Spring naar bijdragen

Oud PI-ers.... waar zitten ze hier?


Chuckmeister

Aanbevolen berichten

In mijn voorsteltopic aangegeven het verhaal over de jaren 2003-20?? .....

pokerinfo.nl was de naam van de website .....vele meetings mogen meemaken....

Wie van de pokerinfocommunity is hier ook weer aanwezig is mijn vraag?

Natuurlijk onze goeroe @TheGreatOne en @LuukFOD al gespot in het forum, maar wie is hier nog meer? ....post je PI-naam In deze discussie....

 

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik mis het wel hoor! Die hele tijd, de gezelligheid, de spanning, het pokeren live en online, iedere dag meerdere keren op het forum van PI kijken naar de nieuwste berichten (waar haalde ik de tijd vandaan?), het gevoel dat ik nog ooit een Fatima zou worden :)  En echt de dagen aftellen met de klok die op PI stond als er een reisje naar Vegas kwam. Zelf nooit mee geweest met die reisjes, maar de verwachting en spanning vooraf alsof je zelf erbij was. Schitterende herinneringen!!

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

@Boelie komt soms ook nog langs (onze paarden kenner) Jackgo heeft ons verlaten en heeft een echt PN hart. Silverback is er helaas niet meer (overleden) Onze Dajo heeft aan het begin nog flink voor reuring gezorgd hier. 

Silverback ja.... veel te jong.....topgozer .... aan de tafel met hem gezeten in het vakantiehuisje op het spellenspektakel te Zwolle...

Sijb zit in de yoga-wereld samen met Marike...

Wat doen Elrudo en Johan(Admin) tegenwoordig ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei LangeRuud:

Zag hourtinmade in de homegame voorbij komen... ook actief hier?

En hebben magicmetmark, chupachups of ivo (ivanhoe) hier nog wel eens gebuurt?

Yes dat is @Tracasse Lastig al die dubbele namen, waarom is niet iedereen een @LangeRuud

@Elrudo was ook even actief aan het begin en houdt nog steeds van een gokje maar heeft een lief vriendinnetje en dat is een mooie verrijking in zijn leven. 

MagicMetMark heel soms nog even contact mee (niet actief hier) en kwam laatste zelfs Kameleon tegen en S18 Steve. Ivo schijnt onder de plak te zitten en zou nog een x meegaan naar Vegas :-) ChupaChups ben ik al bijna 8 jaar uit het zicht.

Sijbrand zit helemaal in de Yoga en meer spiritualiteit en onze Johan, die is de koning van het programmeren, dames en rolt fantastisch door het leven (wel gestopt met zijn Natuurkunde studie) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei LuukFOD:

Als we nou nog eens een oude PI homegame organiseren met de oude garde. MMM, Kameel, Cookie, JohanvdV, Ivo, Yvo en noem ze maar op dan ben ik wel bereid een ticketje te boeken apart daarvoor!! Fruidkudt, Vallen JAckgo , jappie, dansgek naja te veel om op te noemen. Desnoonds MAdehourtin en Sikkes ;-)

 

Lijkt me uitstekend te combineren met bv een bruiloft... neem aan dat we op de gastenlijst staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei LuukFOD:

Als we nou nog eens een oude PI homegame organiseren met de oude garde. MMM, Kameel, Cookie, JohanvdV, Ivo, Yvo en noem ze maar op dan ben ik wel bereid een ticketje te boeken apart daarvoor!! Fruidkudt, Vallen JAckgo , jappie, dansgek naja te veel om op te noemen. Desnoonds MAdehourtin en Sikkes ;-)

 

@Dansgek is heel soms nog actief, toevallig paar weken geleden nog een appje van hem gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...