Spring naar bijdragen

The adventures of..... Der Chuckmeister


Aanbevolen berichten

Een reis door het leven van.... Der Chuckmeister ......

 

In het voorsteltopic al een kleine introductie gedaan, echter nog lang niet alles verteld. Hier een wat langere versie van mijn verhaal tot nu toe.

Wie is Der Chuckmeister?

Ik ben geboren in augustus 1974 in de oudste (en mooiste) stad van Nederland... Nijmegen!! Inmiddels ben ik woonachtig in Duiven (de verkeerde kant van de Waal overgegaan, maar eens ga ik terug naar mijn roots), werk ik als Toezichthouder Wwft voor de Rijksoverheid, heb ik twee dochters en hele leuke vriendin en een bonuszoon. 

Ik ben voor het eerst in aanraking gekomen met het gokken op de middelbare school. Tijdens twee tussenuren nam een schoolvriendje me mee naar een winkelcentrum waar bij een koffietentje de Random Runner stond. Die gaf best veel zei hij en er 5 guldens ingegooid en er 20 uitgehaald.... ik was de koning te rijk. In die tijd speelde ik wel al veel  videogames en zo rond mijn 14e/15e ging ik voor het eerst een arcadehal met gokgedeelte naar binnen. Ik weet nog goed dat ik de helm van de brommer van mijn schoolvriendje moest vasthouden, want je mocht pas vanaf je 16e naar binnen. In die jaren veel gegamed en mijn eerste stappen gemaakt op gokgebied. Random Runner en later alle spin-offs wel gehad. Mooie kasten waren in mijn ogen "Reel Magic" en "Active Eight". Naast de gokkastjes maakte ook het wedden op voetbalwedstrijden zijn intrede....wat ik tot op vandaag de dag nog wel eens doe op voornamelijk Unibet.

active8.thumb.jpg.06563c2ec7f9ea328a8988d163bb81dd.jpgreel-magic1.thumb.jpg.5a29f3dbff67a38575961e4790c8099b.jpg

 

 

Het gokken en kansspelen was in mijn bloed gekomen. Meedoen met de staatsloterij, kraslootjes kopen, voor de gein naar de bingo enz.enz. .... het blijft leuk op zijn tijd.

In 2003 volgens mij las ik een artikel over Sijbrand Maal in de Panorama. Ik kreeg dit artikel aangereikt door een collega van mij, die wel eens een bezoekje bracht aan HC Enschede voor een pokertoernooitje. Geinteresseerd door het artikel maakte ik dezelfde avond de eerste stappen in de online-pokerwereld en daarbij maakte ik ook een account aan op pokerinfo.nl. What a life-changer was dit zeg. Heel veel gepokerd online, soms met lekkere winsten, maar ook met tiltsessies en een ontluisterend verlies op sommige avonden/nachten. De pokerinfo-community was een bijzondere.... meedoen aan georganiseerde freerolls (o.a. op de spellenbeurs in Zwolle, waarbij huisjes in een nabij gelegen vakantiepark werden gehuur om snachts door te gaan, de famous freeroll op de Beekse Bergen...het toernooi van Veronica's poker voor Sterren), het uitgenodigd worden door Rob Hollink in Groningen voor een Heads-up Freeroll , het meewerken aan het boek poker voor Dummies en daarbij o.a. Marcel Luske telefonisch geinterviewd te hebben.....wat een prachtige tijd was dat.  Ondanks de diverse swings merkte ik wel dat het ook best slopend was om en te werken en kinderen op te voeden en snachts te pokeren. Een auto-ongeluk (door vermoeidheid) maakte dat ik er anders mee om ging gaan en het wat rustiger aandeed. Het moest meer een leuke hobby worden, dan een obsessie om geld te verdienen.

pokerinfo.jpg.576083fb2cce98fc9ffbf1d059000b97.jpg

 

De afgelopen jaren heb ik het gokgebied rustig aan gedaan.  Automatenhallen trekken mij eigenlijk helemaal niet. Online gokken is op zijn tijd leuk (poker, slots, roulette), maar uiteindelijk vind ik het leuk om onder de mensen ook te zijn en ga ik nu regelmatig naar HC. Gewoon om lekker een beetje te spelen, te ontmoeten en vooral om te genieten.  Het zal op termijn best verliesgevend zijn, maar goed dat weet ik en dat heb ik er wel voor over.  Ik speel er vooral slotsgames die me blijven boeien na al die jaren nog steeds.... heerlijk als een bonusgame over de 100x gaat.

Ik ben een lowroller, bulk niet van het geld, dus hou mijzelf aan een budget en vind het niks om in een half uurtje enkele honderden euro's weg te drukken. Soms als ik winst heb gemaakt wil ik met de winst nog wel eens een wat meer hogere inzet spelen, maar vaak bliift de inzet beperkt tot max 2 euro druk.

Sinds kort hier dus actief op OneTime.nl, een site die ik al sporadisch las, maar nu actiever op zal zijn met posten. Aangespoord door filmpjes van Vegaslowroller zal ik ook filmpjes gaan maken in HC van gespeelde bonusgames en reviews van diverse slots. Daarnaast zal ik met een schuin oog ook de Cryptocurrency-gebeurtenissen volgen en wellicht via Coinpoker er vol in te gaan....

Tot zover deze wat langere introductie... heb je vragen over mij, wil je wat weten van me ..... post ze in dit topic en ik zal ze proberen zo vlug mogelijk te beantwoorden.

Der Chuckmeister

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Chuckmeister wat een mooie en eerlijk verhaal. Leuk om je ook hier op OneTime aan te treffen. Op OneTime zul je meer oude PI-ers aantreffen. OneTimme is nog niet zo legendarisch als PokerInfo maar ze zijn heel hard op weg en zullen tzt nog veel groter zijn. Een leuke club mensen met dezelfde passie. Heel veel plezier hier maar dat komt goed. Mijn vraag aan jou; Hoevaak ben je al naar Las Vegas geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei LasVegasNic:

@Chuckmeister wat een mooie en eerlijk verhaal. Leuk om je ook hier op OneTime aan te treffen. Op OneTime zul je meer oude PI-ers aantreffen. OneTimme is nog niet zo legendarisch als PokerInfo maar ze zijn heel hard op weg en zullen tzt nog veel groter zijn. Een leuke club mensen met dezelfde passie. Heel veel plezier hier maar dat komt goed. Mijn vraag aan jou; Hoevaak ben je al naar Las Vegas geweest?

@LasVegasNic ..... in al die jaren nog nooit de trip naar Vegas gemaakt ..... zit er waarschijnlijk dit jaar ook niet in met reeds geboekte vakanties naar Italie van de zomer en het najaar naar Indonesie ......maar....... 2019 wil ik hem gaan inplannen en samen met mijn broer de bucketlist-reis te maken...... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mooi open verhaal. Jij bent dan 2 maanden jonger dan ik, geinig. Jij bent geboren in Nijmegen en buiten Nijmegen bij omgeving Ikea ;) gaan wonen. Ik kom uit Noord-Limburg en ben juist in Nijmegen gaan wonen, iets van 22 jaar geleden, om er te gaan studeren op de Kopse Hof. Ik wil juist weg hier, om te wonen in het westen. (Zuid Limburg en Breda maken ook nog n klein kansje), maar dat kan niet zolang mijn vader mij nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei gokdiva:

Wat een mooi open verhaal. Jij bent dan 2 maanden jonger dan ik, geinig. Jij bent geboren in Nijmegen en buiten Nijmegen bij omgeving Ikea ;) gaan wonen. Ik kom uit Noord-Limburg en ben juist in Nijmegen gaan wonen, iets van 22 jaar geleden, om er te gaan studeren op de Kopse Hof. Ik wil juist weg hier, om te wonen in het westen. (Zuid Limburg en Breda maken ook nog n klein kansje), maar dat kan niet zolang mijn vader mij nodig heeft.

Hey @gokdiva .... ik wil op termijn juist weer terug naar Nijmegen, blijft toch mijn stad! Opgegroeid in Hatert....en ik kom er nog zeker een paar keer per maand. Mijn vraag aan jou: Wat vind je het mooiste plekje in Nijmegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Chuckmeister:

Hey @gokdiva .... ik wil op termijn juist weer terug naar Nijmegen, blijft toch mijn stad! Opgegroeid in Hatert....en ik kom er nog zeker een paar keer per maand. Mijn vraag aan jou: Wat vind je het mooiste plekje in Nijmegen?

What the heck?! Hatert?! Daar heb ik ook gewoond 5 jaar, vlak langs t kanaal vlakbij Fleuren Veevoeders, aan de zuid???- rand van Hatert. Alweer 11 jaar geleden.... De eerste 4 jaar waren er prima, ook de mensen die er woonden, het laatste jaar een drama. En ook nog een paar jaar ervoor met die brand (door hamburger bakkende Iraneze jongeren met de ene ouder in de bak en de andere ouder in ploegendienst,kinderen altijd alleen) gelijk onder ons appartement....Veel meegemaakt daar. Daar houd ik t effe bij....Het is daar i.i.g. sterk achteruit gegaan, die wijk. Als ik jou was zou ik dan een leukere/ nettere wijk uitkiezen en ook niet over de brug (Dukenburg, ook nog gewoond, vreselijk! had te weinig inschrijftijd net als Lindenholt, slaapwijk...)....

Mooiste plekken in Nijmegen:

-Ooypolder

-toen nog Waalstrandje lentse kant met Waalkade aan overkant, met de Waal ertussen.

-goffertpark gaat ook wel en Brakkestein en Heilige Landstichting.

-Waalkade zelf.(op steenworpafstand van ons stekkie hiero) ;)

-leuke wijk: Benedenstad en Nijmegen Oost!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei gokdiva:

What the heck?! Hatert?! Daar heb ik ook gewoond 5 jaar, vlak langs t kanaal vlakbij Fleuren Veevoeders, aan de zuid???- rand van Hatert. Alweer 11 jaar geleden.... De eerste 4 jaar waren er prima, ook de mensen die er woonden, het laatste jaar een drama. En ook nog een paar jaar ervoor met die brand (door hamburger bakkende Iraneze jongeren met de ene ouder in de bak en de andere ouder in ploegendienst,kinderen altijd alleen) gelijk onder ons appartement....Veel meegemaakt daar. Daar houd ik t effe bij....Het is daar i.i.g. sterk achteruit gegaan, die wijk. Als ik jou was zou ik dan een leukere/ nettere wijk uitkiezen en ook niet over de brug (Dukenburg, ook nog gewoond, vreselijk! had te weinig inschrijftijd net als Lindenholt, slaapwijk...)....

Mooiste plekken in Nijmegen:

-Ooypolder

-toen nog Waalstrandje lentse kant met Waalkade aan overkant, met de Waal ertussen.

-goffertpark gaat ook wel en Brakkestein en Heilige Landstichting.

-Waalkade zelf.(op steenworpafstand van ons stekkie hiero) ;)

-leuke wijk: Benedenstad en Nijmegen Oost!

 

Muiderslotstraat? .....in Hatert liggen mijn roots....ken er veel mensen nog steeds. Vroeger ook veel rondgehangen (hangplek onder de brug bij Fleuren, ambonezenspeeltuintje, hangplek bij de bibliotheek, hangplek bij de Spar ennatuurlijk het jeugdhonk). De wijk is idd verpaupert....mijn ouders wonen er nog (in een redelijk goed gedeelte)....maar zou er zelf niet teruggaan nee...

wanneer ik terugga is dat idd Nijmegen-Oost of Hazenkamp....

mooiste plekkie voor mij.....pff...zijn er veel.... ik kies voor de Waalkade en de Goffert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei gokdiva:

Middachtenstraat... Ken je die @Chuckmeister? Vast wel, denk ik. Waar was Muiderslot ook alweer, richting Malden of bij Aldi daar???

Muiderslot liep parallel aan de Middachten.....stonden alleen blok huizen voor...dacht ik.

Middacjtenstraat ken ik wel ..... flats aan de kant van het kanaal .....rijtjeshuizen aan de.andere kant. Ik ben in 2001 verhuisd uit Hatert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Chuckmeister:

Muiderslot liep parallel aan de Middachten.....stonden alleen blok huizen voor...dacht ik.

Middacjtenstraat ken ik wel ..... flats aan de kant van het kanaal .....rijtjeshuizen aan de.andere kant. Ik ben in 2001 verhuisd uit Hatert.

Ja, wij woonden ook in die flats van 3 hoog. Sommige blokken stonden horizontaal aan de weg, sommigen verticaal. Heb nog teruggezocht, zijn daar blijkbaar al in 2000 komen wonen, 7 jaar kleurrijk Hatert ;), ipv 5. Daarna Wijchen en nu al 8 jaar hier.

De molukkerswijk zul je dan ook wel kennen. Die lui staken urenlang een hoop vuurwerk af met oudjaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...