Spring naar bijdragen

Unibet bevriest mijn account


Patricia1312

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben hier nieuw en ik zit met een vervelende kwestie. Ik heb samen met mijn vriend uit nieuwsgierigheid gespeeld op Internet. Wij wonen niet samen en doordat ik geen pinpas bij me had hebben wij gestort vanaf het account van mijn vriend, welke een verleden heeft bij Unibet. Na een dag spelen vond ik het mooi geweest en wilde ik een bedrag van 2700 euro uit laten keren. 

De gegevens van mijn vriend zijn opgevraagd omdat daar de storting vandaan kwam. Een logische stap, maar mijn gegevens werden niet opgevraagd. Het bedrag wat gestort is ( 1049 euro) is terugbetaald naar mijn vriend maar het overige gedeelte is bevroren.

Unibet was uiteraard nieuw voor mij dus mijn vriend heeft mij wel tips gegeven bij het spelen, maar uiteindelijk was ik hier zelf volledig verantwoordelijk voor. Nu heeft Unibet het account gesloten. Hebben jullie dit vaker meegemaakt en staat Unibet hiermee in zijn recht? Zij zouden mij toch kunnen bellen of de gegevens opvragen?

Graag jullie reactie. 

Groetjes Patricia 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel TheGreatOne, nee ik ben nog redelijk onwetend op dat gebied. Mijn vriend heeft mij vorige maand op weg geholpen wat uiteraard direct aanstekelijk werkte, maar Las Vegas nog niet. Heb zelf ook een zoon dus moet oppassen dat ik hem niet in aanraking laat komen met het spelen, dat heb ik liever niet.

Is het een aanrader?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Patricia1312:

Hallo,

Ik ben hier nieuw en ik zit met een vervelende kwestie. Ik heb samen met mijn vriend uit nieuwsgierigheid gespeeld op Internet. Wij wonen niet samen en doordat ik geen pinpas bij me had hebben wij gestort vanaf het account van mijn vriend, welke een verleden heeft bij Unibet. Na een dag spelen vond ik het mooi geweest en wilde ik een bedrag van 2700 euro uit laten keren. 

De gegevens van mijn vriend zijn opgevraagd omdat daar de storting vandaan kwam. Een logische stap, maar mijn gegevens werden niet opgevraagd. Het bedrag wat gestort is ( 1049 euro) is terugbetaald naar mijn vriend maar het overige gedeelte is bevroren.

Unibet was uiteraard nieuw voor mij dus mijn vriend heeft mij wel tips gegeven bij het spelen, maar uiteindelijk was ik hier zelf volledig verantwoordelijk voor. Nu heeft Unibet het account gesloten. Hebben jullie dit vaker meegemaakt en staat Unibet hiermee in zijn recht? Zij zouden mij toch kunnen bellen of de gegevens opvragen?

Graag jullie reactie. 

Groetjes Patricia 

Dus als ik het goed begrijp is er gestort vanaf zijn bankrekening naar een Unibet account wat op jouw naam staat?

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Dopey:

Dus als ik het goed begrijp is er gestort vanaf zijn bankrekening naar een Unibet account wat op jouw naam staat?

Dat klopt inderdaad. Unibet heeft ook gegevens van hem opgevraagd (id + bankpas) en dit opgestuurd. Vervolgens werd uitsluitend het geld naar hem teruggeboekt en om mijn gegevens is niet eens gevraagd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei LuukFOD:

 

Alles gebeurt met een reden. Je vriend heeft een verleden bij Unibet zeg je? Wat voor verleden? Self exclusion of gesloten account?

We hebben niet alle info hier. Maar Unibet neemt dit soort beslissingen nooit zonder reden. 

Ik ben helaas niet meer werkzaam bij ze dus kan er verder niet in duiken!

Duidelijk verhaal. Er is inderdaad een periode geweest dat hij zichzelf heeft uitgesloten, maar de relatie tussen het spelen van mij en hem is behoudens de storting toch nihil? 

Indien dit de regels zijn bij Unibet vind ik het een harde en overdreven straf, maar het zij dan zo. Ik kan ook aantonen middels id en bankrekeningen dat ik achter het account zit, maar zij geven zelfs aan dat mijn vriend gespeeld heeft.

Uiteraard heeft hij me wegwijs gemaakt op Unibet maar ik ben zelf financieel verantwoordelijk geweest. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Patricia1312:

Hallo,

Ik ben hier nieuw en ik zit met een vervelende kwestie. Ik heb samen met mijn vriend uit nieuwsgierigheid gespeeld op Internet. Wij wonen niet samen en doordat ik geen pinpas bij me had hebben wij gestort vanaf het account van mijn vriend, welke een verleden heeft bij Unibet. Na een dag spelen vond ik het mooi geweest en wilde ik een bedrag van 2700 euro uit laten keren. 

De gegevens van mijn vriend zijn opgevraagd omdat daar de storting vandaan kwam. Een logische stap, maar mijn gegevens werden niet opgevraagd. Het bedrag wat gestort is ( 1049 euro) is terugbetaald naar mijn vriend maar het overige gedeelte is bevroren.

Unibet was uiteraard nieuw voor mij dus mijn vriend heeft mij wel tips gegeven bij het spelen, maar uiteindelijk was ik hier zelf volledig verantwoordelijk voor. Nu heeft Unibet het account gesloten. Hebben jullie dit vaker meegemaakt en staat Unibet hiermee in zijn recht? Zij zouden mij toch kunnen bellen of de gegevens opvragen?

Graag jullie reactie. 

Groetjes Patricia 

Je mag niet van iemand anders bank account geld op je eigen casino account overmaken .
Tevens , van dezelfde IP adres op verschillende accounts ingelogd zijn , mag ook niet .  ( tenzij je dit van tevoren aan casino doorgeeft  ).

@LuukfOD heeft gelijk , staat wel in T&C's aangegeven .

Dit geldt trouwens voor elke online casino
Dus mocht je in toekomst online blijven spelen , hou daar maar aub rekening mee. 

Welkom on board !! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Pat:

Je mag niet van iemand anders bank account geld op je eigen casino account overmaken .
Tevens , van dezelfde IP adres op verschillende accounts ingelogd zijn , mag ook niet .  ( tenzij je dit van tevoren aan casino doorgeeft  ).

@LuukfOD heeft gelijk , staat wel in T&C's aangegeven .

Dit geldt trouwens voor elke online casino . 
Dus mocht je in toekomst online blijven spelen , hou daar maar aub rekening mee. 

Welkom on board !! 

Ik begrijp het, echter was ik bij mijn vriend zonder pinpas dus dan had ik even geduld moeten hebben voordat ik thuis was of in het bezit was van mijn eigen pinpas.

We hebben uiteraard op hetzelfde ip-adres gespeeld, omdat we bij hem waren. Ik snap dat regels streng zijn bij wedkantoren ivm mogelijk fraude of witwassen, maar met een plausibele verklaring zouden ze toch door de regeltjes heen moeten kunnen kijken of is dit niet mogelijk?

Het is een hele dure les en misschien had mijn vriend mij ook beter moeten informeren maar ik ben uiteraard nieuw en onwetend. 

Bedankt voor de tip voor volgende registraties in ieder geval!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Patricia1312:

Ik begrijp het, echter was ik bij mijn vriend zonder pinpas dus dan had ik even geduld moeten hebben voordat ik thuis was of in het bezit was van mijn eigen pinpas.

We hebben uiteraard op hetzelfde ip-adres gespeeld, omdat we bij hem waren. Ik snap dat regels streng zijn bij wedkantoren ivm mogelijk fraude of witwassen, maar met een plausibele verklaring zouden ze toch door de regeltjes heen moeten kunnen kijken of is dit niet mogelijk?

Het is een hele dure les en misschien had mijn vriend mij ook beter moeten informeren maar ik ben uiteraard nieuw en onwetend. 

Bedankt voor de tip voor volgende registraties in ieder geval!

 

Ja , dat jullie op zelfde ip adres hebben gespeeld , had ik al vermoed eerlijk gezegd .
Probleem is dat casino zelf ook ( juridisch )  met de regels opgezadeld  is .
Je kan het alsnog effe vragen of ze hier een uitzondering willen maken .
Maar mochten ze dat niet doen , dat is dan hun goed recht .
Ik ben blij dat je vriend zijn depo heeft terug gehad in ieder geval . . .

Gr , 

Pat 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is geen plausible verklaring in dit geval.

Er zijn gewoon meerdere T/C's niet nageleefd.

Zelfde IP+zelfde bankrekening = zelfde speler.

Dit klinkt hard maar in 99 van de 100 gevallen blijkt het ook zo te zijn.

Ik heb tig mensen moeten bellen voor verificatie en na 2 vragen was t al duidelijk dat ze nooit op het account gespeeld hadden.

Omdat je vriend een zelf uitsluiting heeft heeft ie zijn deposit terug gekregen. Overigens als je het verloren had had ie het ook teruggekregen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hotrunner:

Hoe zit het met bv van je rekening en van netteller overmaken op bv Unibet ?

 

Dat is beide wel toegestaan ? Beide staan uiteraard op mijn naam.

Je mag met je bank. neteller, skrill , paysafe card over maken.

Echter waar je mee boekt moet je ook naar terugstorten

DEposit jij 300 met je bank en daarna 100 met neteller en win je met die 100 van neteller een lekker bedrag moet t terug naar neteller!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-2-2018 om 11:25 zei Patricia1312:

Duidelijk verhaal. Er is inderdaad een periode geweest dat hij zichzelf heeft uitgesloten, maar de relatie tussen het spelen van mij en hem is behoudens de storting toch nihil? 

Indien dit de regels zijn bij Unibet vind ik het een harde en overdreven straf, maar het zij dan zo. Ik kan ook aantonen middels id en bankrekeningen dat ik achter het account zit, maar zij geven zelfs aan dat mijn vriend gespeeld heeft.

Uiteraard heeft hij me wegwijs gemaakt op Unibet maar ik ben zelf financieel verantwoordelijk geweest. 

 

Dan ziet het er bekeken vanuit het oogpunt van Unibet uit alsof je vriend heeft gespeeld onder jouw naam. Alle mogelijke verklaringen daarvoor horen ze dagelijks meerdere keren. Als je vriend dan ook nog self excluded is... 

Dan is dit het enige gevolg. Raar verhaal overigens dat je nog nooit online had gespeeld, maar opeens niet meer kon wachten tot je weer bij je pinpas was om te gaan spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk, zeker gezien de self exclusion history, dat Unibet hier juist heel goed aan heeft gedaan. Hij kan niet meer op zijn eigen account en er wordt een nieuwe account geopend op een andere naam maar de betalingen komen van dezelfde persoon die een uitsluiting heeft. Dat klinkt als iemand die een weg zoekt om zijn self exclusion te omzeilen. 

Het enige waar Unibet een steek heeft laten vallen dat de account niet direct tijdens de storting werd bevroren als men ziet dat er een betaling binnen komt van een ander persoon.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 hours ago, Gier said:

Dan ziet het er bekeken vanuit het oogpunt van Unibet uit alsof je vriend heeft gespeeld onder jouw naam. Alle mogelijke verklaringen daarvoor horen ze dagelijks meerdere keren. Als je vriend dan ook nog self excluded is... 

Dan is dit het enige gevolg. Raar verhaal overigens dat je nog nooit online had gespeeld, maar opeens niet meer kon wachten tot je weer bij je pinpas was om te gaan spelen. 

+ dan ook nog eens direct meer dan 1.000 euro stort als eerste keer speler! 

Desalniettemin wel klote, maar gelukkig iig je geld terug gekregen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei JackPot:

Het enige waar Unibet een steek heeft laten vallen dat de account niet direct tijdens de storting werd bevroren als men ziet dat er een betaling binnen komt van een ander persoon.  

 

Ze kunnen inkomende stortingen niet checken volgens mij. Pas bij het uitbetalen word er gezien dat het niet gekoppeld is aan de accounthouder naam en of dat het een andere bankrekening is!

 

Overigens vind ik het de verantwoordelijkheid van de speler. Dit is weer een idee van het ligt altijd aan het casino. Terwijl zij niet degene zijn die de fout maken!

bewerkt door LuukFOD (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei JackPot:

+ dan ook nog eens direct meer dan 1.000 euro stort als eerste keer speler! 

Desalniettemin wel klote, maar gelukkig iig je geld terug gekregen! 

Dat ook ja, vrij forse storting voor iemand die het nog nooit heeft geprobeerd en net enthousiast is gemaakt om online te gokken. 

Wellicht dat ze zelfs ook nog wel het speelgedrag van de twee accounts met elkaar hebben vergeleken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.