Spring naar bijdragen

Binion's app. Sparen voor rewards. Leuk!


Money Penny

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Net vergeten te zeggen het broodje was van het huis.

Het is niet goedkoop idd, maar alle echte steak restaurants zijn bij mijn weten  wel aan de prijs. Daarom eet ik er niet zo vaak en was ik blij met dit gratis diner. Ik heb vorig jaar bij die steak tent van NY NY zitten eten en daar koste alleen het vlees wat ik had 60 dollar. De porterhouse en daar zat een tomaat of iets dergelijks bij als garnering en that was it. Ober keek ook raar dat ik er niets bij hoefde. Ik heb even naar hun prijslijst gekeken middels tripadvisor en hij kost bij hun 48 dollar. Onbekend welke gewicht. Volgens Google hetzelfde stukje vlees alleen andere benaming. Ik vind het voor hier dus wel mee vallen.

20190616_112410.thumb.jpg.c3adbc31d619068ed4b8bf295499774e.jpg

bewerkt door Allesofniets (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...
  • 4 weken later...
1 minuut geleden zei TheGreatOne:

Je moet spelen om hoedjes te verzamelen, elke dag even kort spinnen en je pakt er altijd 10 daarna niet doorspinnen.

heb net 75.000 punten gekregen door filmpje te bekijken...daarna 2 hoedjes...hiervoor 30.000.000 punten verspeelt zonder een hoedje....blijft raar...maar zal doen
wat jij zegt. thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoedjes kun je op twee manieren krijgen:

- 3 keer inloggen per dag. Bij de eerste keer inloggen is er de question of the day, bij de tweede keer inloggen de wheel spin en bij de derde keer inloggen krijg je 10 hoedjes.

- Filmpjes bekijken. Dit kan elk uur. Zo gauw je een filmpje hebt bekeken, kun je met spelen ik dacht 3 of 4 hoedjes krijgen. Snelle manier: zet je telefoon een dag eerder, log in, kijk het filmpje, log uit, zet je telefoon een uur verder, log in, kijk het filmpje, etc. Ben je aan het eind van de vorige dag gekomen, ga je spelen. Verdien je meteen al de 'verzamelde' hoedjes van de filmpjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Ik weet niet of dit voor iedereen werkt maar bij mij werkt het volgende super goed.

Log iedere 2 uur in. Ik blijf na de derde keer inloggen nog steeds 10 gratis hoedjes krijgen. De hele dag door. Dus in wet weekend hark ik er zo al 50 a 60 binnen zonder te spelen. 

Zodra ik op de knop van de hoedjes heb geklikt wacht ik niet tot de teller op 10 staat maar klik direct op de home button van mijn gsm. Ik krijg de hoedjes dan wel maar 2 uur later krijg ik er weer opnieuw 10 hoedjes aangeboden. 

Ik kijk niet ieder uur de video want dan werkt het niet. Je moet ook echt 2 uur wachten en niet eerder de app openen.

Ik hoor wel of dit bij jullie ook werkt. Ik zit op iets van 14 k aan hoedjes nu. Op juni 2019 stond ik op 0. Heb niets gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-2-2020 om 11:54 zei Allesofniets:

Ik weet niet of dit voor iedereen werkt maar bij mij werkt het volgende super goed.

Log iedere 2 uur in. Ik blijf na de derde keer inloggen nog steeds 10 gratis hoedjes krijgen. De hele dag door. Dus in wet weekend hark ik er zo al 50 a 60 binnen zonder te spelen. 

Zodra ik op de knop van de hoedjes heb geklikt wacht ik niet tot de teller op 10 staat maar klik direct op de home button van mijn gsm. Ik krijg de hoedjes dan wel maar 2 uur later krijg ik er weer opnieuw 10 hoedjes aangeboden. 

Ik kijk niet ieder uur de video want dan werkt het niet. Je moet ook echt 2 uur wachten en niet eerder de app openen.

Ik hoor wel of dit bij jullie ook werkt. Ik zit op iets van 14 k aan hoedjes nu. Op juni 2019 stond ik op 0. Heb niets gekocht.

hey Alles, thanks voor de tip, ik ga het ook zo proberen. bij mij lijkt het heel random te gaan. soms klik ik op de watch video button en krijg ik direct de 75k, soms moet ik eerst zo n filmpje kijken. gebeurt ook geregeld dat ik 2x p dag de 10 hoedjes krijg, maar ik had nog niet echt een goed systeem bedacht dus ben benieuwd hoe dit zal gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-2-2020 om 11:54 zei Allesofniets:

Ik weet niet of dit voor iedereen werkt maar bij mij werkt het volgende super goed.

Log iedere 2 uur in. Ik blijf na de derde keer inloggen nog steeds 10 gratis hoedjes krijgen. De hele dag door. Dus in wet weekend hark ik er zo al 50 a 60 binnen zonder te spelen. 

Zodra ik op de knop van de hoedjes heb geklikt wacht ik niet tot de teller op 10 staat maar klik direct op de home button van mijn gsm. Ik krijg de hoedjes dan wel maar 2 uur later krijg ik er weer opnieuw 10 hoedjes aangeboden. 

Ik kijk niet ieder uur de video want dan werkt het niet. Je moet ook echt 2 uur wachten en niet eerder de app openen.

Ik hoor wel of dit bij jullie ook werkt. Ik zit op iets van 14 k aan hoedjes nu. Op juni 2019 stond ik op 0. Heb niets gekocht.

@Allesofniets held!! dit werkt perfect. ik vond Binions zo tergend langzaam gaan, dus heel blij met je tip. dat wordt toch steakhouse in juni!  (of 10 speciality drinks natuurlijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
9 uur geleden zei Allesofniets:

Sneller dan verwacht mijn doel behaald. Kan dus lekker voor 200 dollar steak gaan eten. Nu nog wachten tot het weer veilig is om te reizen. Ik blijf gewoon doorspelen. 

Heeft er al eens iemand een kamer geboekt met zijn of haar hoedjes?

Screenshot_20200415-233539_Binions.jpg

netjes hoor! ik zit op een kleine 6k, maar speel het niet actief genoeg. Heb mijn Vegasreis verplaatst naar sept en ga tegen die tijd zeker het steakhouse onveilig maken. Kamer is voor mij niet zo interessant, omdat ik via Mlife en Wynnslots gratis verblijf. Volgens mij is het een prima hotel maar ik voor al die moeite zou ik lekker uitgebreid uit eten gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedoeling is om lekker door te sparen en straks een trip te boeken die eigenlijk niets kost als de vlucht en wat ik daar kwijt ben aan speelgeld.

Ik ga in ieder geval steak eten van deze hoedjes en voor de rest zie ik het wel.

Ik zal voor de wynn app wel moeten investeren maar wie weet waar ze direct mij komen in deze crisis. We wachten af en het kost alleen wat moeite. 😉

bewerkt door Allesofniets (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

Iemand nog actief bezig met de binion's app??? De 4queens app is pas gesloten met het uitdelen van de prijzen. Zelf nog wat vouchers kunnen scoren,
handdoek, 50$ diner voucher en nog iets.

Nu zeggen ze dat aangezien Binions bijna alles t zelfde deed als de 4queen app dat deze miss ook snel gaat sluiten (dat zeggen ze op de app Facebook groepen).
Ben zelf bijna bij de 10.000 punten en dat was mijn doel 100$ voucher voor binion's on top Steakhouse 🙂

Beter gaan ze nog even door en zou fijn zijn als er weer wat leuke apps/acties komen en weer ouderwets wat benefits scoren om een Vegas tripje te bekostigen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.