DennMann Posted February 19, 2018 Report Share Posted February 19, 2018 Op 18-2-2018 om 16:04 zei LuukFOD: Kan me nog een mooi PITDFBBQ boven t station!! Met een dronken rus (Igor) was super toen!! Hahahaha. Was dat niet in het jaar van cultheld Kenny van Hummel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 19, 2018 Report Share Posted February 19, 2018 Op 18-2-2018 om 16:04 zei LuukFOD: Kan me nog een mooi PITDFBBQ boven t station!! Met een dronken rus (Igor) was super toen!! Het was een Pool maar inderdaad goed dronken. Deze man runde voor ons Pokerinfo.pl en is uiteindelijk mis gegaan, met zoals onze Belgische variant, Spaanse en Portuguese en Braziliaanse PI. Uiteindelijk is een community runnen toch niet voor iedereen weggelegd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shameless Posted February 19, 2018 Report Share Posted February 19, 2018 Was ook present op PI ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted February 19, 2018 Report Share Posted February 19, 2018 SubAqua ook hier present! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonvk Posted February 21, 2018 Report Share Posted February 21, 2018 Op 2/12/2018 om 19:16 zei LangeRuud: Simonvk heb ik hier toch ook wel op site voorbij zien komen... ken z'n nick hier ff niet. Ook hier ben ik Simonvk Ik vond pokerinfo.nl geweldig, vooral doordat de groep spelers groot genoeg was om inhoudelijk uiterst zinnige reacties en handen te plaatsen om daar van te leren. Doordat steeds dezelfde spelers reageren wist je wat je aan ze had en dat kwam de discussie vaak ten goede. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua85 Posted March 20, 2018 Report Share Posted March 20, 2018 Zou er animo zijn om eens te kijken of we een old-school PI vs the rest kunnen organiseren, net zoals die keren bij Bos & Lommer? Of gewoon PI'ers onder elkaar? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted March 20, 2018 Report Share Posted March 20, 2018 2 uur geleden zei Aqua85: Zou er animo zijn om eens te kijken of we een old-school PI vs the rest kunnen organiseren, net zoals die keren bij Bos & Lommer? Of gewoon PI'ers onder elkaar? Ja onderling zou mooi zijn. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonvk Posted March 26, 2018 Report Share Posted March 26, 2018 Op 3/20/2018 om 15:55 zei Aqua85: Zou er animo zijn om eens te kijken of we een old-school PI vs the rest kunnen organiseren, net zoals die keren bij Bos & Lommer? Of gewoon PI'ers onder elkaar? Als het enigzins in de buurt is (dus niet helemaal in het noorden van Nederland) heb ik zeker interesse om samen een avondje te pokeren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LangeRuud Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 Op 26-3-2018 om 14:01 zei Simonvk: Als het enigzins in de buurt is (dus niet helemaal in het noorden van Nederland) heb ik zeker interesse om samen een avondje te pokeren Dit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted April 9, 2018 Report Share Posted April 9, 2018 Ik ben ook down! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxTheMikeyxx Posted April 9, 2018 Report Share Posted April 9, 2018 Dan komt mikey wel in het Onetime-team Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted April 9, 2018 Report Share Posted April 9, 2018 Ik ben van 2 tot en met 9 juni beschikbaar (indien ik toestemming krijg van mijn vrouw om 1 avond weg te mogen zonder haar) Overige data ben ik ook beschikbaar maar dan moet t op Malta gebeuren! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted April 9, 2018 Report Share Posted April 9, 2018 2 uur geleden zei LuukFOD: Ik ben van 2 tot en met 9 juni beschikbaar (indien ik toestemming krijg van mijn vrouw om 1 avond weg te mogen zonder haar) Overige data ben ik ook beschikbaar maar dan moet t op Malta gebeuren! 2 tot 9 juni ook beschikbaar, lijkt me leuk keer weer pokeren met oud-pi'ers! Overigens wat mij betreft geen mensen die destijds geen lid op pi waren. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua85 Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 Iemand een idee voor een locatie? Midden van t land is voor mij prima Ik zal magicmetmark ook s aan zn jasje trekken. Weet nagenoeg wel zeker dat hij daar ook voor open staat!Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 Magische Mark, Ivanhoe, Kameleon. Mannen die zeker niet mogen ontbreken!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 @LuukFOD zou Ivanhoe nog steeds zitten te bumhunten? 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 Kunnen we als locatie niet gewoon die kroeg nemen bij het station waar de jaarlijkse forumbattle altijd was? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua85 Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 Kunnen we als locatie niet gewoon die kroeg nemen bij het station waar de jaarlijkse forumbattle altijd was?Laatste jaren was t toch op die boot in Amsterdam?Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 5 minuten geleden zei DennMann: Kunnen we als locatie niet gewoon die kroeg nemen bij het station waar de jaarlijkse forumbattle altijd was? Prima locatie idd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 4 minuten geleden zei Aqua85: Laatste jaren was t toch op die boot in Amsterdam? Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk Wat was jouw nick op PI eigenlijk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua85 Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 Wat was jouw nick op PI eigenlijk?van_Damn Backing, Valencia 2e, gaat er al een lampje branden? Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 1 minuut geleden zei Aqua85: van_Damn Backing, Valencia 2e, gaat er al een lampje branden? Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk Daar gaat zeker een lampje branden! Dat was mijn meest winstgevende backing ooit. Lees je mee @jordi-414 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 SCHRAPEEERRSS! Ik, admin, kom zeker ook even mijn gezicht laten zien. Mits het in Amsterdam is natuurlijk, want nog steeds lui. Goed om te zien dat de community doorzet :-) Gr, Johan 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remco86 Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 Remco86 hier, net als op PI. Samen met DennMann de beheerder van de PI Facebook. Dennis, kom er maar in met te zeggen dat ik toch niet ga.. Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LangeRuud Posted April 13, 2018 Report Share Posted April 13, 2018 1 uur geleden zei DennMann: Kunnen we als locatie niet gewoon die kroeg nemen bij het station waar de jaarlijkse forumbattle altijd was? Je bedoelt de Korenbeurs in Utrecht? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts