maar de grote stands van Scientific Games, Konami, IGT en zo zijn erg interessant. Hoop ook veel zogenaamde skill based games te zien, kansloze poging om de jeugdigen aan het gokken te krijgen. In Vegas mislukken ze allemaal faliekant en worden ze vooral gebruikt als hanghoek. Maar wel reuze interessant. 

En natuurlijk heel veel, heel erg ordinaire Engelse lekker wijven. Dat ook.

bewerkt door Wolfie (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Gokholtante:

Ik ben nieuwsgierig naar de combinatie van Gokken en Handigheden, vooral fysieke handigheden.

Vorige keer was er zo'n combinatie tussen VR en de Nintendo Wii. En dan vechten tegen een of ander monster voor geld. 

Compleet kansloos natuurlijk. Binnen twee minuten tol je helemaal van die VR en zweet je je een ongeluk van het meppen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens met @xxTheMikeyxx.. waar zijn de knappe mannen?! Hopen dat ICE met zijn tijd mee gaat en jullie volgende week ook een foto kunnen plaatsen van een promo-man! (Uitdaging..) ? als je veel gedronken hebt kun je altijd zelf nog proberen promoman te zijn voor een avond @ROELETTE ?  enne.. veel plezier alvast! ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...